Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Thursday, August 25, 2016

ရုိးရုိးကေလးသာ ကၽြန္မ လြမ္းတတ္ခဲ့ပါၿပီ

သည္ေန႔ မုိးကေလးဖြဲဖြဲ ေစြကာ ရြာေနသည္။ ဆာကူရာေဆးရံု ၉ထပ္မွာ ေျခာက္ႀကိမ္ေျမာက္ ကင္ဆာ ကုထံုး ခံယူေနသည့္ လူနာ အစ္မကုိ ထုိင္ေစာင့္ေပးေနရင္း ျပတင္းမွန္ကုိ လာလာကပ္ေနသည့္ မုိးစက္မုိးမႈန္ ကေလးေတြကုိ ေငးေငးၾကည့္ကာ ကၽြန္မစိတ္ေတြ ေယာက္ယက္ခတ္ေနပါသည္။ မွန္ျပတင္းကေန ေအာက္ ဘက္သုိ႔ နည္းနည္းငံု႔ၾကည့္လုိက္လွ်င္ လူေတြ ေျခခ်င္းလိမ္လ်က္ အ၀င္အထြက္ျပဳေနၾကသည္ကုိ လွမ္းျမင္ေနရ သည္။ ဘုရားသခင္…ေဆးရံုသည္ လူ၀င္လူထြက္ မ်ားလွခ်ည့္။ ဘုရားေက်ာင္းမွာ လူတစ္စတစ္စ နည္းလာၿပီး ေဆးရံုေတြမွာ လူေတြဘာလုိ႔မ်ားမ်ားလာပါလိမ့္။ ဒါကုိ အေျဖတစ္ခု တြက္ခ်က္ ထုတ္ယူဖုိ႔ ကၽြန္မမွာ လံုေလာက္ ေသာ စိတ္အင္အားမရွိပါ။ ကၽြန္မႏွလံုးအိမ္ထဲသုိ႔ ေသာကအပူမ်ား ဆင့္ဆင့္ကဲကဲ ထပ္မံ ၀င္မလာေစရန္္ အာရံုအလံုးစံုကုိိ facebook နံရံေတြေပၚ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ပစ္တင္လုိက္သည္။  နံရံတစ္ခုေပၚမွာ ကၽြန္မမ်က္လံုးေတြ ျဖန္႕လည္က်က္စားမိသြားသည္။

Thanzawoo Sbo ။သည္နံရံေပၚမွာ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရုပ္ပံုႏွင့္ သီခ်င္း ဗီဒီယုိဖုိင္တစ္ခုကုိ ကၽြန္မျမင္သည္။ ဇူလုိင္ ၁၉ ေက်ာ္လြန္ကာ ၾသဂုတ္လကုန္ခါနီး ဒီေန႔က်မွ ဒီ ဗီဒီယုိကုိ ေတြ႔ျမင္နားေထာင္ျဖစ္ျခင္းမွာ ကၽြန္မကုိ ပုိလုိ႔ လြမ္းေအာင္ဖန္ေနေရာ့သလား.............။ Play သေကၤတေလးကုိ တုိ႔ထိလုိက္သည္ႏွင့္ ေဆြးျမျမဂစ္တာ သံက အလြမ္းတစ္စကုိ ေဆာင္ၾကဥ္းကာ ကၽြန္မ အတြင္းသားထဲထိ လိမ့္ကာလိမ့္ကာ ထြင္းေဖာက္တုိး၀င္လာသည္။..အဦးအစ ဂစ္တာသံက ကၽြန္မ ရင္ခြင္မွာ အလြမ္းကုိ သိမ္ေမြ႔စြာ ပ်ိဳးၾကဲလုိက္ၿပီ။  ျပတင္းေပါက္က တစ္ဆင့္ ေႏြးျမျမေလျပည္ႏုကေလး တုိက္ခတ္ တုိး၀င္လာသလုိ အဆုိသံဖြဖြကေလးက မလြမ္းဘဲ မေနႏုိင္ေတာ့ေအာင္ ကၽြန္မအား ေသြးေဆာင္ခ်ည္ဖြဲ႔လုိက္ေလသလား..... ၾသဂုတ္လ ၂၂ရက္ထဲ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနရာက ကၽြန္မ တစ္ကုိယ္လံုး ရုတ္တရက္ေလး ေစြ႔ ခနဲ ေျမာက္လြင့္တက္သြားသည္။
ဘုရားသခင္…!  အလြမ္းႏွင့္စသည့္ အဆုိသံဖြဖြကေလးက ကၽြန္မကုိ တင္းက်ပ္စြာခ်ီေပြ႕ေဆာင္ယူသြားခဲ့ၿပီပဲ။ အခ်ိန္ကာလယႏၱရားႀကီး Time Bounceျဖစ္သြားသည္။ ဇူလုိင္ ၁၉ ေန႔တစ္ေန႔ထဲ သုိ႔ အံ့ၾသဖြယ္ ကၽြန္မ လြင့္စဥ္ျပဳတ္က်သြားသည္။  xxxxxxx တကယ္ဆုိ ကၽြန္မ မလြမ္းတတ္ေတာ့တာၾကာခဲ့ပါၿပီ။ နိစၥဓူ၀ရုန္းကန္မႈေတြကပဲ လြမ္းခ်င္သည့္စိတ္ကုိ ရုိက္ပုတ္ခ်ိဳးဖ်က္ခဲ့ေလသလား (ဒါမွမဟုတ္) ဒီေန႔ကုိ ရဲရဲရည္ရည္ သတိမရ၀ံ့ေအာင္ ႏွစ္ကာလမ်ားစြာ ေျခာက္လွန္႔ခံခဲ့ရေလသလား....ကၽြန္မ မသိေတာ့ပါ။...အမွန္ကုိ ၀န္ခံရလွ်င္ ဇူလုိင္ ၁၉ ကုိ ထူးထူးကဲကဲ မလြမ္းတတ္ေတာ့သလုိ ကၽြန္မအသည္းေတြ ႏွစ္ကာလမ်ားစြာ မာက်စ္ /ထံုေပ/ ေလေနခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ။ ျပီးခဲ့သည့္ ဇူလုိင္ ၁၉ မွာတုန္းကေတာင္ လြမ္းဖုိ႔သတိမရႏုိင္အားခဲ့၊ ကၽြန္မ ဘာေတြလုပ္ေနခဲ့ပါလိမ့္ဟု အခုမွ ျပန္ေဖာ္ စဥ္းစားေနရသည္။  သည္ေန႔ေတာ့ က်မကုိယ္တုိင္ ဇူလုိင္ ၁၉ထဲကုိ ေရာက္သြားၿပီ။ သီခ်င္းထဲ စက္ေသနတ္ေဖာက္သံ ႏွင့္ အလားတူအသံမ်ိဳးတစ္စံုတစ္ရာထည့္မထားေသာ္ျငား က်မနားက တဒုိင္းဒုိင္းတဒက္ဒက္အသံမ်ား ကုိ ရွင္းရွင္းျပတ္ျပတ္ ျပန္ၾကားသည္။ အာရံုထဲ အလုိမတူဘဲ နာက်င္စြာ စုသိမ္းလက္ခံထားခဲ့ရသည့္ အျဖဴအမည္းႏွင့္ထုဆစ္သည့္ အတိတ္ပံုရိပ္မ်ား.......တလက္လက္တဖ်ပ္ဖ်ပ္ ေတာက္ပေနရာက… လႈပ္လႈပ္ခတ္ခတ္……ေနာက္ဆံုး……လဲျပိဳၿငိမ္သက္သြား… .................. ....................... .........................  …………… ……………ဥၾသဆြဲသံ ရွည္လ်ားလ်ားႀကီးက ကၽြန္မနားထဲ အလုိလုိေျပး၀င္လာျပန္သည္။ 

ဆက္တီခံုမွာ ေျခပစ္လက္ပစ္ထုိင္ေနရာကေန ရုတ္ျခည္းထကာ လက္ႏွစ္ဖက္တြဲလြဲခ်လ်က္ ကၽြန္မ မတ္တတ္ရပ္မိသြား သည္။ ဇက္က မခုိင္ဘဲ က်ိဳးက်သြားသည္။ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒါ ဦးညႊတ္လုိက္တာပါ။ အေလးျပဳလုိက္တာပါ။ “အာဇာနည္ေတြကုိ အေလးျပဳမယ္၊ ဦးညႊတ္မယ္…” သီခ်င္းသံက ထပ္တလဲလဲထြက္ေပၚလာေနသည္။  ႏွစ္ကာလအတန္ၾကာ က်ိဳးေၾက ေသေနခဲ့ေသာ အလြမ္းတုိ႔က ျပာပံုထဲကေန ျပန္လည္ ရုန္းၾကြ ပ်ံသန္းလာသည္။ လြမ္းၿပီ၊  လြမ္းသည္…… လြမ္းဦးမည္။ လြမ္းေအာင္ဖန္ခဲ့လုိ႔ က်မ လြမ္းရပါဦးမည္။ အခုေနခါ..“ဘယ္လုိ တနလၤာေန႔မ်ိဳးလဲ”…ဟု ဆရာမ မေနာ္ဟရီ (Khin May Wynn)  ေမးခဲ့မည္ဆုိလွ်င္ “လြမ္းတတ္သြားတဲ့ တနလၤာေန႔”ဟု က်မ တိတိက်က်ေျဖလုိက္ပါမည္။ မလြမ္းတတ္ေတာ့ေအာင္ ထံုေပ ေလေနခဲ့သည့္ ႏွလံုးသားတစ္စံုကုိ လြမ္းလာတတ္ေအာင္ ဒီသီခ်င္း ဒီဂီတက ဖမ္းစားလုိက္ေၾကာင္း သူ႔ကုိ ကၽြန္မ ေျပာျပရဦးမည္။ သုိ႔ေသာ္ တစ္ဖန္ျပန္လည္ကာ ႏုိးၾကားလာသည့္ ဒီအလြမ္းက အံ့ၾသစရာေတာ့ အေကာင္းသားပဲ။ လြမ္းဖူးသည့္ ဇူလုိင္အလြမ္းမ်ားႏွင့္လည္း  မတူေတာ့။ တဒုိင္းဒုိင္းတဒက္ဒက္အသံမ်ား ျပန္ၾကားေယာင္သည္ဆုိျငား ကၽြန္မ ၏ယခုအလြမ္းသည္ state high school ေက်ာင္းသူဘ၀ အာဇာနည္ေန႔ ေဟာေျပာပြဲမ်ား နားရည္၀စြာ နားေထာင္ခဲ့ရခ်ိန္ ႏုႏုနယ္နယ္ႏွလံုးသားႏွင့္ မလုိက္ဖက္ေအာင္ နာက်င္မႈမ်ား အေရာင္စြန္းထင္းေပက်ံေနျခင္း အလ်ဥ္း မရွိခဲ့ေတာ့ပါ။ နာက်င္မႈမပါဘဲ အလြမ္းခ်ည္းသက္သက္ လြမ္းတတ္ေအာင္ ဒီသီခ်င္း ဒီဂီတက ကၽြန္မကုိ အႏုပညာဆန္ဆန္ သိမ္ေမြ႔ပါးနပ္စြာ ဖမ္းစားသြားခဲ့ပါၿပီ။    ကၽြနမတုိ႔အားလံုး တန္းခုိးရွင္ျဖစ္ေစဦးေတာ့ ျဖစ္ပ်က္ၿပီးသည့္ အတိတ္ကုိ ဘယ္သူမွ ေျပာင္းလဲပစ္ ခ်င္လုိ႔ မရေတာ့ပါ၊ နာက်င္မႈမ်ားျဖင့္ လြမ္းဆြတ္မည့္အစား အလြမ္းခ်ည္းသက္သက္ ရုိးရုိးကေလးလြမ္းေန တာကမွ အနာဂတ္ကုိ ပုိမုိလွပေစကာ ၿငိမ္းခ်မ္းသည့္ဘ၀ကုိ ကုိယ္စီကုိယ္ငွ ပုိင္ဆုိင္ၾကရေပမည္ဟု ကၽြန္မ ေတြးေတာဆင္ျခင္မိသြားသည္။ ဇူလုိင္ ၁၉ ကုိ ရုိးရုိးကေလးလြမ္းရင္း ကၽြန္မတုိ႔ကုိယ္စီ လုပ္စရာရွိတာေတြကုိ ရုိးရုိးရွင္းရွင္းကေလး လုပ္သြားနုိင္ဖုိ႔သာ လုိပါသည္။   အေအးခန္းစတူဒီယုိထဲ ဟန္က်ပန္က်ထုိင္၊ အခါခါျပန္ဆုိ တီးခတ္ အသံဖမ္းထပ္ ၊ 1 duty, 1duty , 3duty အခ်ိန္ယူ၊ ကြန္ပ်ဴတာနည္းပညာအားကုိးႏွင့္ အေခ်ာသတ္mix down ျပဳျပင္ေျပာင္းဆြဲ…. သုိ႔ကလုိ အခါခါမိတ္ကပ္လိမ္းထားသည့္ သီခ်င္းမ်ားကုိသာ နတ္ဘံုနတ္နန္းမွတ္ထင္ကာ ကခုန္ဆင္ျမန္းေနသည့္ လူအမ်ားစုအတြက္ေတာ့ ယခုသီခ်င္းသည္ အရသာထူးကဲေပၚလြင္ေနလိမ့္မည္မဟုတ္ဟု ကၽြန္မထင္ပါသည္။ (လက္ပ္ေတာ့ေလးႏွင့္သာ ဆုိတီးဖမ္းယူထားသည့္အတြက္ ျပည့္စံုျခင္းမရွိေၾကာင္း commentတစ္ခုတြင္က်မဖတ္ထားရလုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါသည္)။ 

အကယ္စင္စစ္ ကၽြန္မ ဆုိခ်င္သည္က…ဤသီခ်င္းသည္ အၾကမ္းထည္ဆုိေသာ္ျငား အတုိင္းအဆမရွိ ၿပီးျပည့္စံုႏွင့္ခဲ့ရပါၿပီ။ ရွင္တုိ႔မယံုလွ်င္ ယခုပင္ studioထဲေျပး၀င္ Drums ရုိက္ခ်က္မ်ားျဖင့္ full band တစ္ခုလံုး အျပည့္သံုး ကာ သီဆုိတီးခတ္ဖမ္းယူၾကည့္လုိက္ပါ။ လြမ္းရသည့္ အရသာေလ်ာ့က် (ဒါမွမဟုတ္) လံုး၀ ေပ်ာက္ဆံုးသြားမည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။   နညး္ပညာတုိ႔ျဖင့္ထုဆစ္ျခင္းသည္ အႏုပညာဖန္တီးမႈစစ္စစ္မဟုတ္။ အဆုိသမားႏွင့္ အတီးသမား တစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္ကုိ ႏွလံုးသားျဖင့္ အျပန္အလွန္နားေထာင္၊ ရင္ခုန္သံတုိ႔ျဖင့္ အတူတကြခ်ိတ္ဆက္ ပူးေပါင္းပံုေဖာ္ႏုိင္ခဲ့ျခင္းသည္သာ အႏုပညာ။ လြမ္းေအာင္ဖြဲ႔၊ လြမ္းေအာင္ဆုိ၊ လြမ္းေအာင္တီး၊ ရင္ခုန္သံႏွင့္ဖန္တီး၊ စိတ္အလ်ဥ္ကုိ လြမ္းေအာင္ ယက္သဲ့စုခ်ည္ သိမ္းယူလုိက္ႏုိင္ျခင္းသည္သာ ပင္ကုိဖန္တီးမႈအႏုပညာစစ္စစ္ဟု ကၽြန္မ ယံုၾကည္ေနပါေတာ့သည္။

(#Specialthanks - Composer - Ko Myo (Thorn Birds), Harmony & Music -Zarni (Aeolian) Vocalist- Thanzawoo Sbo တုိ႔အား ဤစာျဖင့္ ဦးညႊတ္လုိက္ပါသည္) 
စုမီေအာင္ (ၾသဂုတ္ ၂၂၊ ၂၀၁၆) 

No comments: