Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Monday, March 07, 2016

အဆင္ေျပပါေစ ႏိုဝင္ဘာ ၈

ႏိုဝင္ဘာ ၈ ရက္ေန႔ ေရြးေကာက္ပြဲရက္ အတိအက်သတ္မွတ္လိုက္ၿပီဆိုတဲ့ အဲဒီေန႔က ကၽြန္မ Facebook မွာ သတင္းေတြဖတ္ရင္း ေတြ႔လိုက္ရတယ္။ ႏိုဝင္ဘာ ၈ ရက္ဆိုတဲ့ ရက္စြဲတစ္ခုေတာ့ ေမ့တတ္လြန္းတဲ့ကၽြန္မ မွတ္ဥာဏ္တဲ့ အတင္း တိုးဝင္ေနရာယူသြားလိုက္ေရာ။ မွတ္မွတ္သားသားျဖစ္သြားခဲ့တယ္ေပါ့။ ကၽြန္မက ျမန္မာႏိုင္ငံနဲ႔ အေဝးႀကီး၊ လူသူသိပ္မသိလွတဲ့ အေရွ႕ေတာင္ဥေရာပဘက္က ဆားဘီးယားႏိုင္ငံ၊ ဘဲလ္ဂရိတ္ၿမိဳ႕မွာ ခင္ပြန္းသည္နဲ႔ ေနထိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္မခင္ပြန္းက ဆားဘီးယားႏိုင္ငံသားပါ။ ကၽြန္မေနထိုင္တာ ၅ ႏွစ္ေက်ာ္ခဲ့ၿပီ ဆားဘီးယားႏိုင္ငံသားေလွ်ာက္မယ္ဆို ခပ္ေစာေစာကတည္းက ေလွ်ာက္လို႔ရေနခဲ့ၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ႏိုင္ငံသားေလွ်ာက္ဖို႔ စဥ္းစားလိုက္တုိင္း အားတက္သေရာ မရွိလွတာေၾကာင့္ ကၽြန္မခင္ပြန္းကလည္း အတင္းကာေရာ မတိုက္တြန္းခဲ့ပါဘူး။
အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မ လက္ထဲမွာ အနီေရာင္ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ေလး ကိုင္ထားဆဲ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ျပဳလုပ္ေတာ့မယ့္၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ကၽြန္မနဲ႔ သက္ဆိုင္ေနဆဲေပါ့။ ကၽြန္မအတြက္ မဲေပးခြင့္ဆိုတဲ့အခြင့္အေရးနဲ႔အတူ ကၽြန္မႏွစ္သက္တဲ့ ပါတီကိုယ္စားျပဳ ကိုယ္စားလွယ္ေလာင္းေတြကို ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ေတာ့မယ္ဆိုတာဟာ တကယ္ဆိုရင္ စိတ္လႈပ္ရွားစရာပါ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ အမွန္အတိုင္းပဲ ဝန္ခံပါရေစ။ ကၽြန္မ စိတ္ထဲလႈပ္လႈပ္ခတ္ခတ္ျဖစ္မေနခဲ့ဘူး။ ႏိုင္ငံေရးကို/ ကၽြန္မႏိုင္ငံရဲ႕အေရးကို စိတ္မဝင္စားလို႔လား။ မဟုတ္ရပါဘူး။ ကၽြန္မ သိပ္ကို စိတ္ဝင္စားတာေပါ့။ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းဘယ္သူျဖစ္သင့္သလဲဆိုတာလည္း ကၽြန္မ ရင္ထဲ၊ ႏွလံုးသားထဲမွာ စြဲထင္ေနခဲ့ၿပီးသားပါ။
ႏိုဝင္ဘာ ၈ ရက္ ေရြးေကာက္ပြဲရက္သတ္မွတ္ၿပီး ဆိုတာနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ အေတြးေတြလည္း ကၽြန္မ ဘဲလ္ဂရိတ္မွာ ၂၀၁၀ က မဲေပးဖူးခဲ့တဲ့ ရက္ေတြဆီ အေျပးေရာက္သြားခဲ့ျပန္ေရာ။ ဒီတစ္ခါလည္း ဇူလိုင္ ၉ ရက္ေန႔ကတည္းက ျမန္မာသံရုံးက မဲဆႏၵနယ္ျပင္ပေရာက္ ဆႏၵမဲေပးပိုင္ခြင့္ရွိသူေတြျဖည့္ရမယ့္ပံုစံ(ပံုစံ ၁၅) လွမ္းပို႔ထားခဲ့တာပါ။ ကၽြန္မလည္း ပံုစံျဖည့္ ေမးလ္ျပန္ပို႔ခဲ့တယ္။ စက္တင္ဘာ ၁၅ ရက္ေန႔မွာေတာ့ ႀကိဳတင္မဲေပးရမယ့္ ေန႔ရက္အခ်ိန္ အစီအစဥ္ေမးလ္ထပ္ပို႔လာပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕အခ်က္အလက္ေတြအားလံုးကိုက္ညီလို႔ မဲေပးခြင့္ရခဲ့ေတာ့ ကၽြန္မစိတ္ေအးသြားခဲ့ရပါၿပီ။ ေအာက္တိုဘာ ၁၈ တနဂၤေႏြေန႔လို႔ သံရုံးကဖုန္းဆက္ၿပီးလည္း သတိေပးပါတယ္။ ကၽြန္မအဲဒီရက္ပိုင္းမအားမွာစိုးလို႔ အဲဒီအခ်ိန္မဲလာေပးဖို႔ ဖုန္းဆက္ေျပာျပတာပါ။ ကၽြန္မလည္း ေက်းဇူးတင္မိရတယ္။

ကၽြန္မတို႔က စေန၊ တနဂၤေႏြဆို စကဲလာရြာကအိမ္ကို မသြားမျဖစ္ သြားၾကရပါတယ္။ အဲဒီကာလက ရာသီဥတုပူျပင္းလွေတာ့ အပင္ေတြေရရရဲ႕လား သြားၾကည့္ရင္း အပင္သစ္စိုက္ပ်ဳိး၊ အပင္ေဟာင္းက်န္းမာေရးဂရုစိုက္ အဲဒါေလးေတြသြားၾကည့္ေနရေပမဲ့ ေအာက္တိုဘာ ၁၈ ရက္ေတာ့ ဘဲလ္ဂရိတ္မွာရွိေနရမယ္ မဲေပးရမယ္လို႔ စိတ္ထဲေတြးမွတ္ထားလိုက္တာေပါ့။ အဲဒီရက္သတၱတစ္ပတ္မတိုင္ခင္မွာ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ေၾကာင္ေလးဦးေခါင္းမွာ အနာေလးေပါက္လာခဲ့ၿပီး ေမ့ေဆးေပးခြဲထုတ္လိုက္ရပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ရြာကို မသြားႏိုင္ခဲ့တာ ရက္သတၱႏွစ္ပတ္ေလာက္ၾကာသြားခဲ့ေတာ့တယ္။ ေၾကာင္ေလးရဲ႕ အနာလည္း သက္သာလာေရာ မဲေပးရမယ့္ ရက္သတၱပတ္မွာ ကၽြန္မာတို႔ရြာသြားတိုင္း ေခၚသြားေနက်ေၾကာင္ေလးနဲ႔ ေခြးေလးကိုပါေခၚလို႔ ရြာသြားခဲ့ရတယ္။ စေနညေနဘက္ပဲ ျပန္လာၾကမယ္စဥ္းစားထားၾကေပမဲ့ တစ္ရက္တည္းနဲ႔ ညေနပိုင္းမွာ ပစၥည္းေတြဘယ္လိုမွ သိမ္းလို႔ မၿပီးႏုိင္ၾကေတာ့ဘူး။ အဲဒါနဲ႔ပဲ တနဂၤေႏြမနက္ေစာေစာ အိပ္ရာထ ျပင္ဆင္ၿပီး ဘဲလ္ဂရိတ္ျပန္ၾကဖို႔ျပင္တယ္။ ပစၥည္းေတြသိမ္းဆည္းရေတာ့ ေၾကာင္ေလးက ဟိုဒီေျပးေနတာနဲ႔ သူေလးကို သူ႔ျခင္းေလးထဲ ခပ္ေစာေစာေလးကတည္းက ထည့္ထားလိုက္ၾကတာေပါ့။ ခါတိုင္းဆိုရင္ေတာ့ အားလံုးအဆင္သင့္ျဖစ္လို႔ သြားၾကမယ္ဆိုမွ သူေလးကို ျခင္းထဲထည့္ၿပီး ျပန္ၾကရတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ဘဲလ္ဂရိတ္ျပန္ၾကေတာ့ တစ္ခါမွမျဖစ္စဖူး ေၾကာင္ေလးဟာ စထြက္ၿပီး နည္းနည္းေလးၾကာတာနဲ႔ လမ္းမွာ တေညာင္ေညာင္မရပ္မနားအီေတာ့တာပါပဲ။ အနာလည္းရွိေန၊ လည္ပင္းမွာေကာ္လာလည္း တပ္ထားရလို႔အီတာျဖစ္မွာပဲလို႔ ထင္ထားခဲ့ေပမဲ့ ျခင္းထဲမွာ လူးလိွမ့္ၿပီးေတာ့ေအာ္ေနေတာ့တာ။ အဲဒီေတာ့မွ အေစာႀကီးကတည္းက ျခင္းထဲထည့္ထားလိုက္ေတာ့ ရႈးရႈးမေပါက္ရေသးလို႔ေနမွာပဲဆိုကာ ေၾကာင္ေလးကို ျခင္းထဲကထုတ္လိုက္ၾကတယ္။ သူေလးက ကားထဲေလွ်ာက္သြားေနေတာ့တယ္။ အဲဒီမွာ ေခြးေလးက မ်က္စိေနာက္လာၿပီး လွမ္းၿပီးမာန္မဲေတာ့တယ္။ ကၽြန္မခင္ပြန္းက ေခြးေလးကို ဆြဲ၊ ကၽြန္မက ေၾကာင္ေလးကိုဆြဲနဲ႔ အလန္႔တၾကားျဖစ္ခဲ့ရတာဟာ မဲေပးရမယ့္ေန႔ အမွတ္တရလိုျဖစ္ခဲ့ရတာေပါ့။ ကၽြန္မတို႔ မွန္းထားတဲ့အခ်ိန္ထက္နည္းနည္းေနာက္က်သြားေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္ေတြ အလ်င္စလိုျဖစ္ေနခဲ့တယ္။ 

စကဲလာရြာကေန ဘဲလ္ဂရိတ္အိမ္ေရာက္ေတာ့ ပစၥည္းေတြေနရာခ်ၿပီး လူကမလန္းဆန္းတာေၾကာင့္ ေရျမန္ျမန္ခ်ဳိး၊ သံရုံးကို အခ်ိန္မီေရာက္ဖို႔ ျပင္ဆင္ရေတာ့တာေပါ့။ ကၽြန္မခင္ပြန္းကပဲ ျမန္မာသံရုံးကို လိုက္ပို႔ပါတယ္။ သံရုံးေရွ႕အေျပးတစ္ပိုင္းေရာက္လာၾကတဲ့ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ဦးကို ျမန္မာသံရုံးေရွ႕မွာ ကုတ္အက်ီ၊ ျမန္မာလံုခ်ည္နဲ႔ ျမန္မာအမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးနဲ႔ ေဒသခံဆားဘီးယန္းသံရုံးဝန္ထမ္း အမ်ဳိးသားတစ္ဦးတို႔က ဆီးႀကိဳတယ္။ ကၽြန္မတို႔ကိုေစာင့္ေနၾကဟန္တူရဲ႕။ ကၽြန္မတို႔ သံရုံးထဲဝင္ၾကေတာ့ ေဒသခံသံရုံးဝန္ထမ္းေတြကေတာ့ ကၽြန္မ ၂၀၁၀ က ေရာက္ခဲ့ဖူးတုန္းက ေတြ႔ခဲ့ၾကရတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြပဲ မေျပာင္းလဲၾကေသးဘူး။ ေဒသခံမ်က္ႏွာသစ္ တစ္ဦး ႏွစ္ဦးေလာက္သာ ေတြ႔ၾကရတယ္။ ျမန္မာသံရုံးဝန္ထမ္းေတြကေတာ့ အားလံုးအသစ္ေတြခ်ည္းပဲ။ ကၽြန္မတို႔ အျပန္အလွန္မိတ္ဆက္ၾကရတယ္။ အားလံုးျပံဳးျပံဳရႊင္ရႊင္ႏႈတ္ဆက္ၾကနဲ႔ ေဖာ္ေရႊၾကပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ခဏေလးထိုင္ေစာင့္တုန္းပဲ မ်က္မွန္ပံုစံ သိပ္မဝိုင္း၊လွ ေလးေထာင့္က်က်လည္း မဟုတ္တဲ့ မ်က္မွန္ေလးဝင့္ကာဝင့္ကာနဲ႔ ျဖဴဝင္းတဲ့အသားအရည္မွာ မိတ္ကပ္သားမႈန္မႈန္ႏုႏုညက္ညက္၊ ႏႈတ္ခမ္းေသြးရဲရဲ၊ ေတာက္ေတာက္ပပ ေဆးေရာင္ျခယ္မ်က္လံုး၊ ရဲဝင့္ေဖာ္ေရႊၿပီး ပြင့္လင္းပံုရတဲ့ သက္လတ္ပိုင္းအရြယ္အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦး ခပ္သြက္သြက္ေလး လွမ္းလာပါတယ္။ ႏိုင္ငံျခားေရးရုံးက ဝန္ထမ္းတစ္ဦးဦးျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္မက ထင္ျမင္လိုက္ေသးတာ။ တကယ္တမ္းကၽြန္မနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးေတာ့ သံရုံးတာဝန္ခံအရာရွိျဖစ္ေနပါတယ္။ ကခ်င္တိုင္းရင္းသူတစ္ဦးျဖစ္ေနေသးတယ္။ အယ္လ္ - - ဆိုၿပီးစတဲ့ ကခ်င္နာမည္ေလးတစ္ခု မိတ္ဆက္ေပးရင္း သိလိုက္ရပါတယ္။ သံအမတ္ႀကီးက ေနာက္တစ္လေလာက္မွ ေရာက္လာမယ္ ဆိုတယ္။ သံရုံးတာဝန္ခံသံမွဴးအျဖစ္ အမ်ဳိးသားတစ္ဦးကိုပဲ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ အံ့ၾသသလိုလိုနဲ႔။ ဘာေၾကာင့္မ်ားလဲ၊ ရင္ထဲလႈိက္ခနဲ ဝမ္းသာသြားမိရတယ္။ "ညီမ ဒီမွာရွိတာသိထားေပမဲ့ ခုမွ ကိုယ္ေတြ႔ဖူးေတာ့တယ္" ဆိုၿပီး မိတ္ဆက္စကားအျပန္အလွန္ဆိုရင္း မဲေပးရမယ့္ပံုစံေတြကို တစ္ဆင့္ခ်င္း ရွင္းျပပါတယ္။ သြက္သြက္လက္လက္ရွင္းျပေနတဲ့ သူမရဲ႕စကားသံကို နားေထာင္ရင္း သူမရဲ႕ မ်က္လံုးေတြထဲမွာ ဘာေတြသိႏိုင္မလဲ ရွာေဖြၾကည့္မိတယ္။ ခါတိုင္းေတြ႔ျမင္ဖူးေနၾက မ်က္ႏွာရွင္းရွင္းေျပာင္ေျပာင္၊ လိုအပ္တာထက္ တည္တည္ခန္႔ခန္႔ပံုဖမ္းထားေလ့ရွိၿပီး၊ သိုဝွက္ဖြက္ကြယ္ထားတဲ့ဟန္ပန္တစ္နည္း အနည္းငယ္ ပိုၿပီးစပ္စုလိုဟန္တစ္နည္းရွိေနတတ္ၾကတဲ့ ရံုးဝန္ထမ္းအမ်ဳိးသမီးမ်ဳိးမဟုတ္ခဲ့ဘူး။ သူမ မ်က္ႏွာေပၚက အေရာင္အေသြးလွလွေတြနဲ႔အတူ တက္ၾကြပြင့္လင္းဟန္အျပည့္၊ စကားကို ခပ္ရွင္းရွင္းေျပာျပေနတဲ့ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးအျဖစ္ ကၽြန္မ ခံစားလို႔ရသြားတယ္။ မဲလက္မွတ္မွာ စစ္ေဆးရမယ့္အခ်က္အလက္ေတြေျပာျပတယ္။ မဲရုံမႈးလက္မွတ္စစ္ရမယ္။ "ဒီမွာေလ ကိုယ့္ လက္မွတ္ေပါ့" လို႔ဆိုကာ ကတ္ကိုဆြဲထုတ္ရင္းျပပါတယ္။ သူမရွင္းျပတဲ့ မဲေပးနည္းေဆာင္ရန္ေရွာင္ရန္ေတြ နားေထာင္ေနခဲ့ၿပီးေတာ့ "ကၽြန္မ မဲေပးရမယ့္ ေနျပည္ေတာ္၊ ပ်ဥ္းမနား(မဂၤလာရပ္ကြက္)အတြက္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္နဲ႔ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ကတ္ပ ဲေပးခဲ့တယ္။ ဘာေၾကာင့္မ်ား တိုင္းေဒသႀကီးအတြက္ မဲတစ္ကတ္မေပးတာလဲရွင့္" ဆိုၿပီးကၽြန္မ ေမးမိပါတယ္။ သူမက "ကိုယ္လည္း တုိင္းရင္းသားဆိုေပမယ့္ ကိုယ့္ေဒသမွာ ကိုယ္စားလွယ္ေလာင္းမၿပိဳင္တဲ့အတြက္ ၃ ကတ္ပဲရတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္နဲ႔ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ပဲ မဲေပးရတာပါ" လို႔ ရွင္းျပပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ၿမိဳ႕က မိတ္ေဆြေတြကိုလည္း ကၽြန္မ မဲေပးခ်င္တဲ့ပါတီရဲ႕ကိုယ္စားလွယ္ေလာင္းအမည္ေတြကို ႀကိဳတင္ ေမးထားခဲ့ပါတယ္။ သူတို႔ကလည္း ကိုယ္စားလွယ္ေလာင္းႏွစ္ဦးတည္းပဲ ေျပာျပၾကတာရယ္၊ သူမရဲ႕ ရိုးရွင္းသြက္လက္တဲ့အေျဖရယ္ေၾကာင့္ ျပန္လွန္ေမးခြန္းမထုတ္ေတာ့ဘဲ မဲေပးဖို႔လက္မွတ္ထိုးပါတယ္။ 

ကၽြန္မ မဲေပးခဲ့ပါတယ္။ သံရုံးဝင္ဝင္ခ်င္း၊ ခန္းမဘက္မွာ မဲေပးရတာပါ။ အခန္းထဲ ကၽြန္မတစ္ဦးတည္းပါ။ ကိုဆိုဗိုက ယူအန္ဌာနမွာ ျမန္မာတစ္ဦးရွိေပမဲ့ စာရင္းမပါလို႔ အဲဒီဝန္ထမ္းနဲ႔ ဇနီးတို႔အတြက္ ႀကိဳတင္မဲေပးခြင့္မရေသးဘူးဆိုတာ ေျပာျပၾကတယ္။ ကၽြန္မ မဲစာရြက္မွာ အမွန္ေတြျခစ္ၿပီး စာအိတ္ပိတ္ကာ၊ စာအိတ္ေတြမွန္မမွန္စစ္ပါတယ္။ မဲစာအိတ္ႏွစ္အိတ္ကို ယူၿပီး သံရုံးအတြင္းဘက္က ဧည့္ခန္းထဲမွာထားတဲ့ မဲပံုးဆီသြားၿပီး၊ မဲလက္မွတ္ကို ေခါက္လို႔ မဲထည့္ၿပီးတဲ့အခါ အားလံုးက လက္ခုပ္ဝိုင္းတီးၾကတယ္။ မွတ္တမ္းတင္ဓာတ္ပံုရိုက္ယူတယ္ ထင္ပါတယ္။ အမ်ဳိးသားတစ္ဦးက ဓာတ္ပံုလိုက္ရိုက္ေနတာ ေတြ႔လိုက္ရတယ္။ မဲေပးၿပီးတဲ့အခါ မုန္႔ဟင္းခါးနဲ႔ ဧည့္ခံပါတယ္ဆိုလို႔ ကၽြန္မနဲ႔ ခင္ပြန္းလည္း မုန္႔ဟင္းခါးစား၊ ျမန္မာ ေရေႏြးၾကမ္းေလး ေသာက္ၾကတယ္။ ၿပီးေတာ့ ခ်ိတ္စ္ကိတ္ကိုစားၿပီး သံရံုးဝန္ထမ္းအမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးနဲ႔ စကားစျမည္ေျပာ၊ ႏႈတ္ဆက္အိမ္ျပန္ခဲ့ၾကတယ္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ညေနပိုင္း Facebook message မွာ မီဒီယာတစ္ခုကကၽြန္မမိတ္ေဆြတစ္ဦးက မဲေပးရတဲ့အေတြ႔အၾကံဳေမးေတာ့ "အဆင္ေျပပါတယ္။ မုန္႔ဟင္းခါးနဲ႔ ခ်ိတ္စ္ကိတ္ေတာင္ စားခဲ့ေသးတာ"လို႔ပဲ ကၽြန္မ ေျဖခဲ့တာေပါ့။ မဲေပးရဖို႔ စိတ္လႈပ္ရွားခဲ့ရေပမယ့္ တကယ္လည္း ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ စိတ္ပူပန္ခဲ့ရတာမရွိေတာ့ စိတ္ထဲမွာ အားလံုးေပါ့ေပါ့ပါးပါးပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ေလ အဲဒီေနာက္ပိုင္း ရက္ေတြ အင္တာနက္မွာ သတင္းေတြလိုက္ဖတ္ရင္း ႀကိဳတင္မဲေပးဖို႔၊ စာရင္းထဲပါဖို႔၊ အခက္အခဲေတြၾကံဳၾကရတာ၊ မဲေပးခြင့္အတြက္ အႀကိမ္ႀကိမ္ႀကိဳးစားၾကရတာေတြ ခပ္စိတ္စိတ္ ေတြ႔လာရတယ္။ Facebook စာမ်က္ႏွာမွာ စကၤာပူသံရုံးေရွ႕ တန္းစီေစာင့္ရင္းမဲေပးခြင့္မရလို႔ ငိုရင္း အေတြ႔အၾကံဳရွင္းလင္းေျပာျပေနၾကတဲ့ ဗီဒီယိုဖိုင္ေတြတက္လာတာျမင္ရေတာ့ အစအဆံုးေသခ်ာမၾကည့္လိုက္မိေသးဘဲ ပထမေတာ့ အံ့ၾသသြားမိတယ္။ ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ခံစားဖူးတာမဟုတ္ေတာ့ ကိုယ္ခ်င္းမစာနာတတ္တဲ့သေဘာမ်ဳိးေလလား။ ကၽြန္မသိခ်င္သြားတာနဲ႔ ဗီဒီယိုဖိုင္ေတြ အစအဆံုး လိုက္ၾကည့္မိတယ္။ 

မ်က္ရည္က်ေနသူေတြရဲ႕ ပံုရိပ္ေတြကိုၾကည့္ရင္း ကၽြန္မလည္း အတူတူပဲမ်က္ရည္က်မိတယ္။ စိတ္လႈပ္ရွားေနၾကတဲ့ ပံုရိပ္ေတြကိုၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မလည္း အတူတူပဲစိတ္လႈပ္ရွားမိရတယ္။ ကိုယ္တိုင္မရင္ဆိုင္ခဲ့ရေပမဲ့ ကိုယ္ခ်င္းစာမိခဲ့ရတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြ တစ္ဦးခ်င္းစီရဲ႕ မဲေပးခြင့္၊ တစ္ဦးခ်င္းစီရဲ႕ စိတ္ဆႏၵအတိုင္း ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ေတြ၊ သူတို႔ေလးေတြ လက္ထဲ အဆင္ေျပေျပ ေရာက္ရွိေစဖို႔ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ဆုေတာင္းေနမိေတာ့တယ္။ ကၽြန္မတို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြ တစ္ဦးခ်င္းစီက ကိုယ့္ရဲ႕ စိတ္ဆႏၵအတိုင္းေရြးခ်ယ္ႏိုင္တဲ့၊ အဆင္ေျပတဲ့ ႏိုဝင္ဘာ ၈ ရက္ေန႔ျဖစ္ဖို႔လည္း ကၽြန္မ အႀကိမ္ႀကိမ္ ဆုေတာင္းေနမိခဲ့ပါတယ္။
ၿဖိဳးၿဖိဳး

No comments: