Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Monday, July 01, 2013

ကၽြန္မကုိ ေခၚသြားပါရွင္

ခုတေလာ ကုိေလးရဲ႕ အိမ္ျပန္ခ်ိန္ေတြ သိပ္ေနာက္က်လာတယ္။ စုလိႈင္ ၀မ္းနည္းလုိက္တာ။ ကိုေလးက အလုပ္ကုိ အေၾကာင္း ျပ၊ သူငယ္ခ်င္းကုိအေၾကာင္းျပၿပီး အိမ္မွာေနခ်ိန္ေတြ နည္းနည္းလာၿပီ။ ဟင့္အင္း နည္းတာ မဟုတ္ဘူး။ မရွိသေလာက္ကုိ ျဖစ္ေနတာ။ အေစာဆံုးျပန္လာတာ ည ၁၁နာရီပဲ၊ ဒါ့ထက္ ေနာက္က်ရင္က်၊ မလာရင္ လံုး၀ကုိ ျပန္မလာေတာ့တဲ့အထိပဲ။ ကုိေလးျပန္ မလာလုိ႔ ခံနိုင္ရည္ မရွိတဲ့စိတ္ကုိ စုလိႈင္ထိန္းခ်ဳပ္လုိ႔ရေပမဲ့ သမီးက ငုိမဲ့မဲ့ ေမးလာတဲ့အခါမ်ိဳးမွာ စုလိႈင္ ခံႏုိင္ရည္မရွိေတာ့ဘူး။ စကားတတ္ တဲ့သမီး က ညညအိပ္ရာ၀င္တုိင္း ေမးတယ္။ ဒီည ေဖေဖျပန္လာမွာလားတဲ့။ ေအးေအး ျပန္လာမွာေပါ့ သမီးဖို႔ မုန္႔ပါလာမွာ ဟုိဟာ ပါလာမွာ ဒီဟာပါလာမွာ ဆုိၿပီး ေျဖသာေျဖေျဖေနရတာ၊ ပါလာဖိ႔ုမဆုိထားနဲ႔ ကုိေလးက လူကုိယ္တုိင္ကုိ ျပန္မလာေတာ့တာ။ တစ္ေရးႏုိးတုိင္း လည္း ေဖေဖျပန္လာၿပီလား ေမးတတ္တဲ့ သမီးကုိ မလာေသးဘူး လုိ႔ ေျဖရတဲ့ညေတြ မ်ားလြန္းလို႔ စုလိႈင္ အဲဒီလုိ ေျဖဖုိ႔အား မရွိေတာ့ဘူး ျဖစ္ေနပါၿပီ။


ခုည ေစာေစာပုိင္းတုနး္ကေတာ့ မေတြ႕တာၾကာတဲ့သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ေတြ႕ေနလုိ႔တဲ့၊ ျပန္လာမွာပါတဲ့။ ေစာေစာျပန္ လာမယ္တဲ့၊ သမီးမအိပ္ခင္ျပန္လာမယ္တဲ့၊ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္၀ယ္ခဲ့မယ္တဲ့။ သမီးက ဒီစကားေၾကာင့္ ၁၁နာရီေလာက္ထိ မအိပ္ဘဲ ေစာင့္ေနတုန္းပဲ။ ေနာက္ေတာ့ အိမ္ေရွ႕ကုလားထုိင္မွာ ေခြေခြအိပ္ေပ်ာ္သြားတဲ့သမီးကုိ အိပ္ခန္းထဲေရႊ႕သိပ္ၿပီး စုလိႈင္ကုိေလးကုိ ေစာင့္ေန ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီညေစာင့္ရပံုက တစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ။ တစ္ခုခုလုပ္တုိင္း ဟုိပစၥည္း ဒီပစၥည္းေတြက လက္ထဲကေန ခဏခဏျပဳတ္ျပဳတ္က် တယ္။ စိတ္တည္ၿငိမ္ေအာင္ ဘုရားစာဖတ္မယ္ ပုတီးစိပ္မယ္ဆုိၿပီး ဘုရားစင္ကေန ဘုရားစာအုပ္နဲ႔ပုတီးေလး လွမ္းယူတာေတာင္ စိပ္ပုတီးက ၾကမ္းျပင္ေပၚကုိ ေလွ်ာခနဲ ျပဳတ္က်ခဲ့ေသးတယ္။ သမီးကလည္း ခါတုိင္းညေတြဆုိ တစ္ခါေလာက္ပဲ အိပ္ခ်င္မူးတူးလွမ္းေမးၿပီး ျပန္အိပ္ေမာက်သြားတာပါ။ ခုညက်မွ ခဏခဏပဲ ထထလာၿပီး ညေနတုန္းက သူဆြဲထားတဲ့ ေဖေဖ့ပံုဆုိတဲ့ ပန္းခ်ီပံုေလးကုိ လက္ကကိုင္ ၿပီး ေဖေဖ့ကုိ ျပမလုိ႔တဲ့၊ စုလိႈင္ထြက္ေစာင့္ေနတဲ့ အိမ္ေရွ႕၀ရန္တာထိ လာလာၿပီး မလာေသးဘူးလားေမးလုိ႔ သမီးကုိ ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး အိပ္ရာ ထဲ ျပန္ျပန္ပုိ႔ေနရတယ္။ သမီးက သူဆြဲထားတဲ့သူ႔အေဖပံုပန္းခ်ီစာရြက္ေလးကုိ လက္ကမခ်ဘဲ ဆုပ္ကုိင္ၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္။ သမီးဆြဲ ထားတဲ့ပံုေလးက ကုိေလးနဲ႔သိပ္တူတာပဲ။ သမီးက သူ႔အေဖလုိ ပန္းခ်ီအႏုပညာသမားတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာရင္လည္း ေကာင္းမွာပဲလုိ႔ စုလိႈင္ ေမွ်ာ္လင့္မိတယ္။ ပန္းခ်ီကုိ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတဲ့လူသားေတြဟာ မိမိပတ္၀န္းက်င္ကုိ၊ ကမၻာႀကီးကုိ ဘယ္ေတာ့မွ ဖ်က္လိုဖ်က္ဆီးလုပ္ မယ့္ သူေတြ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ စုလိႈင္ယံုၾကည္ လက္ခံလုိ႔ပါ။ ကုိေလးေရာ ဘယ္လုိလဲဟင္၊ စုလိႈင္တုိ႔မိသားစုဘ၀ေလး ပ်က္စီးေအာင္ ဘယ္ေတာ့မွ မလုပ္ဘူး မုိ႔လား၊ အိမ္ေထာင္သက္ ၁၀ႏွစ္အတြင္းမွာ သံသယျဖစ္ဖြယ္ အစအနေလးေတြကုိ ျမင္ေတြ႕ေနရေပမဲ့ ကုိေလးကုိေတာ့ စုလိႈင္ ယံုေနပါတယ္။

ညက သန္းေကာင္ေက်ာ္သြားခဲ့ၿပီ။ ၂နာရီေတာင္ရွိၿပီ။ ဒီအခ်ိန္ဟာ မနက္လား၊ ညလား၊ မနက္ဟန္ေဆာင္ထားတဲ့ ညလား၊ ညဟန္ေဆာင္ထားတဲ့ မနက္လား၊ ေန႔အသစ္ထဲကုိ နာရီေတြက ကူးေျပာင္းခဲ့ေပမဲ့ မိုးမလင္းေသးေတာ့ ညလုိ႔ပဲ ေျပာရမွာလား။ စုလိႈင္ ေတာင္စဥ္ေရမရ ေလွ်ာက္ေတြးေနမိတယ္။ ဒီလုိ တစ္ခါမွ အေတြးေတြ အနက္ေရာင္လိႈင္း မထခဲ့ဖူးဘူး။ အေတြးေတြ နက္ေမွာင္ရံုမက တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ားေနလုိက္တာ။ ခါတုိင္းဆုိ ၁၁နာရီေလာက္ ကုိေလးျပန္လာရင္လာ၊ မလာရင္လည္း စုလိႈင္ သမီးေဘးနားမွာ ေခြလွဲၿပီး အိပ္ေနေတာ့တာပါ။ ခုညက်မွာ စိတ္ေတြ ကစဥ့္ကလ်ားနဲ႔ ဒီ၀ရန္တာက မခြာခ်င္တဲ့အထိ ကုိေလးကုိ ဘာလုိ႔ ေမွ်ာ္မိေနတာပါလိမ့္။ ကုိေလးကုိ ေမွ်ာ္ရတာ ခုညက ခါတုိင္းညေတြနဲ႔ တူေတာ့ မတူဘူးလုိ႔ စုလိႈင္စိတ္ထဲ တစ္မ်ိဳးတစ္မည္ ခံစားေနရတယ္။ စုလိႈ္င္သာ ကုိေလး လုိ ပန္းခ်ီဆြဲတတ္ရင္ လင္ေယာက္်ားကုိ ပူပင္ေၾကာင့္ၾကတဲ့အငုိမ်က္လံုးေတြနဲ႔ ေမွ်ာ္ေနတတ္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ပံုတူကုိ ၀ရန္တာထက္က အမ်ိဳးသမီးလုိ႔ title ေပး၊ ေရးဆြဲမိမွာပဲ။
စုလိႈင္ ေမးခြင့္ရရင္ ေမးလုိက္ခ်င္တယ္။ ကုိေလး အပါအ၀င္ပန္းခ်ီဆရာေတြကုိေပါ့။

ပန္းခ်ီဆရာေတြဟာ လူမိန္းမပံု ေရးဆြဲရင္ ကခုန္ေနတဲ့ မင္းသမီးပံု၊ ေစ်းေရာင္းေနတဲ့ပံု၊ သနပ္ခါးပါးကြက္ၾကားနဲ႔ပံု၊ ကေလးခ်ီ ထားတဲ့ပံု၊ ျမစ္ဆိပ္မွာ အ၀တ္ေလွ်ာ္ေနတဲ့ပံု၊ ေရခပ္ေနတဲ့ပံု၊ ေရခ်ိဳးေနတဲ့ပံု၊ အို…ေနာက္ဆံုး အ၀တ္အစားမပါတဲ့ပံုေတာင္ မေရွာင္ ေရးဆြဲေနၾကၿပီး အိမ္ျပန္ေနာက္က်တဲ့ လင္ေယာက္်ားကုိ ေမွ်ာ္ေနမယ့္ ဇနီးမယားတစ္ေယာက္ရဲ႕ပံုကုိေတာ့ ဘာလုိ႔ ေရးဆြဲဖုိ႔ ေမ့ေလ်ာ့ ေနၾကတာလဲေပါ့။

ခုေတာ့ ကုိေလးတုိ႔လုိ ပန္းခ်ီဆရာေတြက အနားမွာ ရွိတဲ့အရာေတြကုိ ပစ္ၿပီး အေ၀းႀကီးကိုသာ ခရီးေတြဆန္႔ဆန္႔ ထြက္ရင္း အဲဒီ အေ၀းကအရာေတြကုိပဲ တခုတ္တရ ေရးဆြဲေနၾကတာ။ အခုေရာ ကုိေလးတစ္ေယာက္ အေ၀းႀကီးကုိ စိတ္ေတြ ဆန္႔ထြက္ၿပီး အိမ္ျပန္ မလာႏိုင္ေတာ့တဲ့အထိ ခရီးေတြ နစ္ကၽြံေနၿပီလား။ စုလိႈင္က ဘယ္ကုိမဆို ကုိေလး သြားတဲ့ေနာက္ အျမဲမခြဲ လုိက္ခဲ့ခ်င္သူပါ။ နံနက္စာစားၿပီးလုိ႔ ကုိေလး အျပင္ထြက္မယ္ျပင္တုိင္း `ကၽြန္မကို ေခၚသြားပါရွင္´လုိ႔ အရူးအမူး ပူဆာခ်င္တဲ့သူပါ။ ခက္တာက ကုိေလးက စုလိႈင္ကုိ ဘယ္ေနရာကုိမွ ေခၚမသြားဖူးဘူး။  ပန္းခ်ီဆရာေတြ ပန္းခ်ီျပပြဲလုပ္တဲ့အခါ အနညး္ဆံုး ပထမေန႔ဖြင့္ပြဲလုပ္တဲ့ေန႔မ်ိဳးေလးေတာ့ အိမ္က မိသားစုကုိ ျပခန္းေတြဆီ ေခၚေခၚသြားတတ္ၾကတာပါ။ တစ္ခါတစ္ခါ အိမ္ကုိ ကင္မရာေတြ ယူလာၿပီး ကြန္ပ်ဴတာထဲကုိ ဟုိထည့္ ဒီထည့္ လုပ္တဲ့အခါမ်ိဳးမွာ ပန္းခ်ီဆရာေတြနဲ႔ သူတုိ႔ရဲ႕ဇနီးမယား ပံုေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို စုလိႈင္ ေတြ႕ေတြ႕ေနတာပဲ။ အဲဒီအထဲ ဘယ္တုန္းကမွ စုလိႈင္ပံု မပါခဲ့ဘူး။ ကုိေလးက တစ္မ်ိဳးပဲ၊ ပန္းခ်ီျပပြဲေတြသာ မၾကာမၾကာလုပ္ေနတာ၊ စုလိႈင္ကို တစ္ခါမွ လုိက္ခဲ့ပါလုိ႔ မေခၚဖူးဘူး။ ခုည ကိုေလးျပန္လာရင္ေတာ့ “ကၽြန္မကို အိမ္ထဲမွာ ခ်န္မထားပါနဲ႔ ၊ ကၽြန္မကုိ ေခၚသြားပါရွင္” လုိ႔ စုလိႈင္ ေျပာပစ္ လုိက္ေတာ့မယ္။
xxxxx
            ဒီေန႔ည ေမာင္နဲ႔ မေတြ႕ရဘူး။ အျပင္မွာ လူခ်င္းမေတြ႕ရတာကုိ ေျပာတာပါ။ on line မွာကေတာ့ ေတြ႕တာေပါ့။ ေမာင္က  facebook အျမဲသံုးေလ့ရွိတယ္။ ဇြန္ပြင့္လည္း ရံုးမွာ သံုးရင္းနဲ႔ ေမာင္နဲ႔စကားေျပာခြင့္ရတယ္။ ေမာင္နဲ႔ ဇြန္ပြင့္တို႔အျဖစ္က ရုပ္ရွင္တစ္ကား၊ အိပ္မက္တစ္ခုလုိပဲ စိတ္ကူးယဥ္ဆန္လွတယ္။ ေမာင္နဲ႔ ျပန္ေတြ႕တဲ့ေန႔ကုိ ဇြန္ပြင့္ မွတ္မိေနပါေသးတယ္။ အဲဒီေန႔က ဇြန္ပြင့္ ဒီဇုိင္းလုပ္ ထားတဲ့ ပန္းဖလက္ေလးေတြ ျပဖုိ႔ MMP ကုမၸဏီကုိ လာခဲ့တယ္။ ကုမၸဏီပုိင္ရွင္သူေဌးနဲ႔ စကားေျပာေနတဲ့ ေမာင့္ကုိ ေတြ႕ရတာ။ ေမာင္က ခ်က္ခ်င္းပဲ လိပ္စာကတ္ေလးထုတ္ေပးခဲ့တယ္။ လိပ္စာကတ္ကုိ ၾကည့္ေတာ့ artist and  turator လုိ႔ေတြ႕တယ္။ ေမာင္က ပန္းခ်ီအႏုပညာအလုပ္ေတြ ေဇာက္ခ်လုပ္ေနၿပီေပါ့။ MMP နားက ေကာ္ဖီဆုိင္ေလးမွာ အၾကာႀကီး ထုိင္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ တစ္ခဏခ်င္းမွာပဲ တစ္ေယာက္ဘ၀ကုိ တစ္ေယာက္ မၾကြင္းမက်န္ သိခြင့္ရလိုက္တယ္။ MMP ကုမၸဏီက ဦးမ်ိဳးက ၀ါသနာအရ ပန္းခ်ီကား စုေဆာင္းတဲ့ collector တစ္ေယာက္တဲ့။ ေမာင့္ပန္းခ်ီကားေတြ အျမဲ၀ယ္ယူေလ့ရွိတယ္တဲ့။ ပုိက္ဆံလုိလို႔ ပန္းခ်ီကားတစ္ကား လာေရာင္းတာ လုိ႔ ေမာင္က မကြယ္မ၀ွက္ေျပာျပခဲ့တယ္။

မေျပာသင့္ေတာ့ေပမဲ့ အမွန္တရားကုိ မသုိ၀ွက္ခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႔ ဖြင့္ဟေျပာျပရရင္ ေမာင့္ကုိ ဇြန္ပြင့္ သိပ္ခ်စ္ခဲ့တယ္။ ေမာင္က ဇြန္ပြင့္နဲ႔ေတြ႕တုန္းက ကဗ်ာသမားေယာင္ေယာင္၊ ပန္းခ်ီသမားေယာင္ေယာင္ လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္ေပါ့။ ေမာင္ ေရးတဲ့ ကဗ်ာေလး ေတြက ဇြန္ပြင့္ႏွလံုးသားကုိ တစ္စစီဖဲ့ေခၽြၽႏိုင္တဲ့အထိ အားႀကီးခဲ့တယ္။ ဆံပင္ကရွည္ရွည္နဲ႔ လမ္းသူရဲလုိလုိ ဘာလုိလုိ၊ ဘာအလုပ္အကုိင္ မွ အတည္တက် မရွိတဲ့ ေမာင့္ကုိ ဇြန္ပြင့္မိဘေတြ သေဘာမတူတာ အျပစ္ေတာ့လည္း မဟုတ္ဘူးေပါ့။ မိဘေတြကုိ ဆန္႔က်င္ျပဳၿပီး ေမာင့္ ကုိ ယူပစ္လုိက္ဖုိ႔လည္း ဇြန္ပြင့္စိတ္ေတြ မရဲခဲ့ဘူးေလ။ ေမာင့္ကုိ ခ်စ္ေပမဲ့ အိမ္ေထာင္ေရးကိစၥက်ေတာ့ ခ်စ္တာတစ္ခုတည္းနဲ႔ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ ဇြန္ပြင့္စဥ္းစားခဲ့တာ။ ေမာင့္ဘက္ကလည္း ခ်စ္တာကလြဲၿပီး ဘာမွ တစ္ဆင့္တက္ ႀကိဳးစားမေပးႏိုင္ခဲ့ဘူး။ အရာရာ ေၾကာက္ခမန္းလိလိ ေစ်းႀကီးလွတဲ့ ဒီေခတ္ႀကီးမွာ အိမ္ေထာင္တစ္ခုတည္ေဆာက္မယ္ဆုိရင္ ပံုမွန္လစာရွာေဖြႏိုင္ဖို႔၊ စီးပြားေရးတစ္ခုခု လည္း လုပ္တတ္ဖုိ႔ လုိတယ္မုိ႔လား။ ေမာင္က ပုိက္ဆံရွာဖုိ႔ စီးပြားေရးလုပ္ဖုိ႔ဆိုတာကို ဘာမွ ေခါင္းထဲ မထည့္ခ်င္တဲ့ လူစားေလးဆုိေတာ့လည္း…။

အရြယ္ရွိခိုက္ အိမ္ေထာင္ျပဳဆုိတဲ့ မိဘေတြရဲ႕စီမံခန႔္ခြဲမႈယႏၱရားႀကီးေအာက္မွာ ဇြန္ပြင့္ရဲ႕အခ်စ္ေတြလြင့္စဥ္သြားခဲ့တယ္။ ဇြန္ပြင့္ ကိုကိုေမာင္နဲ႔ လက္ထပ္ၿပီးခ်ိန္ ေမာင္လည္း မၾကာခင္မွာပဲ ခပ္ငယ္ငယ္မိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ အိမ္ေထာင္က်တယ္လို႔ သတင္းရ တယ္။ ဇြန္ပြင့္ေလ ေမာင့္လုိ လူစားကုိ တစ္ဘ၀လံုးပံုၿပီး ယူ၀ံ့တဲ့ မိန္းကေလးရဲ႕သတၱိကို တိတ္တဆိတ္ေလး ဦးညြတ္ေနမိခဲ့ေသးတာပါ။ တစ္ဖက္ကလည္း ကၽြန္မ ဘာလုိ႔ေမာင့္ကုိ မယူရဲခဲ့ပါလိမ့္ ဆုိၿပီး အားမလိုအားမရစိတ္၊ ေနာင္တစိတ္ေတြနဲ႔ ေယာက္ယက္ ခတ္ေနခဲ့ တယ္။ အမွန္က အခ်စ္စိတ္ဟာ အနာဂတ္ကုိ စိန္ေခၚရဲတဲ့အထိ အားအင္ျပည့္၀တဲ့အရာျဖစ္တယ္ ဆုိတာကုိ ယံုၾကည္ဖုိ႔ ဇြန္ပြင့္ ေမ့ေလ်ာ့ ခဲ့တာပဲ ျဖစ္မွာပါ။ အခ်စ္ဆုိတာကုိ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာယံုၾကည္တတ္ခ်ိန္မွာ ဇြန္ပြင့္ရဲ႕ဘ၀က ေငြေၾကးနဲ႔တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ဖန္လံုအိမ္ထဲ မွာ မလူးသာမလြန္႔သာ ျဖစ္ေနရပါၿပီ။ ပုိဆိုးတာက ဇြန္ပြင့္ကုိ ခ်စ္လွခ်ည့္ႀကိဳက္လွခ်ည့္ ဆုိၿပီး မိဘေတြဆီ ခမ္းခမ္းနားနားႀကီး ေတာင္းရမ္းလက္ထပ္ယူခဲ့တဲ့ အဲဒီ ကုိကုိေမာင္ဆုိတဲ့ အိမ္ကလူမွာ ဇြန္ပြင့္အျပင္ တျခားမိန္းမတစ္ေယာက္လည္း ရွိေနတယ္ဆုိတာပါပဲ။

မိဘေတြ ဒါေတြကုိ မသိလုိက္ဘဲ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ဆံုးပါးသြားတာကုိပဲ ဇြန္ပြင့္ စိတ္ခ်မ္းသာရပါေသးတယ္။ မဟုတ္ရင္ မိဘေတြခမ်ာ `နားခ်မိတာ ငါတုိ႔မွားပါေပါ့ ´ဆိုတဲ့ ေနာင္တႀကီး ရင္၀ယ္ပုိက္ေနရမယ့္ အျဖစ္ မဟုတ္လား။ ဇြန္ပြင့္ကေတာ့ ဘယ္သူ႔ကုိမွ အျပစ္မတင္ပါဘူး။ ဇြန္ပြင့္ကုိယ္တုိင္က အိမ္ေထာင္တစ္ခု တည္ေဆာက္ဖုိ႔ ဘာက အဓိက ဆုိတာကုိ မသိခဲ့တာေလ။ ဇြန္ပြင့္က အိမ္ရွင္မ ေတာ့ အိမ္ရွင္မျဖစ္ခဲ့တယ္။။ ဒါေပမဲ့ အတုအေယာင္အိမ္ရွင္မ၊ ဆားမပါတဲ့ဟင္းေတြကုိ ေန႔စဥ္ခ်က္ျပဳတ္ေနရတဲ့ အိမ္ရွင္မေပါ့။ အခ်စ္မရွိ၊ ကေလးမရွိ၊ ပူပန္ေသာက မရွိတဲ့ အိမ္ရွင္မေပါ့။ ဘာမွမရွိျခင္းက စိတ္ဓာတ္ကုိ ပ်က္ျပားေစတယ္လို႔ ေတြးမိတဲ့အခါ ဇြန္ပြင့္ တတ္ထားတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာဒီဇုိင္းပညာနဲ႔ အျပင္ထြက္အလုပ္လုပ္တယ္။ ဘ၀ရဲ႕အႏွစ္သာရကုိ အလုပ္ထဲမွာ ရွာေတြ႕ခဲ့တယ္။ မီဒီယာလုပ္ငန္းတစ္ခုမွာ ဇြန္ပြင့္ ကုန္ပစၥည္းေၾကာ္ျငာေတြ၊ ပန္းဖလက္ေတြ၊ ေဘလ္ဘုတ္ေတြအတြက္ ဒီဇုိင္းလုပ္တယ္။ ပံုမွန္လုပ္ရတဲ့ အလုပ္တစ္ခု ရွိတဲ့အခါ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ယံုၾကည္မႈေတြရွိလာတယ္။ အိမ္ကလူ ကုိကုိေမာင္နဲ႔ အဆင္မေျပ ထပ္ျဖစ္ဦးမလား၊ ရန္ေတြ ထထျဖစ္ဦးမလား ဘာဆုိ ဘာမွ မမႈေတာ့ဘူး။ အိမ္မွာ ျပႆနာျဖစ္ေလေလ အလုပ္ကုိ ေစာေစာသြားၿပီး အလုပ္ထဲစိတ္ႏွစ္လုပ္ေလေလနဲ႔ ဇြန္ပြင့္ရဲ႕ဒီဇုိင္း လက္ရာ ေတြက ပုိၿပီးရုပ္လံုးၾကြလာတာေပါ့။

ေမာင္နဲ႔ျပန္ေတြ႕ၿပီးေနာက္ပိုင္း မၾကာခဏ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ေလးမွာ၊ ေကာ္ဖီဆုိင္ေလးေတြမွာ ေမာင္နဲ႔ အတူ အခ်ိန္းအခ်က္ျပဳ ထုိင္ျဖစ္ခဲ့တာ အိမ္ေထာင္ရွင္အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးအတြက္ အျပစ္တစ္ခုဆုိရင္လည္း အဲဒီအျပစ္ရဲ႕ ဒဏ္ကုိ ဇြန္ပြင့္ အသာတၾကည္ ေခါင္းငုံ႔ခံ ရေတာ့မွာပါ။ ေမာင္နဲ႔အမ်ားဆံုး ထုိင္ျဖစ္တာက ၃၆လမ္းထဲက Zi caffee ေပါ့။ ေမာင္နဲ႔ မနက္တုိင္းလုိလို ေတြ႕ဆံုျဖစ္တယ္ဆုိေပမဲ့ ဇြန္ပြင့္တုိ႔ေတြ႕ရင္ ေမာင္က ေမာင့္အလုပ္အေၾကာင္း၊ မိသားစုအေၾကာင္း၊ ေျပာျပေလ့ရွိသလုိ ဇြန္ပြင့္ကလည္း အလုပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္း ေတြအေၾကာင္း ကုိကိုေမာင္နဲ႔ အဆင္မေျပ ရန္ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း တစ္ညတာ ခံစားခ်က္ေတြကုိ မနက္မိုးလင္းတဲ့အခါ ဖလွယ္ေ၀ငွၾကတဲ့ သေဘာပါပဲ။ အစပုိင္းမွာ ဇြန္ပြင့္လည္း အရင္းႏွီးဆံုးမိတ္ေဆြေတြလုိ႔ပဲ ခံယူထားေပမဲ့ တစ္ခါတစ္ခါ ေမာင့္ဆီကပြင့္အံလာတဲ့ စကားလံုး ေတြေၾကာင့္ ငုိခ်င္သလုိရယ္ခ်င္သလုိနဲ႔ တုန္ယင္ေခ်ာက္ခ်ားခံစားခ်က္ႀကီးက ဇြန္ပြင့္ကုိ ျခယ္လွယ္စုိးမုိးသြားခဲ့ၿပီ။

ေမာင္က “ ဇြန္ပြင့္ကို ခ်စ္တယ္”တဲ့။ “ လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀နွစ္ကလည္း ဒီလုိ ရွင္ေျပာခဲ့ဖူးတယ္”လုိ႔ ဇြန္ပြင့္က ေျပာေတာ့ ေမာင္ က အဲဒီတုန္းက ငယ္ရြယ္တဲ့စိတ္နဲ႔ ဘာမွထည့္မစဥ္းစားဘဲ ေျပာခဲ့တာတဲ့။ အခုက အရာရာကို ေကာင္းေကာင္းသိသြားၿပီ၊ ဘ၀ဆုိတာကုိ နားလည္ခဲ့ၿပီ၊ အရာရာကို သိနားလည္သြားခ်ိန္မွာ အားလံုးကုိထည့္စဥ္းစားၿပီးမွ သိစိတ္ေတြအျပည့္နဲ႔ ေျပာတာ တဲ့။ ေသခ်ာေနလြန္းလို႔ ထုတ္ေျပာတာတဲ့။
ေနာက္ပိုင္းမွာ ေန႔ေတြသာမက ညေတြညေတြမွာလည္း ဖုန္းကုိယ္စီနဲ႔ chatting box ေလးထဲ အသံတိတ္ေလး စကားဆုိမိၾက တယ္။ ဒါ အျပစ္တစ္ခုလား ဆုိတာ ဇြန္ပြင့္ မေ၀ခြဲခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ ကုိကုိေမာင္ရဲ႕အလစ္မွာ၊ ဒါမွမဟုတ္ အိမ္မွာ သူမရွိခုိက္မွာ အင္တာနက္ဖြင့္၊ facebookမွာ ေမာင္တင္ထားတဲ့ ပန္းခ်ီကားပံုေလးေတြ၊ သြားရင္းလာရင္း အႏုပညာဆန္ဆန္ရုိက္ထားတဲ့ လွ်ပ္တစ္ျပက္ ဓာတ္ပံုေလးေတြ၊ မိတ္ေဆြပန္းခ်ီဆရာေတြနဲ႔ စားစားေသာက္ေသာက္ပံုေတြ ရွာေဖြၾကည့္ၿပီး like ေတြ လုပ္ရ၊ comment ေတြ ၀င္ေရးရနဲ႔ ေပ်ာ္ေမြ႕သာယာေနမိတယ္ဆုိတာ ေမးသူမရွိလည္းပဲ ဇြန္ပြင့္ ၀န္ခံေျပာျပခ်င္ေနတာပါ။ ေမာင္ရဲ႕မိတ္ေဆြပန္းခ်ီဆရာေတြေတာင္မွ ဇြန္ပြင့္ျဖဴ ဆိုတာ ေမာင့္ရဲ႕တစ္ခ်ိန္တုန္းကခ်စ္သူ လုိ႔ သိေနၾကပါၿပီ။ လူေတြသိကုန္တာ မေၾကာက္ဘူးလား လုိ႔ ဇြန္ပြင့္ေမး ေတာ့ ေမာင္က `မတတ္ႏုိင္ဘူးကြာ၊ တကမၻာလံုးသိခ်င္သိ၊ အိမ္ကလူႏွစ္ေယာက္ မသိဖုိ႔ပဲလုိတယ္´တဲ့။

ေမာင့္မိတ္ေဆြေတြ သိေနသလို ဇြန္ပြင့္အလုပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ဇြန္ပြင့္က ရည္းစားေဟာင္းနဲ႔ ျပန္တြဲေနတယ္လုိ႔ သိေနၾကပါၿပီ။ ေယာက္်ားေလးေတြက ဒါကုိ အျပစ္လုိ႔ သိပ္မျမင္တတ္ၾကေပမဲ့ မိန္းကေလးေတြက ဇြန္ပြင့္ကုိ အက်င့္ပ်က္တဲ့မိန္းမလုိလုိ အတင္းအဖ်င္း ဆုိေနၾကၿပီ။ ဇြန္ပြင့္က လင္ေယာက္်ားရွိလ်က္နဲ႔ ငယ္ရည္စားနဲ႔ျပန္တြဲၿပီး ေဖာက္ျပန္ေနတယ္ေပါ့။ အဲဒီလင္ေယာက္်ားက ဇြန္ပြင့္အျပင္ အျခားမိန္းမ တစ္ေယာက္ရွိေနတာက်ေတာ့ သိလ်က္နဲ႔ သူတုိ႔အျပစ္လို႔ မျမင္ၾကဘူး။ ေယာက္်ားေတြအေနနဲ႔ကေတာ့ ဒါ သူတုိ႔သဘာ၀ပဲတဲ့၊ အခ်ိန္တန္ရင္ အိမ္ျပန္လာမွာပဲတဲ့။ ကုိယ့္ကို ျပည့္ျပည့္စံုစံု ထားတာပဲတဲ့။ မိန္းမ နဲ႔ ေယာက္်ား Gender ခြဲျခားမႈ သတ္မွတ္မႈ၊ မတရား မမွ်တတဲ့ လူ႔၀သီလူ႔စရုိက္ကုိ ဇြန္ပြင့္ သိလုိက္ရတယ္။ တကယ္ဆုိ ဇြန္ပြင့္က လင္ေယာက္်ားနဲ႔အၿပိဳင္ အခြင့္အေရး ေတာင္းဆုိတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီလူေဖာက္ျပန္လို႔၊ ငါ့အေပၚသစၥာမရွိလုိ႔ ငါလည္း ဒီလိုတုံ႔ျပန္လုိက္မယ္ဆုိတဲ့ မထီမဲ့ျမင္စိတ္မ်ိဳးနဲ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ မရည္ရြယ္ဘဲ အရင္ဦးဆံုးခ်စ္ခဲ့ရသူနဲ႔ ျပန္ေတြ႕တာ။ လင္ေယာက်္ားဆီက မရခဲ့ဖူးတဲ့ အခ်စ္နဲ႔ စာနာေဖးမမႈ ဆိုတာကုိ ခ်စ္ခဲ့ဖူးသူဆီက အခ်ိန္ေတြေႏွာင္းကာမွ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေလး ျပန္ရလုိက္တာ၊ ဒါကုိ မိန္းမတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မက္ေမာ သာယာခြင့္ မရွိဘူးလား လို႔ လူေတြကုိ ဇြန္ပြင့္ေမးခ်င္လုိက္တာရွင္။

 ဇြန္ပြင့္ကုိ ေမာင္က သူတုိ႔ ပန္းခ်ီျပပြဲ ဖိတ္စာေတြ၊ ကက္တေလာက္ေတြ ဒီဇုိင္းလုပ္ေစတယ္။ ဇြန္ပြင့္လုပ္တဲ့ ဒီဇိုင္းေတြကိုၾကည့္ ၿပီး သူလုိခ်င္တာဒါမ်ိဳးပဲတဲ့၊ ဇြန္ပြင့္နဲ႔ဆုိရင္ အယူအဆ အေတြးအျမင္ခ်င္းလည္း တူတယ္တဲ့ တဖြဖြေျပာေလ့ရွိတယ္။ အခ်ိန္ေတြကုိ အတိတ္ကုိ ျပန္သြားလုိ႔ရရင္ မိဘေတြသေဘာမတူလည္း ဇြန္ပြင့္ကုိ မရရေအာင္ယူဖို႔ ႀကိဳးစားပစ္လုိက္မယ္လုိ႔ ေနာင္တမ်က္လံုးေတြနဲ႔ ေမာင္ ေျပာလာတဲ့အခါမ်ိဳးမွာ ဇြန္ပြင့္ ေလ..စိတ္မထိန္းနုိင္ေတာ့ဘဲ သည္းသည္းထန္ထန္ ငုိမိေတာ့တာပါပဲ။
ခုတစ္ေလာ ေမာင္စိတ္ညစ္ေနတာ ဇြန္ပြင့္သိတယ္။ အက်ိဳးအျမတ္ေတြ အခ်ိဳးက်က်ခြဲေ၀ယူၾကမယ္ဆုိၿပီး ႏွစ္ဦးသေဘာတူ ပန္းခ်ီျပခန္းေထာင္ခဲ့တဲ့ ေမာင့္သူငယ္ခ်င္း ကုိသစ္က ေမာင့္ကုိ ေနာက္ပိုင္းမွာ အလုပ္သမားလုိဆက္ဆံလာတယ္တဲ့။ အစတုန္းက ေမာင့္ကုိ ပန္းခ်ီကား တစ္လတစ္ကား ေရးခိုင္းတယ္၊ သူက ပုိက္ဆံေပါသူပီပီ လစဥ္၀ယ္တယ္တဲ့။ ျပခန္းမွာလုပ္သမွ် ပန္းခ်ီျပပြဲေတြ အတြက္ ဖိတ္စာကိစၥ၊ ဖိတ္စာေ၀တဲ့ကိစၥ၊ ဗီႏုိင္းထုတ္တာ၊ ကက္တေလာက္လုပ္တာ၊ ၀က္ဘ္ဆုိက္တင္တာ၊ ျပည္တြင္းျပည္ပ collector ေတြ ရွာေဖြ ပန္းခ်ီကားျပေပးရတာ အကုန္ ေမာင္လုပ္ေပးတယ္။ ပန္းခ်ီကားတစ္ကားေရာင္းရရင္ ၂၀%ေမာင့္ကုိေပးတယ္တဲ့။ ေနာက္ပုိင္း မွာ ကုိသစ္က ေမာင့္လက္ရာပန္းခ်ီကား မယူေတာ့ဘဲနဲ႔ ေမာင့္ကုိ ေငြတစ္သိန္းခြဲေပးတယ္တဲ့။ လစာေငြေပးတဲ့သေဘာမ်ိဳးျဖစ္သြားၿပီး အဲဒီေနာက္ပုိင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းက႑ေတြေပ်ာက္သြားၿပီး အလုပ္ရွင္နဲ႔အလုပ္သမားပံုစံမ်ိဳးဆက္ဆံလာတယ္တဲ့။

အရင္က ညေနဆုိ အိမ္ခ်င္းလည္းနီးလို႔ သူ႔ကားနဲ႔အတူျပန္လုိက္ၾက၊ မျပန္ခင္ ညစာစားေသာက္လုိက္ၾကနဲ႔ ရင္းရင္းႏွီးႏွီးရွိခဲ့ေပမဲ့ ေနာက္ပုိင္းမွာ ဟုိ၀င္စရာရွိလုိ႔ဒီ၀င္စရာရွိလုိ႔ဆုိၿပီး ေမာင့္ကုိပစ္ထာခဲ့ၿပီး သူက အရင္ျပန္ႏွင့္တယ္တဲ့။ ၿပီးေတာ့ ပန္းခ်ီကားနဲ႔ မသက္ဆုိင္တဲ့ ကိစၥ၊ ဥပမာ အခန္းရဲ႕ မီတာခ၊ ဖုန္းေဘလ္ေတြပါ ေျပးေျပးလႊားလႊားနဲ႔ ေမာင္က သြားေဆာင္ေပးရတတ္တယ္တဲ့။ အဲဒီလုိအလုပ္ေတြ လုပ္ဖုိ႔ ဆုိင္ကူအျဖစ္ ေမာင္အလုပ္သြငး္ေပးထားတဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးကလည္း ကုိသစ္က မ်က္ႏွာသာေပး ေျမွာက္စားလြန္းေတာ့ ေမာင့္ကုိ မရုိမေသ ဆက္ဆံလာတယ္တဲ့။ အႏုပညာသမားက အႏုပညာအလုပ္ မလုပ္ရေတာ့ဘဲ အလုပ္သမားပံုစံ ေအာက္ေျခအလုပ္ေတြ ေျပးလႊား လုပ္ရပါမ်ားလာတဲ့အခါ ေမာင္ဘယ္လုိေပ်ာ္ေမြ႕ေတာ့မွာလဲ။ ဇြန္ပြင့္နဲ႔ေတြ႕ဖုိ႔လာတုိင္းလည္း ေမာင့္မွာအေျပးအလႊားနဲ႔ အလုပ္ေတြ၊ ဖုန္းေခၚသံက တစ္သီႀကီး သီတန္း ပါလာေနေတာ့တာ။

facebook status မွာ တင္တင္ထားတဲ့ ကဗ်ာလုိလုိစာတုိေပစေလးေတြကုိဖတ္မိတိုင္း ေမာင္ဘာေတြ ဘယ္လုိခံစားေနရတယ္ ဆုိတာ ဇြန္ပြင့္နားလည္စာနာမိလုိ႔ ငုိခ်င္တဲ့ၾကားက ေမာင့္အတြက္ စိတ္သက္သာရာရေစမယ့္ အၾကံညဏ္ေတြ ေပးရေသးတယ္။ ေမာင္စိတ္ဖိစီးမွာစုိးလို႔ ဇြန္ပြင့္ အိမ္ကအေၾကာင္းေတြံ ေျပာမျပျဖစ္ေတာ့တာေတာင္ ၾကာၿပီ။ တကယ္ေတာ့ ကိုကိုေမာင္နဲ႔ ဇြန္ပြင့္ၾကားမွာ ဇာတ္လမ္းက ၿပီးသြားၿပီ။ ကုိကုိေမာင္က (မယားႀကီးလား မယားငယ္လား ဇြန္ပြင့္ေသခ်ာမသိတဲ့)မိန္းမရဲ႕အိမ္မွာ လံုးလံုးသြားေနေနခဲ့ၿပီ။ တစ္ညတေလ ျပန္လာရင္လည္း သူ႔အျပစ္ေတြ ကာဗာလုပ္တဲ့သေဘာနဲ႔ ဇြန္ပြင့္ကုိ ျပႆနာရွာ၊ မူးရူးေသာင္းက်န္း ႏွိပ္စက္ေတာ့တာပဲ။ ေမာင့္ကို ဒါကုိေျပာျပလုိက္ရင္ ေမာင္က ဇြန္ပြင့္ကုိ အဲဒီလူနဲ႔မေပါင္းနဲ႔ေတာ့ ဆုိၿပီး ဇြန္ပြင့္ကုိ ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ တာ၀န္တစ္ခုယူဖုိ႔ ႀကိဳးစား ေတာ့မွာ၊ ဒီလုိလည္း ဇြန္ပြင့္ မျဖစ္ခ်င္ဘူး။ ေမာင့္မိသားစုမွာက သမီးေလးနဲ႔၊ ျမဲလွတဲ့လက္နွစ္စံုကုိ ျဖဳတ္ခ်ခုိင္းၿပီး ဇြန္ပြင့္က ေမာင့္ကုိ ယူရက္ပါ့မလား။ ဇြန္ပြင့္ ကုိယ့္ေျခေထာက္ေပၚ ကုိယ္ရပ္တည္ႏိုင္ပါတယ္။ စိတ္အမွန္ေျပာရရင္ ကိုကုိေမာင့္ကုိ မေပါင္းခ်င္ေတာ့ေပမဲ့ ကြာဖုိ႔လည္းမစဥ္းစားခ်င္ဘူး။ ဘာလုိ႔ဆုိ ဇြန္ပြင့္သာ လြတ္လပ္သူျဖစ္သြားရင္ ေမာင့္စိတ္က ဇြန္ပြင့္ဘက္ကုိ လံုးလံုးလ်ားလ်ား ၿပိဳဆငး္ က်လာေတာ့မွာေလ။ ဒါဆုိ ေမာင့္မိသားစုေလးလည္း အၿပဳိၿပိဳအကြဲကြဲျဖစ္ေတာ့မွာ။ လူေယာက္်ားတစ္ေယာက္က ေပါင္မုန္႔တစ္ခ်ပ္မွ မဟုတ္တာ၊ ဘယ္လုိလုပ္ ေ၀မွ်စားလုိ႔ ရမွာလဲ။ သတိရတယ္ေမာင္ရယ္၊ ၂နာရီေတာင္ ထုိးခဲ့ၿပီ။ ဇြန္ပြင့္ မအိပ္ေသးဘဲ ေမာင့္ရဲ႕ facebook wall ကို ၾကည့္ေနမိတယ္။ ေစာေစာက ေမာင္ရွိေနတယ္။ green light ေလးေတြ႕တယ္။ ဒါေပမဲ့ စကားေျပာတာ ျပန္မေျပာဘူး။ ပန္းခ်ီပံု အသစ္တင္လုိ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနတယ္ ထင္တယ္။ green light ေလးေတာင္ အခု မေတြ႕ေတာ့ျပန္ဘူး။ ေမာင္ဘယ္ ေရာက္သြားတာလဲ၊ ရင္ထဲမွာ ဟာသြားတယ္။ ဟာသြားတဲ့စိတ္နဲ႔ အျဖစ္ခ်င္ဆံုးဆႏၵကုိ status မွာ ေရးတင္လုိက္မိတယ္။ “ ဘယ္သူမွ မရွိတဲ့ ကမၻာသစ္ဆီ ကၽြန္မကို ေခၚသြားပါရွင္” လုိ႔…။
xxxxx
မေတြ႕တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းကုိ အားပါးတရ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရင္ဖြင့္ပစ္လုိက္တယ္။ ကုိသစ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ရတာ သူငယ္ခ်င္း က႑ေတြေပ်ာက္ၿပီး အလုပ္ရွင္နဲ႔အလုပ္သမားပံုစံ ေပါက္လာလုိ႔ အာရံုေနာက္လာတဲ့အေၾကာင္း၊ ဒီေန႔ပဲ ႏုိင္ငံျခားသား တစ္ေယာက္ကုိ ပန္းခ်ီကားေရာင္းေပးခဲ့တာ၊ အရင္လုိ ၂၀%မေပးဘဲ ၅%ပဲ ယူဖုိ႔ေျပာလုိ႔ စိတ္ဆိုးၿပီး ထြက္လာတဲ့အေၾကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလည္းေျပာ ေသာက္လညး္ေသာက္နဲ႔ေပါ့။

“အလုပ္သမားလုိ ေတာက္တုိမည္ရေတြ ေျပးေျပးလႊားလႊား လုပ္မေပးႏုိင္ေတာ့ဘူး၊ အိမ္မွာပဲ ပန္းခ်ီထိုင္ေရးေတာ့မယ္၊ အားတဲ့ အခ်ိန္က်မွပဲ ျပခန္းကို ေဘးကေန ကူေပးမယ္၊ လစာသေဘာေပးေပးေနတဲ့ အဲဒီေငြေတြလည္း မယူေတာ့ဘူးလုိ႔ ကုိသစ္ကုိ ေျပာလုိက္ေတာ့မယ္” လုိ႔ သူငယ္ခ်င္းကို ႀကိဳေျပာျပေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက
“မင္းမွန္တယ္၊ ေျပာစရာရွိတာ ျမန္ျမန္ေျပာပစ္လုိက္”တဲ့။ ေနာက္.. ဇြန္ပြင့္အေၾကာင္း ေျပာမိေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက ဘယ္လုိပံုစံေလးလဲ ေမးလုိ႔ ဖုန္းနဲ႔ facebook ဖြင့္ၿပီး ဇြန္ပြင့္ဓာတ္ပံုေလးေတြ ျပလုိက္မိေသးတယ္။ `မင္းမိန္းမသိလား´ လုိ႔ သူငယ္ခ်င္းက ေမးတယ္။ `သိမသိ ငါလည္း မစဥ္းစားခ်င္ေတာ့ပါဘူး၊ အိမ္မွာ ဖုန္းလာရင္ေတာ့ သူက အရင္ေျပးေျပးကုိင္တယ္ကြ´ ဆုိေတာ့ သူငယ္ ခ်င္းက ရယ္တယ္။ `မင္းတို႔ဟာက အေပ်ာ္သက္သက္မွ မဟုတ္တာ၊ အတည္ေပါက္ႀကီး ၊ မင္းဘယ္လုိ ဆက္သြားမွာလဲ ´တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ ဘီယာေတြ တစ္ခြက္ၿပီးတစ္ခြက္ ေမာ့ေမာ့ေသာက္ပစ္လုိက္တယ္။ ေလာေလာဆယ္ မူးေနတာပဲ ေကာင္းမယ္။

“ဘယ္လုိမွ ဆက္သြားလို႔မရဘူးကြာ၊ ေရွ႕လည္းဆက္သြားလို႔မရ၊ ေနာက္လည္း ျပန္မဆုတ္ခ်င္နဲ႔”လုိ႔ ေျပာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက `ဒါဆုိလည္း ဒီတုိင္းပဲ ရပ္ေနေပါ့´တဲ့။ `ရပ္ေနလုိ႔လည္း မရဘူး၊ မိုးလင္းလာတာနဲ႔ ဇြန္ပြင့္ကိုပဲ ေျပးေတြ႕ခ်င္ေန ေတာ့တာ၊ ခ်ာတိတ္ေလး လည္း မဟုတ္ေတာ့ပါဘဲနဲ႔´လုိ႔ေျပာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက တဟားဟားနဲ႔ ရယ္ရင္းေျပာတယ္။ လူႀကီးေတြက ပုိဆုိးတာတဲ့၊ လူႀကီးေတြ ရူးၿပီဆုိရင္ လူငယ္ေတြ လုိက္မမီဘူး တဲ့။ “ငါဘာလုပ္ရမလဲ သူငယ္ခ်င္း”လို႔ ေမးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက “ေသလုိက္”တဲ့။

`ဒါေပမဲ့ ဒီညေတာ့ မေသနဲ႔ဦး၊ မင့္ သမီးကို ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ ၀ယ္လာခဲ့မယ္လုိ႔ ေျပာထားတာ ငါၾကားထားတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ထုပ္ဆြဲၿပီး အိပ္ပဲျပန္´တဲ့။

အလန္႔တၾကားနဲ႔ နာရီၾကည့္ေတာ့ ၂နာရီေတာင္ ထုိးေတာ့မယ္။ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနတဲ့ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ထုပ္နဲ႔ ေသာက္လက္စ ဘီယာပုလင္းကုိ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ ကိုင္ဆြဲၿပီး ခုံုကထေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက `ေဟ့ ေဟ့ ..ၿပီးေအာင္ေသာက္ဦးေလကြာ´တဲ့။ `မရေတာ့ဘူး၊ သမီးက ေခါက္ဆြဲေၾကာ္စားဖုိ႔ ငါ့ကို ေစာင့္ေနမွာ´ ဆုိေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက `ဒီေလာက္မူးေနတာ၊ မင္းဘာသာေတာ့ မျပန္နဲ႔ ငါလုိက္ပုိ႔မယ္´တဲ့။ ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္မူးေနၿပီ။ တစ္ေယာက္တည္း ျပန္ႏုိင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဒါနဲ႔ သူ႔ဆုိင္ကယ္ေနာက္ကေန ခြထိုင္၊ ဘီယာပုလင္းတစ္ဖက္ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္တစ္ဖက္ ကိုင္ၿပီးလုိက္လာခဲ့တယ္။ ျမန္ျမန္ေမာင္းစမ္းပါကြာ အိမ္ေရာက္ခ်င္လွၿပီလုိ႔ ေျပာလုိက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက ဆဲတယ္။ ေခြးသား ေစာေစာကေတာ့ ဇြန္ပြင့္ဇြန္ပြင့္လုပ္ ေနၿပီး အခုက် အိမ္ေရာက္ခ်င္ၿပီလား တဲ့။ သမီးကုိ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ေကၽြွးခ်င္လုိ႔ ပါကြာ လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ေျဖရွင္းခ်က္ထုတ္လုိက္တယ္။

ဆုိင္ကယ္ခုန္လႈပ္ေနတဲ့ၾကားကပဲ ဘီယာတစ္က်ိဳက္ မရရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေမာ့ေသာက္လုိက္တယ္။ ဇြန္ပြင့္နဲ႔ စကားေျပာ ခ်င္စိတ္က တားမႏုိင္ဆီးမရ ေပၚလာျပန္တယ္။ ဒါနဲ႔ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ၾကႊ႔ပ္ၾကြပ္အိတ္ကုိ ဗုိက္ေပၚညွပ္တင္ထားလုိက္ၿပီး လက္တစ္ဖက္က အိတ္ကပ္ထဲက ဖုန္းကုိ ႏိႈက္ထုတ္လုိက္တယ္။ ဖုန္းေခၚတယ္။ အၾကာႀကီးပဲ ဇြန္ပြင့္မကုိင္ဘူး၊ အိပ္သြားၿပီ လား။ ဧကႏၱ သူ႔ဘဲႀကီး ျပန္ေရာက္ေနလို႔ ဖုန္းမကိုင္ရဲလုိ႔လား။ မနာလုိစိတ္ေတြ ကၽြန္ေတာ့္ရင္တစ္ျပင္လံုးမွာ မုိ႔ေမာက္အံုၾကြလာတယ္။ ခဏေနမွ ျပန္ေခၚဦးမယ္ ဆိုၿပီး ဖုန္းကုိအိတ္ထဲ ျပန္မထည့္ဘဲ ပါးစပ္ထဲထုိးထည့္ ကိုက္ထားလုိက္တယ္။ ဗုိက္ေပၚက ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ထုပ္ကုိ ညာဘက္လက္န႔ဲ ျပန္ကုိင္ထားလုိက္တယ္။

အဲဒီမွာ တံတားေပၚကေန ရိပ္ခနဲထုိးေကြ႔လာတဲ့ ကားႀကီးတစ္စီးကို သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ပခံုးေပၚကေန ေက်ာ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္လွမ္းျမင္ တယ္။ သူငယ္ခ်င္းက အရွန္မေလွ်ာ့ဘူး။ ကုိက္ထားတဲ့ဖုန္းေၾကာင့္ ပါးစပ္က အသံထြက္ ေျပာလုိ႔မရဘူး။ ဘီယာပုလင္းကိုင္ထားတဲ့ လက္နဲ႔ သူ႔တံေတာင္ဆစ္ကို လွမ္းရိုက္သတိေပးတယ္။ သူငယ္ခ်င္းက ဘာလဲ ဆုိၿပိး ေနာက္ကို လွည့္ၾကည့္တယ္။ အဲဒီမွာပဲ …………ဘာက ဘာကုိ ဘယ္လုိ ဘယ္ပံု ၀င္တုိက္မိမွန္းမသိ ၊ ကၽြန္ေတာ့္တစ္ကုိယ္လံုး အေ၀းႀကီးကုိ လြင့္စဥ္ေျမာက္တက္သြားၿပီး ကတၱရာလမ္းမေပၚ ဂြပ္ခနဲ ျပဳတ္က်သြားတယ္။

တစ္ကုိယ္လံုး နာက်င္ေနတဲ့ၾကားက အားတင္းၿပီး မ်က္လံုးေတြကုိ ျပဴးျပဲၿဖြင့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ကတၱရာလမ္းမေပၚမွာ ေသြး အလိမ္းလိမ္းနဲ႔ ဆန္႔ငင္ဆန္႔ငင္ျဖစ္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ျမင္တယ္။ အဲဒါ ဘယ္သူလဲ၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေတာ့ တူသလုိလုိပဲ။ မူးေနလုိ႔ထင္ရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္မသဲကြဲဘူး။ ေသြးအုိင္ထဲကလူ နာက်င္ေနလား၊ ေမ့ေျမာေနလား၊ ေသေတာ့မွာလား ကၽြန္ေတာ္ မဆံုးျဖတ္ တတ္ဘူး။ သူ႔ရဲ႕ပါးစပ္က လႈပ္လႈပ္ရြရြနဲ႔ တစ္ေယာက္ေယာက္ကုိ ေခၚေနသလုိပဲလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေစြ႕ခနဲခုန္ တိုးကပ္ၿပီး နားစုိက္ေထာင္ၾကည့္လုိက္တယ္။ ဇြန္ပြင့္ ဆုိလား၊ စုလိႈင္ဆိုလား သူေခၚေတာ့ ေခၚေနတာပဲ။ သူ႔အသံက တုိးလြန္းလုိ႔ စာနာသနားစိတ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ပါ လုိက္ေခၚေပးၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္က အသံထြက္မလာဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ဘာလုိ႔ အသံေပ်ာက္ သြားတာလဲ။ ျမင္ေနတယ္၊ ၾကားေနတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဘာမွ လုပ္လုိ႔မရဘူး။ ေ၀းေ၀းကေန ကၽြန္မကို ေခၚသြားပါရွင္ ကၽြန္မကိုေခၚသြားပါရွင္ ဆုိတဲ့အသံေလးတစ္သံ ပါးပါးသဲ့သဲ့ေလး ကၽြန္ေတာ္ၾကားတယ္။ အဲဒါ ဘယ္သူ႔အသံလဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာေနတာလား။ ေသြးအုိင္ထဲက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔တူတဲ့လူကုိ ေျပာေနတာလား။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ေပးရမလဲ။ ဘာလုပ္ေပးလုိ႔ ရသလဲ။

တစ္ေယာက္ေယာက္အတြက္ တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္ေပးခဲ့ခ်င္တယ္။ ေတြးေနတုန္းမွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ တစ္စံုတစ္ရာက ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္းႀကီး ေပြ႕ခ်ီေဆာင္ယူသြားတယ္။

စုမီေအာင္
(Fashion Image မဂၢဇင္း၊ ဇူလုိင္)

No comments: