Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

ဖိုးပလံ ႏွင့္ ထူးေထြဆန္းရာ သည္ကမၻာ


“ဖိုးပလံ ႏွင့္ ထူးေထြဆန္းရာ သည္ကမၻာ” ဟာ ထူးေထြဆန္းျပား နတ္သမီးပံုျပင္ေတြစိတ္၀င္စားတဲ့ ကေလးငယ္ေတြ၊ စိတ္ဖိစီးမႈေတြေလွ်ာ့ခ်လိုတဲ့ လူႀကီးေတြအတြက္နဲ႔ fantasy Story ေလးေတြစိတ္၀င္စားတဲ့ အသက္အရြယ္မ်ဳိးစံု လူငယ္လူႀကီးေလးေတြအတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္၊ နတ္သမီးပံုျပင္ (Fairy Tale) နဲ႔ ထူးျခားဆန္းျပားေမွာ္ပံု၀တၳဳ(Fantasy Story) ေတြကို ႏိုင္ငံတိုင္းက မိဘတိုင္းဟာ သူတို႔ရဲ႕ကေလးငယ္ေတြကို ညအိပ္ရာ၀င္ခ်ိန္မွာ ေျပာျပတတ္ၾကတယ္။ ဇာတ္လမ္းဇာတ္ကြက္အထားအသို၊ ေမွာ္အတတ္ပညာအလွည့္အေျပာင္း၊ ရိုးရာဓေလ့ဆိုင္ရာ အယူအဆ အတိမ္းအေစာင္းေလးေတြရွိေနၾကေပမဲ့ အဲဒီပံု၀တၳဳေလးေတြအားလံုးဟာ တမ်ဳိးစီ တစ္ပံုစီ၊ တစ္ပုဒ္ဆီ အကုန္လံုးပဲ နားေထာင္ခ်င္စဖြယ္၊ ဖတ္ခ်င္စဖြယ္ ခ်စ္စရာေကာင္းလွပါတယ္။ ပုံေျပာသူတစ္ဦးခ်င္းဆီမွာ မူတည္ၿပီး ဒုတိယကမၻာတစ္ခုကို ဖန္တီးလိုက္တာပါ။ အဲဒီကမၻာမွာ သူတို႔နဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ ဥပေဒသရွိေနၾကတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ပဲ အျဖစ္အပ်က္အမွန္ေတြလို ယံုၾကည္လာေစတယ္။ စိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းလွတယ္။ ေမွာ္၀တၳဳေတြထဲက နတ္သမီးတိုင္းျပည္ ဆိုတာဟာ အႏၳရာယ္ထူေျပာလွတဲ့ နယ္ေျမျဖစ္တယ္၊ အဲ့ဒီနယ္ေျမေတြမွာ ဂရုမျပဳတဲ့သူေတြအတြက္ ေထာင္ေခ်ာက္ေတြရွိတယ္။ မိုက္ရူးရဲဆန္တဲ့သူေတြအတြက္ေတာ့ ျပန္လမ္းမရွိတဲ့ေနရာျဖစ္သြားႏိုင္ေသးတယ္။

“နတ္သမီးပံုျပင္ဆိုတာ ဘာလဲ၊ ဘယ္လိုျဖစ္သင့္သလဲ၊ ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းေတြအတြက္ ေျပာရရင္ေတာ့ နတ္သမီးေတြ၊ မွင္စာေလးေတြ၊ က်ပ္တေစၥေလးေတြရဲ႕အဓိပၸါယ္၊ သူတုိ႔ေလးေတြရဲ႕သမိုင္းေၾကာင္း၊ အက်ဳိးအေၾကာင္းေဖာ္ၿပီးရွင္းျပေနဖို႔ အဓိကမက်ပါဘူး၊ ဒါေပမဲ့ နတ္သမီးေလးေတြရဲ႕သဘာ၀တရား၊ နတ္သမီးနယ္ေျမဟာ အႏၱရာယ္ထူေျပာတယ္၊ အဲဒါေတြကိုေျပာျပသြားရမယ္၊ အဲဒီနတ္သမီးနယ္ေျမမွာ တိုက္ခတ္ေနတဲ့ေလလိုပဲ၊ ေလေမႊ႔ရမ္းတိုက္ခတ္သလို အားလံုးကို ေျပာျပရင္းနဲ႔ စာဖတ္သူေတြရဲ႕စိတ္အလ်ဥ္ကို ပံု၀တၳဳတစ္ပုဒ္ အစကအဆံုးဆြဲေခၚသြားႏိုင္ရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အဓိပၸါယ္သတ္မွတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားမွာမဟုတ္သလို၊ တဲ့တိုးေျပာခ်လိုက္မွာလည္းမဟုတ္ဘူး၊ နတ္သမီးပံုျပင္ကို စကားလံုးေတြနဲ႔ဖမ္းဆီးခ်ဳပ္ေႏွာင္ျပလို႔မရဘူး၊ အဲဒီလို ေဖာ္ျပျခင္းငွာမစြမ္းသာေအာင္ရွိေနတာကိုကပဲ နတ္သမီးပံု၀တၳဳေတြရဲ႕အစြမ္းအစပါပဲ၊ သူ႔မွာ ပါ၀င္ပစၥည္း အဆာပလာေတြအမ်ားႀကီးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လွဴိ႕၀ွက္ခ်က္ကို ရွာေဖြေတြ႕ရွိဖို႔ အဲဒီမ်ားျပားလွတဲ့ပါ၀င္ပစၥည္းေတြ ထည့္သံုးဦးေတာ့ မလံုေလာက္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက နတ္သမီးပံု၀တၳဳေတြဆိုတာဟာ နတ္သမီးေတြနဲ႔ ေမွာ္ပညာရွင္ေတြကို အသံုးျပဳတယ္၊ သူတို႔ရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္က ရႊင္ျမဴးဖြယ္ရာ၊ စြန္႔စားခန္း၊ ကိုယ္က်င့္တရားနဲ႔ ထူးျခားဆန္းျပားေမွာ္ပညာဆန္း စသည္ ဘာကိုပဲျဖစ္ေနပါေစ” လို႔ The Lord of the Rings ဖန္တီးရွင္ J.R.R Toiken က On Fairy Stories အက္ေဆးမွာ ေရးထားပါတယ္။

အဲဒီပံု၀တၳဳေတြရဲ႕ဇာတ္သိမ္းခန္းဟာ သာမာန္ထက္ထူးကဲတဲ့ဇာတ္သိမ္းမ်ဳိးနဲ႔ အဆံုးသတ္ႏိုင္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ မတရားမႈ၊ အလြမ္း ဇာတ္သိမ္းမ်ဳိးေတြ မျဖစ္သင့္ပါဘူး၊ နတ္သမီးပံုျပင္ေကာင္းတစ္ပုဒ္ဟာ အပိုင္း သံုးပိုင္းရွိၾကမယ္၊ ပထမအပိုင္းမွာ သဘာသလြန္ ေမွာ္တန္ခိုးေတြကို ဖြဲ႔ႏြဲ႕မိတ္ဆက္သြားရမယ္၊ ဒုတိယအပိုင္းမွာေတာ့ ေမွာ္မ်က္လွည့္ပညာေတြ သဘာ၀တရားဆီခ်ဥ္းကပ္လာၾကပံုကို ေရွးရႈ ဖြဲ႔ႏြဲ႕ရဦးမယ္၊ တတိယအပိုင္းမွာေတာ့ အဲဒီ ေမွာ္ပညာေတြ လူသားေတြဆီေရာင္ျပန္လာဟပ္တဲ့အခါ... ေျပာင္ေလွာင္ႏွိပ္စက္မႈေတြနဲ႔ သနားစဖြယ္ရုန္းကန္ၾကပံုေတြ ကို ျပရေတာ့တယ္၊ ေနာက္ဆံုးမွာ ဇြဲရွိသူ၊ စိတ္ထားေကာင္းမြန္ မွန္ကန္သူေတြဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မပ်က္သုဥ္းဘူးဆိုတဲ့အေတြးအျမင္မ်ဳိးေပးထားလိုက္ၿပီး စာဖတ္သူေတြဟာ ကိုယ့္ဖတ္ရႈေနတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ကို အစကအဆံုး စိတ္ခ်ယံုၾကည္ေနေစရမယ္၊ စာဖတ္သူေတြကို ကိုယ့္ရဲ႕ဇာတ္ေကာင္ေလးေတြဟာ “အဆံုးမွာ အခက္အခဲအားလံုး သူတို႔ေျဖရွင္းႏိုင္ၾကမွာပဲ” ဆိုတဲ့ ယံုၾကည္မႈကို ေပးထားႏိုင္ရပါမယ္၊ သူတို႔ေတြ႔ၾကံဳရတဲ့ထူးျခားဆန္းျပားကမၻာထဲကို စိတ္သက္သက္သာသာ လိုက္ပါၾကည့္ၾကရုံပါပဲ၊ သူတို႔ ေအာ္ရင္ စာဖတ္သူဟာ ေအာ္မယ္၊ သူတို႔ေၾကာက္ရင္ စာဖတ္သူလဲ ေၾကာက္မယ္၊ စိုးရိမ္မယ္ ဒါေပမဲ့ အဆံုးသတ္ေအာင္ႏိုင္မႈကို စာဖတ္သူက သိေနႏွင့္ၿပီ၊ စာဖတ္သူ ရင္ထဲကိုေရာက္ရွိေနခဲ့ပါၿပီ။
အဲဒါက Fairy Tale ေတြနဲ႔ Fantasy Story တို႔ရဲ႕ အရသာပါ။

Fantasy story စာအုပ္ေတြဟာ အသက္ ၆ႏွစ္ကေလးငယ္ေတြကေန အသက္ ၆၀ ကေလးႀကီးေတြအထိ ဖတ္ရႈႏိုင္တဲ့ စာအုပ္မ်ုိးေတြပါ၊ လူႀကီးေတြအတြက္ Fatansy ပံုျပင္စာအုပ္ေတြဟာ ျမင္ရခဲတဲ့အႏုပညာပစၥည္းတစ္ခုလို တယုတယထားၿပီး ဖတ္ရႈေလ့လာၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး၊ လူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက  Fantasy ပံုျပင္ေတြနဲ႔ ကေလးငယ္ေတြရဲ႕ ဆက္စပ္မႈကို “ကေလးငယ္ေတြနဲ႔ မိခင္ႏို႔ လို ဆက္စပ္မႈ” လို႔ေတြးေခၚလိုက္ၾကတယ္၊ ဒါဟာ မိခင္ႏို႔မစိုႏိုင္ၾကေတာ့တဲ့ လူႀကီးေတြအတြက္ မသက္ဆိုင္ဘူးဆိုတဲ့ သေဘာမ်ဳိး သက္ေရာက္ေစပါတယ္၊ အသက္ ၆ ႏွစ္အရြယ္ကေလးေလး ႏွစ္သက္စြာေဆာ့ကစားတဲ့ ေခတ္ေပၚကစားစရာအရုပ္တစ္ရုပ္ကိုေတာ့ အသက္ ၆၀ႏွစ္ အထိမေဆာ့ႏိုင္ပါဘူး၊ စာအုပ္ေတြကေတာ့ ဒီလိုသေဘာခ်င္းမတူဘူး၊ စာအုပ္ေတြဟာ အသက္အရြယ္တိုင္းအတြက္ သင့္ေတာ္ပါတယ္၊ လူႀကီးေတြလည္း သူတို႔သေဘာနဲ႔ သူတို႔ ဖတ္ခ်င္လို႔ဖတ္တယ္ဆိုရင္ေရာ ..  အထူးသျဖင့္ ဒီလို Fatansy story ေတြေပါ့၊ Fantansy sotry စာအုပ္ေတြကို လက္ကမခ်တန္းဖတ္ၾကတဲ့ လူႀကီးေတြအမ်ားႀကီးရွိေနၾကပါတယ္။
ဒါဟာလည္း Fantasy story ေတြရဲ႕ အႏွစ္သာရပါပဲ။

“ဖိုးပလံ ရဲ႕ ထူးေထြဆန္းရာ သည္ကမၻာ” ကိုလဲ အဲဒီလို အရသာမ်ုိးေပးခ်င္တဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ပဲ ေရးျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔ေလးေတြဟာ စိတ္ေကာင္းရွိတယ္။ ဘယ္သူ႔ကိုမွမတရားမလုပ္ဘူး၊ ကိုယ္က်င့္တရားေကာင္းမြန္ၾကတယ္။ စူးစမ္းမယ္၊ အရာရာကို သိခ်င္ၾကတယ္။ သူတို႔ေကာင္းမြန္ေပမဲ့ ဆိုးတဲ့သူေတြတိုက္ခိုက္လာတာလည္း ၾကံဳရတာပါပဲ၊ ကေလးငယ္ေလးေတြ သဘာ၀လြန္ျဖစ္ရပ္ေတြထဲက ဘယ္လိုရုန္းထြက္ၾကမလဲဆိုတာ ဖိုးပလံတို႔ နဲ႔အတူ ကၽြန္မတို႔ စူးစမ္းၾကည့္ၾကပါစို႔၊ သိပ္ေတာ့စိတ္မပူပါနဲ႔ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးဖတ္ၾကည့္ၾကရေအာင္ပါ ..
အဆံုးမွာ အခက္အခဲအားလံုး ဖိုးပလံ ၊ ခခ နဲ႔ ေမာ္စီ တို႔ ေျဖရွင္းႏိုင္ၾကမွာပဲ ေလ။

ဖိုးပလံတို႔ေအာ္တဲ့အခါ စာဖတ္သူ လိုက္ေအာ္ရင္ ..
ဖိုးပလံတို႔ ေၾကာက္တဲ့အခါ စာဖတ္သူပါ ေၾကာက္ေပးရင္ ..
ဖိုးပလံတို႔ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ျဖစ္တဲ့အခါ စာဖတ္သူလည္း စိတ္ပ်က္ေပးရင္ ..
ဖိုးပလံတို႔ ရႊင္ျမဴးေနၾကတဲ့အခါ စာဖတ္သူပါ ေပ်ာ္ျမဴးခဲ့မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ကြ်န္မ ဒီပံုျပင္ေလးေတြကို ေရးရက်ဳိးနပ္ပါၿပီ။

အသက္ ၆ ႏွစ္ကေလးငယ္ကေန အသက္ ၆၀ ေက်ာ္လူႀကီးေတြအထိ စာဖတ္သူအားလံုးကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးပါတယ္။
ခ်မ္းေျမ႔ပါေစ။

ဖိုးပလံ
၁၁ႏွစ္အရြယ္ ေျခာက္တန္းေက်ာင္းသားေလး “မင္းညီ”က သိပ္ေဆာ့တယ္။ မင္းညီရဲ႕ ေမေမက စာေရးဆရာမ ေမထားရီတဲ့၊ စံုေထာက္ဇာတ္လမ္းမ်ဳိးေတြေရးတတ္တယ္။ နာမည္ေက်ာ္မဟုတ္ေပမဲ့ နာမည္ရွိစာေရးဆရာမပါပဲ၊ ေဖေဖကေတာ့ ကေလးအထူးကုဆရာ၀န္ပါ၊ ဦးေက်ာ္စြာတဲ့၊ မင္းညီဆိုတဲ့ လူငယ္ေလးဟာ တခါတခါအနာခံၿပီးေတာ့ကို ေဆာ့လြန္းတယ္။ သူ ငယ္ငယ္က ခပ္ဆိုးဆိုးကေလးပါပဲ၊ ခါခ်ဥ္အံုေတြကို အေဖ့ဆီက ဓါတ္ဆီေတြယူလာၿပီး ေလာင္းခ်၊ မီးေတာ့ မီးနဲ႔ရႈိ႕ဖူးတယ္။ အဲဒီ မီးအရွိန္က သူ႔လက္ကို ဟတ္ေတာ့ သူေၾကာက္လန္႔တၾကားလက္ကိုခါထုတ္ၿပီး မီးအပူကို ျငိွမ္းရတယ္။ သူ႔လက္မွာ အဘြားေပးထားခဲ့ဖူးတဲ့ ပတၱျမားလက္စြပ္ေလးကိုပါ ခါထုတ္မိရက္သားျဖစ္ခဲ့တယ္။ သူသိပ္ႀကိဳက္တဲ့ လက္စြပ္ေလးကိုလည္း ဆံုးရႈံးရသလို၊ မီးအပူရဲ႕ ပူေလာင္နာက်င္လွပံုကို အဲ့ဒီေန႔က သူ သေသခ်ာခ်ာ ကိုယ္ခ်င္းစာတတ္သြားခဲ့ပါတယ္၊ သူ အၾကာႀကီးပဲ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ မီးကိုတိုးတဲ့ ပိုးဖလံေလးလို ၾကံဳရလြန္းလို႔ သူ႔ကို ပိုးဖလံ လို႔ ေနာက္ေျပာင္ေခၚေနၾကရင္းက ပိုးဖလံ ဖိုးပလံ .. လို႔စၾကတယ္၊ မင္းညီနာမည္ရင္းေပ်ာက္ၿပီး “ဖိုးပလံ” ျဖစ္လာတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီ ဖိုးပလံေလးကို သူငယ္ခ်င္းေတြက ခ်စ္ၾကတယ္၊ မိဘေတြက စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ ေစာင့္ေရွာက္ၾကတယ္။ မီးကိုတိုးတဲ့ ဖိုးပလံ ေလး ထူးျခားဆန္းျပားတာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ ၾကံဳရေတာ့တယ္။

ခခ
ဖိုးပလံရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမေလး “လမင္းခ”၊ “ခခ” လို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေခၚၾကတယ္။ ခခ ေဖေဖက လွ်စ္စစ္အင္ဂ်င္နီယာဦးဧရာ၊ ခခ ေမေမ က ေတာ့ အထက္တန္းေက်ာင္းဆရာမ မသီတာတဲ့၊ ခခေလး က မိန္းကေလးသဘာ၀အလွအပႀကိဳက္တတ္သူ၊ သနားတတ္သူ၊ စပ္စုတတ္သူ၊ ဥာဏ္ေကာင္းသူေလး စာသိပ္ေတာ္တယ္၊ ခခမွာ သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ေခြးျဖဴေလး “လဲ့ရာ” ရွိတယ္။ ခခရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေလးေပါ့၊ ခခ က လဲ့ရာကို သိပ္ခ်စ္တယ္။ ေခြးမေလး လဲ့ရာ ကလည္း ခခ ေနာက္ကိုတေကာက္ေကာက္လိုက္တယ္။ ခခက မ်က္စိေအာက္က အေပ်ာက္မခံႏိုင္ေအာင္ခ်စ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ခြဲရတဲ့အခ်ိန္ေတြလည္း ၾကံဳခဲ့ရတာပါပဲ။

ေမာ္စီ
ဖိုးဖလံ၊ ခခ တို႔ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း “လင္းလြန္း” ၊ လင္းလြန္းေမေမ ေၾကြက ဖန္တီးမႈတီထြင္အႏုပညာေက်ာင္းက 3D animation သင္ေပးတဲ့ဆရာမပါ။ လင္းလြန္းေဖေဖကေတာ့ ပန္းခ်ီဆရာ၊ တကယ္က ပန္းပုဆရာပါ၊ လင္းလြန္းေဖေဖနာမည္က ဦးမင္းယြန္းတဲ့၊ လင္းလြန္း ၁၀ႏွစ္ျပည့္တုန္းက ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အမွတ္တရထုေပးတာတဲ့ ပလာစတာရုပ္ႀကီးဆိုရင္ လင္းလြန္းနဲ႔ အင္မတန္တူတယ္။ အဲဒီအရုပ္ႀကီးက အသက္၀င္လြန္းလို႔ တစ္ခါတစ္ခါ လင္းလြန္းအိမ္လာလည္တတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက အဲဒီ ပလာစတာအရုပ္ႀကီးကို လင္းလြန္း အထင္နဲ႔ ႏႈတ္ဆက္တတ္ၾကေလ့ရွိတယ္။ လင္းလြန္းကေတာ့ ေၾကာက္တယ္လို႔ေျပာတာပဲ။ ညညက်ရင္ သူက ၀ိညာဥ္ျဖစ္ၿပီး သူ႔ ပလာစတာအရုပ္ႀကီးက သူ အစစ္ျဖစ္ေနသလို ခံစားရတယ္တဲ့၊ ညညက်ရင္ ေနရာေျပာင္းေပးရသလိုပဲတဲ့၊ လင္းလြန္း အဲဒီလိုေျပာတိုင္း ခခ နဲ႔ ဖိုးပလံတို႔က နားမလည္ၾကဘူး။ လင္းလြန္းကို စိတ္ကူးယဥ္ဇာတ္လမ္းေတြ သိပ္ထြင္တတ္တဲ့လူကေလးလို႔ သူတို႔ကထင္ျမင္ေနၾကတယ္။ လင္းလြန္းကလည္း စကားေျပာရင္ စကားအဆံုးမွာ ဟီး ဟီး လို႔ အဆံုးသတ္ရင္း အျမဲတမ္းရယ္ခ်တတ္ေတာ့တာ။ ဒါနဲ႔ပဲ လင္းလြန္းေျပာတဲ့စကားကို သူငယ္ခ်င္းေတြက ရယ္ေမာစရာလို႔ပဲ ထင္ၾကတယ္။ တခါတေလ လင္းလြန္း တကယ့္အျဖစ္ကို ေသေသခ်ာခ်ာေျပာျပလည္း ဘယ္လိုေျပာေျပာ မယံုၾကေတာ့ဘူး၊ အဲဒီလို အျဖစ္အပ်က္ေတြလည္း သူတို႔ၾကံဳခဲ့ၾကတယ္။

လင္းလြန္းက အျမဲတမ္းကို႔ရို႕ကားရား၊ ညစ္ထပ္ထပ္ေနတတ္တဲ့လူငယ္ေလး၊ လူပ်င္းေလး၊ ဒါေၾကာင့္သူငယ္ခ်င္းေတြက ေရညွိတက္ေနသူေလး mossy လို႔ ေနာက္ေျပာင္ေခၚရင္း အဲဒီနာမည္ပဲတြင္ေနေတာ့တယ္။ သူလည္း သူငယ္ခ်င္းေတြကို သိပ္ခ်စ္သူေလးပါ၊ အင္မတန္ သေဘာေကာင္းလွတဲ့ လူငယ္ေလးပါပဲ၊ လူေတြကို အင္မတန္ကူညီခ်င္သူေလး၊ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ကူညီခ်င္သူ လူငယ္ေလးေပါ့။

အဘိုး ေရမြန္
တစ္ေန႔မွာ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ဖိုးပလံ အဘိုးအိုတစ္ေယာက္ကို ကူညီခြင့္ရလိုက္တယ္။ တကယ့္ကို ေသးေသးမႊားမႊားကူညီမႈေလးပါ၊ ဒါေပမဲ့ တစ္ခါတစ္ရံမွာ မထင္မွတ္တဲ့ ေသးေသးမႊားမႊားေလးက အႀကီးႀကီးပဲျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ အဘိုးအို က ေက်းဇူးတင္ၿပီး ဖိုးပလံကို သိပ္ခ်စ္သြားေတာ့တယ္။ အဲဒီေန႔က ဖိုးပလံ စစ္သားရုပ္အထုပ္ေလးေတြ စတိုးဆိုင္မွာ သြား၀ယ္တယ္။ ဆိုင္ထဲကို အေျပး၀င္ ေစ်း၀ယ္ျခင္းေတာင္းကို ဆတ္ကနဲဆြဲ အရုပ္ေတြထားတဲ့ေကာင္တာဘက္ကိုေျပးၿပီး ေကာင္တာေရွ႕မွာ ဟုိၾကည့္ ဒီၾကည့္ ၾကည့္တယ္။ ေကာင္တာႀကီးက သိပ္ျမင့္ေနတာပဲ၊ ဖိုးပလံလို ကေလးငယ္ေလး အေပၚဆံုးအဆင့္ကို ေသခ်ာမျမင္ရဘူး၊ ကိုယ္ကို ေနာက္ျပန္ေရႊ႕တယ္။ ေခါင္းေစာင္းၾကည့္တယ္။ ေခါင္းေမာ့ၾကည့္တယ္။ ေနာက္နည္းနည္း ထပ္ဆုတ္တယ္။ ေခါင္းညာဘက္တစ္ခါ ခပ္ျဖည္းျဖည္းေစာင္းၾကည့္တဲ့ အေရြ႕မွာေတာ့  ျမင့္ျမင့္မားမား အရိပ္မည္းမည္းတစ္ခု မ်က္လံုးေထာင့္ထဲ ေျပး၀င္လာတယ္။ ဖိုးပလံ ေခါင္းကိုဆတ္ကနဲ လွည့္ၾကည့္ လိုက္တဲ့အခါ ...

“လူေလး၊ နည္းနည္းကြယ္၊ အဘိုး ဟိုဘက္ေလး သြားခ်င္လို႔”


ဖိုးပလံရဲ႕ဦးေခါင္းကို ခပ္ဖြဖြကိုင္ရင္း အဘိုးအိုကေျပာပါတယ္။

ဆြတ္ဆြတ္ျဖဴမုတ္ဆိတ္ေမႊး၊ ႏႈတ္ခမ္းေမႊးေတြနဲ႔ အသားအေရျဖဴျဖဴေဖြးေဖြး ခပ္ကိုင္းကိုင္းအဘိုးအို တစ္ဦး၊ မ်က္လံုးေတြက အနက္ေရာင္စူးရွရွ၊ သိမ္းငွက္တစ္ေကာင္လိုမ်ုက္လံုးမ်ဳိး၊ ဖိုးပလံသိတာေပါ့၊ အဲဒါ ဦးေရမြန္ .. ဖိုးပလံတို႔ ေရႊလိေမၼာ္ၿမိဳ႕ေလးမွာ ဦးေရမြန္ကို ေၾကာက္ရြံ႕ၾကတယ္။ လူေတြက အဆက္အသြယ္သိပ္မလုပ္ၾကပါဘူး။ သူက အထူးအဆန္းေတြသိပ္လုပ္ႏိုင္တဲ့ ပညာရွင္ႀကီးဆိုပဲ၊ ငလ်င္လႈပ္ေအာင္လုပ္ႏိုင္တယ္။ အဂၤါၿဂိဳဟ္ကို သူ ဒီကေနလွ်ပ္စစ္အခ်က္ျပမီးေတြပို႔လႊတ္ႏိုင္တယ္တဲ့၊ သူ႔အိမ္ထဲမွာ မီးလံုးေတြပ်ံေနတာကိုလဲ ၿမိဳ႔ကလူေတြ ခဏခဏေတြ႕ဖူးၾကတယ္လို႔ေျပာၾကတယ္။ တစ္ခါ ဦးေရမြန္ျခံႀကီးထဲက သိပၸံစမ္းသပ္ခန္းထဲမွာ အသံအက်ယ္ႀကီးၾကားလိုက္ရၿပီး ေျမႀကီးေတြလႈပ္လာတာ တစ္ၿမိဳ႕လံုးလႈပ္ခါလာတာ ႀကံဳဖူးတယ္လို႔ ေမေမတို႔က ေျပာျပဖူးတယ္။ တျခားထူးထူးဆန္းဆန္းေတြအမ်ားႀကီး ဦးေရမြန္လုပ္ခဲ့ေသးတယ္တဲ့။ ဦးေရမြန္ကို ေမွာ္ဆရာႀကီးလို႔ ကြယ္ရာမွာ ေခၚၾကတယ္။ ဖိုးပလံ ကေေတာ့ မေၾကာက္ပါဘူး၊ အခုလည္း ဒီအဘိုးအိုက အင္မတန္ ႏူးႏူးညံ့ညံ့ရွိလွပါတယ္။

“ဟုတ္ကဲ့ အဘိုးေရမြန္”  ဖိုးပလံ သြက္သြက္ပဲေျပာၿပီး ေနရာဖယ္ေပးခဲ့တယ္။ အဘိုးအိုမ်က္ႏွာက ႏွစ္လိုဖြယ္ရာျပံဳးသြားပါတယ္။ ဖိုးပလံ သူ႔နာမည္သိတာကို သေဘာက်သြားပံုပါပဲ။ ေနာက္ေတာ့ အဘိုးအို တလႈပ္လႈပ္နဲ႔ ဆက္ေလွ်ာက္သြားတယ္။ ဖိုးပလံလည္း လိုခ်င္တဲ့ စစ္သားရုပ္ေတြ ေလထီးေလးေတြပါတဲ့အရုပ္ေတြ အထုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားျခင္းထဲ ဆြဲထည့္ၿပီးတဲ့အခါ ေကာင္တာဘက္ထြက္ခဲ့တယ္။ ေကာင္တာမွာ အဘိုးေရမြန္လည္း တန္းစီေနတယ္။ ဦးေရမြန္ေနာက္ကေန ဖိုးပလံ ၀င္ရပ္လိုက္ပါတယ္။ ေကာင္တာက ေဒၚေလး မီးမီးက အဘိုးေရမြန္အတြက္ က်သင့္ေငြကို ေျပာတယ္။ အဘိုးေရမြန္ ေငြေတြေရတြက္ေနခဲ့ပါတယ္။ “ေဟာဒီမွာ ၅၀၀တန္၂ရြက္၊ ဒါက ၂၀၀တန္၊ ေနာက္ထပ္ ဘယ္ေလာက္လိုေသးတာပါလိမ့္ကြယ္”  အဘိုးေရမြန္က ျပန္ေမးေတာ့၊ ေဒၚေလးမီးမီး ပခံုးတြန္႔ရင္း “၁၅၀က်ပ္လိုေသးတယ္” လို႔ စိတ္မရွည္တဲ့ေလသံနဲ႔ေျဖတယ္။ ေဒၚေလးမီးမီးက ဖိုးပလံကိုလည္း လွမ္းၾကည့္ရင္း မ်က္စပစ္ျပတယ္။ အဲဒီေဒၚေလးမီးမီးကလည္း ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေျဖပါေတာ့လား၊ ေဒၚေလးမီးမီးက အဘိုးေရမြန္ရဲ႕လက္ထဲကို ပစၥည္းထုတ္ေပးတယ္၊ အဘိုးေရမြန္က လက္ေလးေတြတုန္ေနရွာၿပီ၊ ပလပ္စတစ္အထုပ္ကိုလွမ္းယူတဲ့အခါ ကိုင္းတဘက္ေခ်ာ္ထြက္သြားၿပီး ပစၥည္းေတြ ေအာက္ကိုျပဳတ္က်ကုန္တယ္၊ လိေမၼာ္သီးေတြ ပန္းသီးေတြလိမ့္က်ကုန္တယ္။ ႏြားႏို႔ဗူးက လဲေနတယ္။

“အဘိုးေရမြန္ ကၽြန္ေတာ္ ေကာက္ေပးမယ္ဗ်”  ဖိုးပလံ ျမန္ျမန္သြက္သြက္ေလးပဲ အသီးေတြေကာက္ေပးၿပီး အိတ္ထဲကို စုထည့္ေပးလိုက္ပါတယ္။ အဘိုးေရမြန္ က “ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကေလးရယ္”  လို႔ ဆိုတယ္။ ဖိုးပလံကို နာမည္ဘယ္လိုေခၚလည္း လို႔ အဘိုးေရမြန္က ေမးတယ္။ ဖိုးပလံဘာမွမေျပာႏိုင္ခင္ “ဖိုးပလံေလ၊ မီးနဲ႔ကစားလြန္းတဲ့ ပိုးဖလံလိုေကာင္ေလး၊ အင္မတန္ေဆာ့တဲ့ကေလး” လို႔ ေဒၚေလးမီးမီးက ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္၀င္ေျဖလိုက္တယ္။ ဖိုးပလံလည္း ရယ္ပဲရယ္ေနလိုက္ပါတယ္။ အဘိုးေရမြန္က ျပံဳးေနတာပဲမ်ားတယ္။ စကားနည္းနည္းပဲေျပာခဲ့တယ္။ အဲဒီေန႔ကစၿပီး ဖိုးပလံကေတာ့ အဘိုးေရမြန္ကို သေဘာက်သြားခဲ့ပါတယ္။ အဘိုးေရမြန္ကလည္း ဖိုးပလံကို အင္မတန္ခ်စ္ခင္သြားတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ဖိုးပလံနဲ႔ အဘိုးေရမြန္တို႔ ဆက္သြယ္မႈေတြရွိလာခဲ့ၾကတယ္။ ဖိုးပလံရဲ႕ ထူးေထြဆန္းရာ သည္ကမၻာထဲမွာ အဘုိးေရမြန္ကလည္း လိုက္ပါေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ပါတယ္။            ။