Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Thursday, November 14, 2013

အိမ္အျပန္ညနက္နက္ လွ်ိဳ႕၀ွက္ျခင္းဂီတ

စုမီေအာင္
Idol Magazine, November, 2013
က်မ သေဘာက်တဲ့ ဂီတမိန္းကေလး ပုိပုိ
The Trees Band နဲ႔ ဆယ္တန္းတုန္းက (ဂစ္တာတီးလုိ႔ first prize ရတာပါလို႔ အေျပာခံရတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြေပါ့)
ပုိပုိ႔ဆီ သူ႔အင္တာဗ်ဴးပါတဲ့ေန႔ က မဂၢဇင္းစာအုပ္သြားေပးေတာ့ ပုိပုိက ငါးေပါင္းဟင္း ကုိယ္တုိင္ခ်က္ေကၽြးခဲ့တယ္ သူ႔အခန္းထဲက စားပြဲေလးမွာ ထုိင္စားၾကတယ္။


ပုိပို က ဂစ္တာခ်စ္တယ္ က်မလည္း ဂစ္တာခ်စ္တယ္ ပုိပုိက tattooထုိးရဲတယ္ က်မက tattoo မထုိးရဲဘူး
အိမ္အျပန္ ညနက္နက္ လွ်ိဳ႕၀ွက္ျခင္းဂီတ အဖြင့္ဒီဇုိင္းေလး(က်မစိတ္ထဲ ကေလာင္နာမည္ကုိ ေသးၿပီး title ကိုစာလံုးႀကီးေပးရင္ေကာင္းမယ္လုိ႔ ထင္မိတယ္၊ ဒါေပမဲ့ Idol ရဲ႕အခင္းအက်င္းကို ေစာဒကတက္ဖုိ႔မရွိပါ)။ စာအုပ္ထဲမွာ သတ္ပံုေတြေတာ့ အမွားမ်ားတယ္။
 *********
အိမ္တံခါးေသာ့ကုိဖြင့္ကာ စုသည္ ေျခကုိဖြလ်က္ ၀င္လုိက္သည္။ အိမ္ေပၚထပ္ အခန္းရွိရာသုိ႔ တစ္ဆစ္ခ်ိဳး ေလွကားက်ယ္ႀကီးမွတစ္ဆင့္  အသာတက္လာခဲ့သည္။

ညီလင္းႏုိင္ႏွင့္ အိမ္ေထာင္က်ကတည္းက သည္ အိမ္မွာ သူ႔ အေဖ၊ အေမ၊ ညီမတုိ႔ႏွင့္ အတူ ေပါင္းကာ ေနထုိင္ၾကသည္။ အိမ္ႀကီး၏ ၀ဲဘက္အစြန္းတြင္ ညီလင္းႏိုင္ ႏွင့္ စု တုိ႔၏ သီးသန္႔အိမ္ခန္းရွိ သည္။ အိပ္ခန္းသက္သက္ ေတာ့မဟုတ္။ ဒါသည္ပင္ စာေရး စာဖတ္အလုပ္ခန္း၊ ဒါ သည္ပင္ ထမင္းစားခန္း၊ ဒါသည္ပင္ ေတြးေတာခန္း၊ ဒါသည္ ပင္ အိပ္မက္ခန္း။
ဒါသည္ပင္ မိမိ၏ အနာဂတ္လား ဟုေတြးမိသည့္ အခါမ်ိဳးမွာေတာ့ စုသည္ တုန္လႈပ္ ေခ်ာက္ခ်ားကာ ငုိခ်င္ သလုိလုိ ျဖစ္ေနတတ္သည္္။


လက္ကုိင္ဘုလံုးေလးကုိ လွည့္ဖြင့္ကာ အခန္း တြင္းသို႔ ၀င္လုိက္သည္ႏွင့္ ေစာင့္ဟန္ေဆာင္ေနေသာ မ်က္ လံုးတစ္စံုနွင့္တည့္တည့္တုိးသည္။ ညီလင္းႏုိင္၏ စိမ္းဖန္႔ဖန္႔ သည္မ်က္လံုးေတြက စုကုိျမင္လွ်င္ျမင္ခ်င္း နံရံထက္က နာရီဆီ အၾကည့္ကူးသည္။ အသံတိတ္ေမးခြန္းတစ္စံု ၾကမ္း ျပင္ေပၚ ေဒါက္ခနဲ ထြက္က်လာသည္ကို စု ျမင္လုိက္သည္။ နာရီပတ္ေလ့မရွိေသာ စုသည္ ၈နာရီ ၄၅ကုိ တိတိ က်က် ညႊန္ျပေနသည့္ နာရီလက္တံမ်ားကုိ တအံ့တၾသ ၾကည့္ လုိက္မိရင္း စိတ္တြင္ စႏုိးစေနာင့္ျဖစ္သြားသည္။ ေတာ္ေတာ္ ေနာက္က်သြားတာပဲ။ မိမိ၏ အိမ္ျပန္ခ်ိန္မ်ား တစ္ေန႔ထက္ တစ္ေန႔ ပုိပုိ ေနာက္က်ေနခဲ့ေလၿပီေကာ။ ေနာက္က်မိျခင္း၏ ဆင္ေျခစကားမ်ားသည္လည္း အပ္ေၾကာင္းထပ္ကာေနခဲ့ၿပီ။ မည္သုိ႔ ေျပာရပါ့။

“ဇာဂေလးတုိ႔၊ စိမ္းၾကာလိႈင္တုိ႔နဲ႔ ဆီခ်က္ ၀င္စား ေနလို႔၊ ခုတေလာ ဘတ္စ္ကားေတြကလည္း တစ္ေန႔ထက္ တစ္ေန႔ ပုိ ၾကာလာတယ္”

ညီလင္းႏိုင္ ယံုမွာလား၊ မယံုဘူးလား ဆုိတာ စု ဆက္ကာ မေတြးခ်င္ေတာ့ၿပီ။ တစ္ေန႔တစ္မ်ိဳး မရုိးေအာင္ လိမ့္ဆင္းက်လာသမွ် ဆင္ေျခစကားေတြထဲမွာ စိမ္းၾကာ လိႈင္၊ ဇာဂေလး၊ ပုိပုိ၊ ႏြယ္ဦး၊ မိုင္လုိ၊ ဇင္းနစ္ ..ရွိရွိသမွ် အလုပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား ဇာတ္လုိက္ျပဳကာ အမည္နာမ ထည့္ထည့္သံုး ေနရသည္ကုိ စုသည္ အားနာလွ ၏။ မုသားေတြ အလီလီ ေခၽြမိခဲ့ရၿပီ။
၀ရန္တာဆီသုိ႔ထြက္ကာ လက္ထဲက အိတ္၊ ထီး တုိ႔ကုိ ပစ္ခ်လ်က္ ကေလးေတြပူေဖာင္းမႈတ္သလုိ သက္ျပင္း မ်ားစြာ ဆက္ကာဆက္ကာ မႈတ္ထုတ္ေနမိသည္။ စုသည္ တစ္ေန႔တျခား ညီလင္းႏိုင္အေပၚ လိမ္ညာ ေျပာဆုိေနရ သည့္ မိမိဘ၀ကုိမိမိ ခါးသည္းစက္ဆုပ္ေနမိျပန္သည္။ မိမိ ဘယ္သူႏွင့္ ဘယ္သြားခဲ့သည္ ဘာလုပ္ခဲ့သည္ကုိ ညီလင္း ႏိုင္အား အမွန္အတုိင္း ဖြင့္ဟလုိက္ရ ေကာင္းမလား.. ေတြေ၀ဒိြဟျဖစ္ကာ အိပ္မရညေတြ မ်ားေထြ ခဲ့ရေလၿပီ။

xxxxxxx

ထိုစဥ္က စုသည္ ၿမိဳ႕ကေလးသိရံု သီခ်င္းသည္ မေလး တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္။ ဂီတကုိ ယံုၾကည္ သက္ ၀င္သလုိ ဂစ္တာကုိ ထပ္မွ် ခ်စ္ျမတ္ႏိုးသည္။ သုိ႔ေသာ္ ၿမိဳ႕ကေလးသည္ က်ဥး္ေျမာင္းသည့္မ်က္လံုးေတြႏွင့္ ၀ုိင္းျပံဳ ျမင္ၾကည့္ေစရန္ လူတခ်ိဳ႕အား ျဖားေယာင္းသြန္သင္သည္။ စုသည္ ေတြးမိေလတုိင္း အသည္းဆတ္ဆတ္ခါ နာက်င္ လ်က္ ၿမိဳ႕ကေလးကုိ မုန္းတီး စြန္႔ပစ္ခ်င္စိတ္မ်ား တဖြားဖြား ေပၚလာဖူးသည္။ မိန္းမေလးတစ္ေယာက္ဟာ ေယာက္်ား ေလးေတြနဲ႔ ရင္ေပါင္တန္း လုပ္ကုိင္ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ ဘာလုိ႔ မ်ား မရွိခဲ့ရတာပါလိမ့္။
စု ရင္ေပါင္တန္းလုိသည့္ကိစၥက ရပ္ကြက္ထဲက ေယာက္်ားေလးမ်ားႏွင့္အၿပိဳင္ ခါးေတာင္းေျမွ်ာင္ေအာင္ က်ိဳက္ၿပီး ထန္းပင္တက္ ထန္းသီးခူး၊ ထန္းရည္မူးရန္မဟုတ္ ပါ။ ေယာက္်ားေလးမ်ားႏွင့္အၿပိဳင္ ဆုိင္ကယ္ၿပိဳင္ေမာင္း အစြမ္းျပ စိန္ေခၚရန္ မဟုတ္ပါ။ ေယာက္်ားေလးမ်ားနွင့္ အၿပိဳင္ ဘီယာဆုိင္ထုိင္ ဘီယာအေသာက္ၿပိဳင္ရန္လည္း မဟုတ္ပါ။ ေယာက္်ားေလးမ်ားႏွင့္အၿပိဳင္ အုပ္စုဖြဲ႔ စိန္ေခၚ ရန္ပြဲႏႊဲရန္လည္း မဟုတ္ပါ။ ေယာက္်ားမ်ားႏွင့္အၿပိဳင္ စစ္ တုိက္ရန္ ေသနတ္ပစ္ေလ့က်င့္ခ်င္တာမ်ိဳဳးလည္း မဟုတ္။ သာယာညင္းေပ်ာင္း သိမ္ေမြ႕လွပ အႏုပညာ၊ ဂီတ။ ဒီဂီတ ကုိ ဖန္တီးခ်င္ခဲ့တာပဲ ျဖစ္သည္။

ေယာက္်ားေလးမ်ားႏွင့္ အၿပိဳင္ ဂစ္တာကုိင္သည့္ စုကို ၿမိဳ႕ကေလးက မ်က္လံုးက်ဥ္းက်ဥ္းနွင့္ ခုိးခုိးၾကည့္ရင္း တီးတုိး တီးတုိး လုပ္သည္။ အံ့ၾသဖြယ္ဂီတစြမ္းအားမ်ား စုမွာ ထူးကဲစြာကိန္းခုိေနသည္ကုိ ၿမိဳ႕ကေလးက ေကာင္းစြာသိ ေနပါသည္။ သန္းေကာင္ယံည ေလညင္း ေအးျမေတြက တစ္ဆင့္၊ ေမႊးပ်ံ႕ပ်ံ႕ ဇြန္ပန္းရံုကတစ္ဆင့္၊ ဇြန္ပန္းရံု အနား ေျပးလႊားေဆာ့ကစားေနသည့္ ပုိးစုန္းၾကဴးေတြကတစ္ဆင့္  ႏွင္းရည္စြတ္သည့္ လေရာင္ခ်ိဳခ်ိဳကတစ္ဆင့္ စုႏွင့္ စုဂီတ အေၾကာင္း ေကာင္းစြာ သိႏွင့္ခဲ့ပါၿပီ။ သုိ႔ေသာ္ အရြယ္ မေရာက္ေသးသည့္ၿမိဳ႕ကေလးက အသည္းႏုႏုႏွင့္ အမ်ား စကားကုိ ယံုစားခ်င္ခဲ့သည္။ အမ်ားခါးလွ်င္ လုိက္ခါးသည္။ ဘယ္ေလာက္ပဲ အားထုတ္ဖန္တီးေစဦးေတာ့ ၿမိဳ႕က ေလးက စုဂီတကုိ နားခါးသည္။ ၿမိဳ႕ကေလး၏နားထဲမွာ စု ဂီတက ခ်ိဳျမဖြယ္ရာလမ္း ဒီတစ္သက္မျမင္ရေခ်ေတာ့ဘူးလား။ စုကေတာ့ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ လက္အံေသမတတ္ နာရီမ်ားစြာ၊ ေသသပ္စြာေလ့က်င့္အားထုတ္ေနျမဲ။

ပထမဆံုးအႀကိမ္စင္ျမင့္ေဖ်ာ္ေျဖပြဲ၀င္ႏႊဲမည့္ စုကုိ ၿမိဳ႕ကေလးသည္ ခြင့္မျပဳခဲ့ပါ။ မိမိႏွင့္မသက္ဆုိင္သည့္ အေၾကာင္းျပခ်က္ျဖင့္ မိမိအားသီဆုိခြင့္ တားျမစ္ခဲ့ျခင္း အေပၚ စုသည္ အသညး္နာလွသလုိ ရယ္လည္း ရယ္ခ်င္လွ ပါသည္။ စုပုိင္ဆုိင္သည့္အမည္နာမကို လူသိရွင္ၾကား ေၾက ညာ သံုးစြဲခြင့္မျပဳဟု သိရလွ်င္ စုသည္ ဘာေၾကာင့္လဲ ဟု ေမးခြန္းမထုတ္လုိေတာ့ပါ၊ ေၾကာက္အားပုိသည့္ ထုိလူစုကုိ ရယ္ရခက္ခက္ ငုိရခက္ခက္မ်က္နွာျဖင့္ၾကည့္ကာ ေဒါသ ေတြလည္း ထြက္ရပါသည္။ ဖခင္အမည္ကုိေရွ႕မွာ ဦးဦးဖ်ား ဖ်ား စြဲျပဳ မွည့္ေခၚထားသည့္ ဒီမူလ အမည္နာမကုိ ေျပာင္း ေပးႏုိင္မွသာ Music Talents Show ကို ပါ၀င္ခြင့္ျပဳ ႏုိင္မည္တဲ့။ စုသည္ ထုိေန႔က မိမိကုိယ္မိမိ္မွန္သားျပင္တြင္ ျပဴးေၾကာင္ၾကည့္လ်က္ မိမိ၏ နာမည္ကုိ တစ္ေယာက္တည္း အခါခါေရရြတ္ကာ ဟားတုိက္ရယ္ေမာ ပစ္လုိက္ေတာ့သည္။ “ေအာင္သန္းစုမီ ” “ေအာင္သန္းစုမီ”..“ေအာင္သန္းစုမီ….” အလုိ ဘုရားသခင္…မိမိ၏အမည္က ၿမိဳ႕ကေလး၏ ဂုဏ္ရွိန္ ပါ၀ါကုိ နိမ့္က် ေလွ်ာဆင္းေအာင္ က်ိန္စာတုိက္ လိမ့္မည္ဟု ေတြးထင္ လန္႔ထိတ္ေနၾကသည္လား။ မိမိဘာျပစ္မႈမွ က်ဴး လြန္ျခင္း မရွိပါဘဲလ်က္ ယခုကဲ့သုိ႔ တားျမစ္ပိတ္ပင္ခံရ ျခင္းကုိ စုသည္ အလြန္အမင္း စိတ္ပ်က္နာက်င္သြားသည္။ က်ဥ္းေျမာင္း ပိတ္ေမွာင္ေနသည့္ ၀ါးလံုးေခါင္းရွည္ႀကီးထဲ လင္းပေစဖုိ႔အေရး ရွိရင္းစြဲအမည္နာမေလးကုိ အလြယ္တကူ ေျပာင္း မေပးႏုိင္ပါ။ ေၾကာက္တတ္သည့္ လူတစ္စုသည္ စုႏွင့္ စု ဂီတကုိ ရက္ရက္စက္စက္ ကန္႔ကြက္ခဲ့သည္။

မည္သုိ႔ပင္ ကန္႔ကြက္ေစဦးေတာ့ မျဖစ္မေန သဟဇာတျပဳရမည့္ အခ်ိန္ရွိတတ္သည္ကုိ ၿမိဳ႕ကေလးသည္ ေက်ညက္ခဲ့ျပန္သည္။ တစ္ခ်ိန္မွာေတာ့ ၿမိဳ႕ကေလးသည္ က်ဥ္း ေျမာင္းပိတ္ေမွာင္သည့္ ၀ါးလံုးေခါင္းရွည္ႀကီးထဲကေန နည္း နည္းေတာ့ ျပဴထြက္စ ျပဳလာခဲ့ေလၿပီ။ စင္ျမင့္ေပၚမွာ ဂစ္တာတစ္လက္ႏွင့္ ရဲ၀င့္ ဟစ္ေၾကြးေနသည့္ အထက္တန္း ေက်ာင္းသူမေလး စုကုိ ၿမိဳ႕ကေလးက ေအာက္ေမးရုိးမ်ား ျပဳတ္က်ကာ ေငးေမာ ၾကည့္ေနခဲ့ပါသည္။ ဂီတအေပၚ ယံုၾကည္ျခင္းအားက စုကုိ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆီ တစ္ရွိန္ထုိး ပုိ႔လႊတ္လုိက္သည္။ ပထမဆု ဆုိသည့္ ဆုတံဆိပ္က စုကုိ ရယ္ျပံဳးေအာင္ ျမွဴဆြယ္ေနသည့္ၾကားက စုသည္ ရယ္ေမာ ေပ်ာ္ရႊင္လုိက္ဖုိ႔ ေမ့ေလ်ာ့သြားခဲ့ရျပန္သည္။ လက္ညိွဳးေပါင္း တစ္ေထာင္၊ မ်က္လံုးေပါင္းတစ္သိန္းတုိ႔သည္ စုတစ္ကုိယ္ လံုးကို ျမားအစင္းစင္းဖြဲ႕ကာ စုျပံဳထုိးစုိက္က်လာသည္။

“ဒီၿပိဳင္ပြဲမွာ ဂစ္တာတီးဆုိသူ ဒီတစ္ေယာက္ပဲရွိမွ ေတာ့ ဒီတစ္ေယာက္ပဲ ဆုရေတာ့မေပါ့၊ အဆုိက ဒါေလာက္ လည္း မဟုတ္ပါဘူး”

“အင္းေလ ဂစ္တာတီးတုိင္းသာ ပထမရမယ္ဆုိ ရင္ ငါတုိ႔ ဘာလုိ႔ ၀င္ၿပိဳင္ေနေတာ့မလဲ..”

စကားလံုးတုိ႔သည္ လက္ညိွဳးမ်ားႏွင့္အတူ ၀ဲပ်ံ လာၾကသည္။ စုသည္နားႏွစ္ဖက္ကုိ တင္းတင္းပိတ္ကာ ဒီအခုိက္အတန္႔ေလးမွာပင္ အသက္ထြက္ကာ မိမိေသသြား ခဲ့လွ်င္ေကာင္းမည္ဟု တစစ္စစ္ နာက်င္ျမည္တမ္းခ်င္ ေတာ့သည္။ ဆုတံဆိပ္ဆုိသည့္ အရာကုိလည္း ပထမဆံုး အႀကိမ္အျဖစ္ စက္ဆုပ္ရြံရွာ သြားခဲ့သည္။ စု ဒယ္ဒီသည္ စု၀ါသနာကို ေျမေတာင္ေျမွာက္ေပးခ်င္ပံုရသည္။ အလံုပိတ္ အခန္းငယ္ ေလးထဲတြင္ စုနည္းစုဟန္ျဖင့္ လူလားေျမာက္ ေနခဲ့သည့္ စုဂီတကုိ ပါ၀ါျမွင့္ေပးသည့္သေဘာ၊ စုအား ဂီတႏုတ္စ္မ်ား တတ္ေျမာက္ကၽြမ္းက်င္ေစရန္ ထုိ Music Talents Show မွ အကဲျဖတ္ဒုိင္တစ္ဦးျဖစ္သည့္ ဂီတဆရာ ထံ သူကုိယ္တုိင္ ပို႔/ႀကိဳ လုပ္ေပးျခင္းျဖင့္ ေစလႊတ္သင္ၾကား ခုိင္းခဲ့သည္။ သံုးရက္ေျမာက္ေန႔တြင္ ဂီတဆရာထံ မသြားလုိ ေတာ့ဟု စုက ျပတ္သားစြာဆုိလွ်င္ စုဒယ္ဒီသည္ စုအား တအံ့တၾသၾကည့္ေနခဲ့သည္။ အေၾကာင္းရင္းမွန္ကုိ စုသည္ မည္သူ႔မွ် ေျပာမျပခ်င္ခဲ့ပါ။ ဒုိေရမီဖာဆုိလာတီ သံစဥ္မ်ား အခ်က္က်က် ဆုိႏုိင္ရန္ လက္ေခ်ာင္းေတြက စည္းခ်က္ လုိက္ကာ ပံ့ပုိး လုိက္မွတ္ရသည္ကို စု လက္ခံပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ မိမိဘာသာ ေလ့က်င့္ႏိုင္သည္ဟု အျပည့္အ၀ ယံုၾကည္သည္။ စုသည္ မိမိလက္ေခ်ာင္းေတြကုိ စည္းခ်က္ အလုိက္ လႈပ္ရွားတတ္ေစရန္ ကိုယ္တြယ္တုိ႔ဖိလာသည့္ ဂီတဆရာ၏ လက္ကုိ ခပ္ျပင္းျပင္းတန္ျပန္ရုိက္ဖယ္ပစ္ကာ စကားတစ္ခြန္း ဆတ္ဆတ္ခါခါ ေျပာခဲ့ေသးသည္။

“ ဒုိေရမီဖာ..က ဒီလုိလုပ္မွ တတ္မယ့္အရာဆုိရင္ ကၽြန္မေတာ့ မသင္ႏုိင္ေတာ့ဘူး”

အရယ္အျပံဳးမပ်က္ က်န္ခဲ့သည့္ ထုိဂီတဆရာကုိ ေနာက္တစ္ေန႔ညေနမွာ အိမ့္ဧည့္ခန္းတြင္ အၿမိဳင့္သား လာထုိင္ေနသည္ကိုျမင္လွ်င္ စုသည္ ေဒါသငယ္ ထိပ္ တက္ သြားေတာ့သည္။ ဂီတႏုတ္စ္မ်ား ေရးတတ္ဖတ္ တတ္ေစရန္ အခေၾကးေငြေပးစရာ မလုိဘဲ အိမ္တုိင္ရာ ေရာက္ လာသင္ ေပးသည့္ ဂီတဆရာကုိ မ်က္ႏွာထား တင္းတင္းျဖင့္ ျငင္းဆန္ လႊတ္သည့္ စုကုိ စုဒယ္ဒီသည္ နားမလည္ႏုိင္ျဖစ္ ရေတာ့သည္။ တယ္မုိက္တဲ့သူငယ္မ ဟု ဆုိခ်င္ပံုလည္း ရပါသည္။ အတင္းအက်ပ္ တုိက္တြန္းျခင္းေတာ့ မျပဳပါေခ်။ သုိ႔ႏွင့္ စုသည္ ဆုတံဆိပ္ကို မုန္းတီးသလုိမ်ိဳး ဆတူႏႈန္း ထားျဖင့္ အႏုပညာကုိဘန္းျပလ်က္ ေထြလီ ကာလီျပဳခ်င္ ေသာ ေယာက္်ားသားမ်ားကုိပါ မုန္းတီး စိတ္ပ်က္တတ္ခဲ့ ေတာ့သည္။

စုသည္ လူေယာက္်ားမ်ားကုိ အယံုအၾကည္ နည္းရေလေလ ဂီတအတြင္းသားထဲကုိ ပုိမုိ တုိး၀င္မိရ ေလေလ။ စုအတြက္ ဂီတသည္ ေကာင္းကင္၊၊ ဂီတသည္ အသက္မုန္႔၊ ဂီတသည္ ၀ုိင္တစ္ခြက္၊ ဂီတသည္ နံနက္ အရုဏ္၊ ဂီတသည္ ညဥ္႔၊ ဂီတသည္ အလင္း၊ ဂီတသည္ အေမွာင္၊ ဂီတသည္ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းအ၀ါ၊ ဂီတသည္ ငိုေၾကြး ျခင္းအျပာ၊ ဂီတသည္စမ္းေရ၊ ဂီတသည္ ပင္လယ္၊ ဂီတသည္ နတ္ဆုိး၊ ဂီတသည္ နတ္ဘုရား…. ထုိသုိ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္အရာေတြ ကိန္း၀ပ္တြန္းတုိက္ကာ ဂီတဆုိ သည့္အရာက စုကုိ ၀ါးမ်ိဳသြားခဲ့ၿပီ။ ဂစ္တာတစ္လက္သည္ စု၏ အျမဲတမ္းအေဖာ္။ တစ္ေန႔မွာ ဂစ္တာတစ္လက္ႏွင့္ တူသည့္ လူတစ္ဦး စုဘ၀ထဲ ၀င္လာခဲ့ သည္။ ညီလင္းႏုိင္။

ညီလင္းႏုိင္ကို ျမင္လွ်င္ စုသည္ ဂစ္တာႏွင့္ ခြဲမရ ေအာင္တူသည့္လူဟု တင္စားမိသည္။ ညီလင္းႏိုင္သည္ သူကုိုယ္တုိင္က ဂစ္တာျဖစ္ေနသည့္လူ။ ႏွစ္ဦးသား ဂစ္တာ ကုိယ္စီကုိင္စြဲလ်က္ ဂီတေကာင္းကင္ဆီ ပ်ံသန္းလုိက္ၾက သည္။ သုိ႔ေသာ္ ဘ၀က ပဥၥလက္ဆန္သည္။ အေတာင္ မေညာင္းပါဘဲ ဆက္လက္ပ်ံသန္းႏုိင္စြမ္း မရွိသည္က စုပင္ ျဖစ္ေနျပန္သည္။

`သားရဲ႕မိန္းကေလးက ေကာ္ဖီဆုိင္မွာ သားနဲ႔ အတူ ဂစ္တာတီးတယ္၊ သီခ်င္းဆုိတယ္´ ဟု သူ႔မိတ္ေဆြ အေပါင္းကို ေျဖရမွာ ၀န္ေလးရံုမက သူ႔မွာရွိသည့္ ဂုဏ္ရွိန္ ပါ၀ါမ်ားက်ဆင္းသည္ဟု ညီလင္းႏိုင္၏ဖခင္က ထင္မွတ္ လာသည့္အခါ စုသည္ ၿငိမ္းခ်မ္းသည့္ မိသားစုဘ၀ကို ရည္ေမွ်ာ္လ်က္ ဂီတေကာင္းကင္ေအာက္ ဆက္လက္ ပ်ံသန္းျခင္းငွာ မျပဳေတာ့ရန္ ဆံုးျဖတ္ရေတာ့သည္။ ဂီတ သည္ အရာရာ ဟုထင္မွတ္ခဲ့သမွ် ပ်က္ျပယ္ သြားေတာ့ သည္။

*********

ဆယ္ႏွစ္ဆယ္မိုးအခ်ိန္ကာလသည္ လူတစ္ဦးကို ေမ့ေလ်ာ့ရန္ လံုေလာက္ေသာ္ျငား ဂီတကုိ ေမ့ေလ်ာ့ရန္ ေတာ့ စုအတြက္မလံုေလာက္ခဲ့ပါ။ ဂစ္တာကုိ လႊတ္ခ်ကာ ကေလာင္ကုိကုိင္စြဲခဲ့သည့္ ႏွစ္ကာလမ်ားအတြင္း စု အမွန္တကယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ပါသလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ေပ်ာ္ရႊင္ဟန္ ေဆာင္ၿပီး ေနထုိင္ခဲ့ေလသလား..စုကုိယ္စု မေသခ်ာလွ။

 ပန္းခ်ီေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ ေရးသားရန္ တေကာင္း ပန္းခ်ီျပခန္းကို ေရာက္ခဲ့သည့္ေန႔က စုသည္ မိမိ၏ ေပ်ာက္ ဆံုးေနသည့္ ဘ၀ကုိ ဘြားခနဲ ျမင္ေတြ႕ လုိက္ရသကဲ့သို႔ လန္႔ထိတ္တုန္လႈပ္သြားသည္။ ဂစ္တာ တစ္လက္ကုိ ဟန္က်ပန္က် ေပြ႔ပုိက္ကာ Zombie သီခ်င္းကုိ အားပါးတရ ဟစ္ဆုိေနသည့္ မိန္းကေလးတစ္ဦးကို ျမင္လွ်င္ ပန္းခ်ီကား မ်ားၾကည့္ရန္ႏွင့္ ပန္းခ်ီေဆာင္းပါးေရးရန္ လာရင္းကိစၥကုိ စု အမွန္ပင္ ေမ့ေလ်ာ့သြားသည္။ ဆံႏြယ္တြန္႔တြန္႔ေလးေတြ ေက်ာေပၚျဖာက်ေနၿပီး အ၀ါေရာင္ေဘာင္းဘီႏွင့္ အက်ီ အနက္ေရာင္၀တ္ မိန္းကေလးကုိ ေငးၾကည့္ရင္း စု အေသြး အသားထဲ နက္ရိႈင္းစြာ ခုိတြယ္ေနခဲ့သည့္ ဂီတပိုးမ်ားက ဆူပြက္ရုန္းၾကြလာသည္။ တုိက္တုိက္ဆုိင္ဆုိင္ မစၥတာ ဂစ္တာကေဖး မွာ professional သီခ်င္းသည္မေလးအျဖစ္ အလုပ္လုပ္ခဲ့စဥ္က စုကုိယ္တုိင္မၾကာခဏဆုိခဲ့သည့္သီခ်င္း၊ ထုိသီခ်င္းကို ဂစ္တာႏွင့္သီဆုိေလတုိင္း ဧည့္ ပရိသတ္ အေပါင္း၏ စိတ္၀င္စားႏွစ္ၿခိဳက္မႈကို အထူူးခံစားရ သည္သာ မက စုကုိယ္တုိင္ Lyrics ကအစ အင္မတန္ ႏွစ္ၿခိဳက္လြန္းခဲ့ သည့္သီခ်င္း။ ဒီZombie.. သီခ်င္းကို ဂစ္တာႏွင့္ အမိအရ သီဆုိေနသည့္ မိန္းကေလးကုိၾကည့္ကာ စုသည္ မိမိကုိယ္ ကုိယ္ ျပန္ေတြ႕လုိက္ရသလုိ ငုိခ်င္ခ်င္၊ ရယ္ခ်င္ခ်င္ ျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ႏုိႏုိ ဟုေခၚသည့္ ထုိမိန္းကေလးကုိ ျမင္လွ်င္ ျမင္ခ်င္း စိတ္၀င္စားကာ စုသည္ ပန္းခ်ီကားေတြကုိေမ့သည္။ ပန္းခ်ီေဆာင္းပါးေရးခ်င္စိတ္လည္း မရွိေတာ့ဘဲ ဂီတ ေဆာင္းပါး ေရးခ်င္စိတ္က ပင္လယ္မွာ ဒီလိႈင္းေတြ တလိပ္ လိပ္ တက္လာသလုိ ၾကြတက္မုိ႔ေမာက္လာေတာ့သည္။

            အျပန္အလွန္စကားလံုးမ်ားဖလွယ္ရင္း ႏုိႏုိသည္ စု ငယ္ငယ္ကလုိ ဂီတကုိ အလြန္အမင္း ခံုမင္ေသာ မိန္း ကေလး ျဖစ္ေနေၾကာင္း စုသိလုိက္ရသည္။ ဒီ အေမးအေျဖ အခ်ိန္ပုိင္းေလးအတြင္း တစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္ကို သိရန္ မလံုေလာက္ေသာ္လည္း ဂီတ ဆုိသည့္ အရာက စုတုိ႔အၾကား တံတားပမာ အားေကာင္းစြာ ခ်ိတ္ဆက္ ေပးခဲ့ သည့္အခါ တစ္ခဏအတြင္းမွာ ႏုိႏိုက စုကုိ၊ စုက ႏုိႏုိ႔ကို အကုန္အစင္သိသြားေတာ့သည္။

ႏိုႏုိႏွင့္ေတြ႕အၿပီး ထုိညမွာ စုသည္ ႏွစ္ကာလ ၾကာရွည္စြာ လႊတ္ခ်ထားခဲ့သည့္ ဂစ္တာကုိ ပထမဆံုး အႀကိမ္ ေပြ႔ယူတီးခတ္မိေတာ့သည္။ ညီလင္းႏိုင္ အိမ္မွာရွိမေနဘဲ စတူဒီယုိသု႔ိ recording သြားေနျခင္းက ဂစ္တာကို လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ေကာက္ယူႏိုင္ရန္ အခြင့္ ေကာင္းတစ္ခုပဲ ျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ညီလင္းႏိုင္လက္ထဲ ေန႔ေန႔ ညည ကခုန္ ေပ်ာ္ပါးေနခဲ့သည့္ စုဂစ္တာေလးသည္ အေကာင္းဆံုးအသံထြက္ကို ေပးစြမ္းႏိုင္ခဲ့သည္။ မတီးတာ ၾကာသည့္အတြက္ လက္ထိပ္ေလးမ်ား အနည္းငယ္နာ က်င္သည္က လြဲလုိ႔ ဂစ္တာသည္ စုအား ေႏြးေထြးရင္းႏွီး မႈကုိ အရင္လုိ ေပးစြမ္းႏုိင္ဆဲပင္။
ထုိညက ညီလင္းႏိုင္ အိမ္ျပန္မလာခဲ့ပါ။ စုသည္ ယခင္ညေတြက ညီလင္းႏိုင္ စတူဒီယုိမွာအိပ္လွ်င္ တစ္ ေယာက္တည္း မအိပ္ရဲသလုိလို၊ သူ႔အား စိတ္ပူသလုိလုိ တစ္ခုခု လုိေနသည့္ခံစားခ်က္ျဖင့္ ညကုိ ပင္ပန္းစြာျဖတ္ ေက်ာ္ရတတ္သည္။ ယခုမူ ထုိသုိ႔မဟုတ္၊ ဂစ္တာက စုကို အရာရာ ျပီးျပည့္စံုေစခဲ့သည္။ စုသည္ တစ္ညလံုး မအိပ္ဘဲ ၀ရန္တာထြက္ကာ ဂစ္တာ ထုိင္တီးေနခဲ့သည္။ ငယ္ငယ္ တုန္းကလုိေတာ့ ခပ္က်ယ္က်ယ္ ေအာ္မဆုိျဖစ္ပါ။ တစ္ ကုိယ္စာၾကားရံုေလး သီခ်င္းညည္းဆုိျဖစ္သည္။ အလြတ္ ရခဲ့ဖူးၿပီးသား သီခ်င္းေတြကုိ စာသား၊ ေကာ့ဒ္မ်ား ဘာမွ တိမ္းေခ်ာ္ေမ့ေလ်ာ့ျခင္း မရွိဘဲ ယခင္လုိ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး တီးႏိုင္ဆုိႏုိင္ဆဲဟု သိလုိက္ရလွ်င္ စုသည္ မိမိကုိ္ယ္မိမိ အံ့ၾသမဆံုးႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ရေတာ့သည္။ သူ႔ကုိ မကုိင္မတြယ္ မတုိ႔မထိ လႊတ္ခ်ခဲ့ခ်ိန္ ၁၀ႏွစ္ ၾကာခဲ့တာေတာင္ ဂစ္တာက မိမိႏွင့္ ေ၀းမသြားခဲ့ဘဲ အရင္လုိ တစ္သားတည္း ရွိေနဆဲဟု သိလုိက္ရလွ်င္ စုသည္ ရင္ထဲတစ္ဆုိ႔ဆုိ႔ျဖစ္ကာ အဆံုးမွာ သည္းသည္းထန္ထန္ ငုိေၾကြးမိရေတာ့သည္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ တီးၿပီးတုိင္းမွာ စုသည္ ဂစ္တာကို တင္းတင္း ေပြ႕ကာ မ်က္ ရည္တစ္ခါက်သည္။ စုသည္ သီခ်င္း ဘယ္ႏွပုဒ္ တီးဆုိမိမွန္း မသိသလုိ မ်က္ရည္ဘယ္ႏွႀကိမ္ က်မိမွန္းလည္း မသိခဲ့ ေတာ့ပါေခ်။

            ဂစ္တာကို ယခုလုိ ျပန္လည္ေကာက္ကိုင္မိျခင္း အတြက္ သီခ်င္းသည္မေလး ႏုိႏို႔အား ေက်းဇူးတင္ရမည္ လား၊ အျပစ္တင္ရမည္လား စု မသိေတာ့ပါ။ ထုိေန႔မွ စကာ စုသည္ အိမ္မွာ တစ္ဦးတည္းရွိေစမည့္ အခြင့္အခါကုိ ေခ်ာင္း ေျမာင္းေနသည့္ က်ားရုိင္းမေလးတစ္ေကာင္ ျဖစ္ သြားေလ ၿပီ။ စုသည္ ညီလင္းႏိုင္အိမ္ျပန္မလာမည့္ ညမ်ားကုိ ေမွ်ာ္ တတ္လာသည္။
“ စုေရ ဒီည ျပန္မလာေတာ့ဘူး၊ ညီ စတူဒီယုိမွာ ပဲ အိပ္လုိက္ေတာ့မယ္”ဟု ဖုန္းဆက္လာလွ်င္ စုသည္ ေလွာင္ခ်ိဳင့္ထဲကလြတ္သြားသည့္ ငွက္တစ္ေကာင္လုိ ေစြ႔ ေစြ႕ခုန္ခုန္ ေပ်ာ္လ်က္ ဂစ္တာကို အငမ္းမရ ေကာက္ကုိင္ ေတာ့သည္။ ရက္ၾကာလာလွ်င္ အေနအထားပ်က္ယြင္းေန သည့္ဂစ္တာကုိ ရိပ္စားမိကာ ညီလင္းႏုိင္က စုအား ေမးလာ သည္။

“ ဂစ္တာတီးေနခဲ့တာလား စု”

စုသည္ မဟုတ္ပါဘူးဟု လိမ္ေျပာရေကာင္းမလား တစ္ခ်က္ကေလးတုံ႔ဆုိင္းသြားေသးေသာ္လည္း လႊတ္ခနဲ ေျပာလုိက္မိသည္။

“ ဟုတ္တယ္ တီးခဲ့တယ္၊ တီးတယ္၊ တီးတယ္ အဲဒါ ဘာျဖစ္လဲ”

က်ားရုိင္းမေလးတစ္ေကာင္လုိ ခ်က္ခ်င္းေျပာင္း လဲသြားသည့္ စုကုိ ညီလင္းႏုိင္သည္ တအံ့တၾသၾကည့္ေနခဲ့ သည္။ စုခံစားခ်က္ကုိ နားလည္ေပးရန္ စဥ္းစားခ်ိန္လည္း မရွိေတာ့ေခ်။ စုထံမွ မာထန္ေနသည့္ တုံ႔ျပန္သံေၾကာင့္ ညီလင္းႏုိင္ ရုတ္တရက္ ေဒါသထြက္သြားသည္။

“ အရူးထ မေနစမ္းနဲ႔ေတာ့…”

စုသည္ ညီလင္းႏုိင္ကုိ မၾကည့္စဖူး စိန္းစိန္းႀကီး လုပ္ကာ ၾကည့္မိသြားသည္။ အလကား လူ၊ အတၱႀကီးတဲ့လူ။ ငါ့ကို ဂီတနဲ႔ ေသြးခြဲခဲ့တဲ့လူ။ စိတ္ထဲ တိတ္တခုိးက်ိန္ဆဲရင္း စုသည္ ဘ၀ကို စိတ္အပ်က္ႀကီးပ်က္သြားသည္။
ဂီတကုိ မင္းခ်စ္သလုိ ငါလည္းပဲ ခ်စ္တာပဲ။ ႏွစ္ေယာက္စလံုး အသက္မက ခ်စ္ပါလ်က္
ငါတုိ႔ခ်စ္တဲ့ဂီတက..ငါတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ေခါင္းစဥ္ပဲ တူခဲ့တယ္….
စုသည္ မ်က္ရည္ႏွင့္အတူလိမ့္ဆင္းထြက္က်လာသည့္ ခံစား ခ်က္ အစုစုတုိ႔ကို..Lyrics လုပ္ပစ္လုိက္သည္။ melody ရွာ ထည့္သည္။ ညီလင္းႏိုင္ေျပာသလုိ ဒါဟာ အရူးထေနတာ လား…ဟု ေတြးကာ ၾကည့္ျမင္ေလရာ အေမွာင္ထုပိန္းပိတ္ ေနသလုိ စိတ္ေတြက်ဥ္းက်ပ္အံုခဲလ်က္က အသံထြက္ ေအာင္ ရယ္ေမာမိသည္အထိ ၀မ္းေျမာက္ေပ်ာ္ရႊင္ေန ခဲ့သည္။

*********

            စုသည္ Idol မဂၢဇင္းထဲ ပါလာသည့္ မိမိေရးခဲ့ ေသာ ႏိုႏို႔အင္တာဗ်ဴးေဆာင္းပါးကို အခါခါ ျပန္ဖတ္ရင္း မ်က္ရည္သီသီေ၀လာသည္။ အမွန္က မိမိကို ဒီလုိ interviewer တစ္ေယာက္က လာေမးျမန္းရမွာ၊ အခု စု စိတ္ ထဲ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္ေနသည္ဟု ခံစားရသည္။ face book မွာ notes မွာ စု တင္ေပးလုိက္သည့္ ထုိေဆာင္းပါးကို ဖတ္ၿပီး ၿပီးခ်င္း အေရးအသားက မုိက္တယ္ဟု ႏုိႏို က comment ေပးခဲ့ေသာ္လည္း သူ႔ comment ကုိ ျပန္ၿပီး like မလုပ္ႏုိင္ ေတာ့ဘဲ မ်က္ရည္ေတြသာ က်ေနခဲ့သည္။ ဘ၀ပံုရိပ္ခ်င္း ထပ္တူက်ၿပီး ဂီတခ်စ္စိ္တ္ခ်င္း ဖလွယ္၊ ၁၀ႏွစ္တာ လွ်ိဳ႕၀ွက္ ခံစားခ်က္ေတြ အရင္းအႏွီးျပဳကာ စိ္တ္ႏွစ္ ေရးခဲ့သည့္ ေဆာင္းပါးပဲ ေကာင္းေတာ့ မေပါ့ဟု နာနာက်င္က်င္ ေတြး သည္။ စုသည္ Idolမဂၢဇင္း တစ္အုပ္ယူကာ ႏိုႏို႔အား ေပးရန္ ထြက္လာခဲ့သည္။ သာမန္ရပ္ကြက္တစ္ခုထဲက သာမန္ တုိက္ခန္းတစ္ခန္းမွာ ႏုိႏုိက သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ႏွင့္ ေနသည္။

5B အခန္းတံခါးကိုေခါက္လွ်င္ တစ္ျပင္လံုး tattoo မ်ား ထိုးထားသည့္ လက္ကေလးတစ္ဖက္က သံပန္းတံခါး ကေန လွ်ိဳျပဴထြက္လာကာ ေသာ့ဖြင့္ေပးသည္။ ႏုိႏုိက ျပံဳး ရယ္လ်က္ “အေဖဆံုးတာ ၁၀ႏွစ္ျပည့္တဲ့ေန႔ အေတာ္ပဲ အစ္မစုကို ေကၽြးဖို႔ ငါးေပါင္း ေပါင္းထားတယ္”ဟုဆုိလွ်င္ စုသည္ မ်က္ခံုးေတြအျမင့္ႀကီးျမင့္တက္သြားကာ အ့ံအားသင့္ ရေတာ့သည္။ ဧည့္သည္ထုိင္ရမည့္ေနရာမွာ မထုိင္ျဖစ္ဘဲ မယံုမရဲစိတ္ႏွင့္ စုသည္ ႏိုႏိုရွိရာမီးဖုိခန္းထဲ တုိက္ရုိက္ ၀င္လုိက္သြားသည္။ ဘုရားသခင္…စုသည္ ေမာဟုိက္ လာ ျခင္းအတြက္ ေရတစ္ခြက္ အရင္ဦးစြာ ေတာင္းေသာက္ ရန္ပင္ ေမ့ေလ်ာ့ကာ ႏိုႏုိ႔ေက်ာျပင္ကို ေငးၾကည့္ေနမိသည္။

ႏိုႏိုသည္ ေက်ာလည္ထိ ရွည္လ်ားသည့္ အနီ ေရာင္လိႈင္းတြန္႔ဆံပင္ေတြကုိ ဖဲႀကိဳးႏွစ္ဖက္ ခြဲစည္း ထား သည္။ တီရွပ္အေပ်ာ့သားႏွင့္ ဂ်င္းသား ေဘာင္းဘီ တုိတုိ ျပတ္ျပတ္ေလး ၀တ္ထားသည္။ လည္ကုပ္သားေပၚမွာ သူ႔ ေတးအယ္လ္ဘမ္ title ကို tattooစာလံုး ေတြထုိးထား သည္။

“ ငါးေပါင္းက ရၿပီ၊ ငရုတ္သီးနဲ႔အခ်ဥ္လုပ္ဖုိ႔ပဲက်န္ ေတာ့တယ္၊ ပူဒီနာႀကိဳက္လားအစ္မစု”

စုသည္ “အင္းအင္းအကုန္ႀကိဳက္တယ္”ဟု ႏုိႏို႔ အနား ေဘးခ်င္းယွဥ္ရပ္ရင္း ကပ်ာကယာေျဖလုိက္ရသည္။
ကုိယ္ေပၚမွာ tattoo ေတြထိုးထားၿပီး၊ ေခတ္ေပၚ အ၀တ္ အစား အတုိ အျပတ္ေတြ ၀တ္စားထားသည့္ သီခ်င္းသည္မ ေလးတစ္ေယာက္ မီးဖုိေခ်ာင္ထဲမွာ ကၽြမ္းက်င္စြာ ခ်က္ျပဳတ္ လုပ္ကုိင္ေနသည့္ ျမင္ကြင္းက စုအား ေၾကာက္ခမန္းလိလိ ဖမ္းစားထားေတာ့သည္။ ႏိုႏိုသည္ ငရုတ္သီးစိမ္းေတာင့္ရွည္ ေတြကို အေလာေတာ္ပိုင္းကာ blenderထဲထည့္၊ ၾကက္ သြန္ျဖဴ၊ ဆားနည္းနည္းထည့္၊ ပူဒီနာရြက္ေလးေတြျဖတ္ ထည့္၊ အားလံုး ေရာကာၾကိတ္ေမႊသည္။ ၿပီးလွ်င္ သံပရာ ရည္ညွစ္သည္။ `အျမဲတမ္းခ်က္စားတာလား၊ ေစ်းဘယ္မွာ ၀ယ္လဲ´ ဟုေမးလွ်င္ ႏုိႏိုက `ဟုတ္ ခ်က္စားတယ္ ၊ ဘူတာ ရံုလမ္းေစ်းမွာ သြား၀ယ္တယ္၊ ဆုိက္ကားစီးသြား တယ္´ ဟု ေျပာသည္။ စု သည္ မိမိထက္ အသက္မ်ားစြာငယ္ရြယ္လွ သည့္ ႏိုႏို႔အေပၚ မနာလုိစိတ္ေတြ ဖရုိဖရဲ၀င္သြားေတာ့၏။ မိမိဘ၀မွာ ဂီတအရာကုိလည္း ျဖစ္ျဖစ္ေျမာက္ေျမာက္ ျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ျခင္းမရွိ၊  အခ်က္အျပဳတ္ေရးရာမွာလည္း ျဖစ္ ေျမာက္္ျခင္းလည္းမရွိ။ ေတာ္ေတာ္လူျဖစ္ရံႈးတဲ့ငါဟု တိတ္ တခုိး ေရရြတ္ က်ိန္ဆဲလ်က္ သိမ္ငယ္မႈမ်ား ေသြးေၾကာအႏွံ႔ စီးျဖာ သြားကာ နုိႏုိ႔အနားမွာ တိတ္တဆိတ္ေလး ေမွးမွိန္ ရွက္ရြ႕ံေနခဲ့သည္။

            “ မီးဖုိထဲမွာပူတယ္၊ အိမ္ခန္းထဲသြားေနေလ အစ္မစု၊ အဲဒီမွာ အဲကြန္းဖြင့္ထားတယ္”ဟုဆုိလွ်င္ စုသည္ အသက္ရွဴေခ်ာင္သြားကာ ႏုိႏို႔အိပ္ခန္းတြင္းမွာ ၀င္ထုိင္ ေစာင့္ေနလုိက္ရသည္။ သံုးေလးမိနစ္အတြင္းမွာ ႏုိႏုိက ငါးေပါင္း၊ အသီးအရြက္၊ အခ်ဥ္ တစ္ပန္းကန္ၿပီး တစ္ပန္း ကန္ သယ္လာကာ ေကၽြးသည္။ အလုပ္ကအျပန္ ဘာမွ မစားရေသးသည့္ စုသည္ ငါးေပါင္းကုိ ခက္ရင္းႏွင့္ထုိးဖဲ့ကာ ဟန္မေဆာင္ႏုိင္ဘဲ အားပါးတရ စားပစ္လုိက္သည္။

“အင္း သီခ်င္းေတြက အကုန္ရုိက္ၿပီးသြားၿပီ၊ ဗီစီဒီ က မထြက္ႏိုင္ေသးဘူး၊ ပုိက္ဆံမရွိေသးလုိ႔”ဟု ႏုိႏုိေျပာလွ်င္ စုသည္ ခ်က္ခ်င္းလက္ငင္း ထီထုိးခ်င္စိတ္၊ ထီေပါက္ခ်င္စိတ္ မ်ား ျပင္းျပင္းျပျပႀကီး ေပၚလာသည္။ စုသည္ နုိႏုိလုိသမွ် ပံုေအာထုတ္ေပးခ်င္မိသည့္အထိ ႏုိႏုိ႔အား ဒါ့ထက္ ေရွ႕ကို အမ်ားႀကီးေရာက္ေစခ်င္စိတ္မ်ား ထူးထူးဆန္းဆန္း ခံစား ျဖစ္ပ်က္လာသည္။ ဒါဘာျဖစ္တာလဲ။ ႏုိႏုိသည္ မိမိငယ္ငယ္ ကႏွင့္ အလြန္တူလွ၏။ မိမိ၏ပံုရိပ္ကေလးပဲလား။ မိမိ လြတ္က်ဆံုးရံႈးခဲ့ရသည့္ဘ၀မ်ိဳး  ပံုရိပ္ခ်င္း ထပ္မွ်တူသည့္ ႏုိႏုိ႔မွာ ေနာက္ထပ္ လြဲေခ်ာ္ဆံုးရံႈးတာ မၾကံဳေစခ်င္ပါ။ တကယ္လုိ႔မ်ားေပါ့.။ ဂီတကို ရူးသြပ္သည့္ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္က ထုိဂီတကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ အတြက္ လံုေလာက္သည့္ေငြေၾကးမရွိခဲ့လွ်င္ …သူ႔ဂီတကို လွ်ိဳ႕၀ွက္သိမ္းဆည္းရပ္တန္႔ပစ္လုိက္ရမွာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ဂီတေတြ ရုပ္လံုးၾကြေစဖို႔ ေငြေၾကးကုိ တျခားနည္းလမ္းနဲ႔ ရွာ ေဖြပစ္လုိက္ရမွာလား။ စုသည္ ထုိသုိ႔ေတြးရင္းက ႏုိႏို႔ အတြက္ ပူပန္စိတ္၀င္ရျပန္သည္။ ႏိုႏိုေလွ်ာက္သမွ် လမ္း မ်ားကုိ မည္မွ်ၾကမ္းတမ္းေစဦးေတာ့ အေျဖာင့္အတုိင္းသာ ရွိေနေစခ်င္မိသည္။ ေကြ႕ေကြ႕ေကာက္ေကာက္ေတြ မၾကံဳ ေစခ်င္သည္မွာ စုဆႏၵအမွန္ျဖစ္ေတာ့သည္။

စားၿပီးလွ်င္ ႏုိႏိုက ဂစ္တာတီးကာ သူေရးထား သည့္ သီခ်င္းအသစ္ တစ္ပုဒ္ ဆုိျပသည္။ ႏိုႏိုုိဆုိၿပီးသြားလွ်င္ သူခ်ထားသည့္ ဂစ္တာကို ေကာက္ကုိင္ကာ စုသည္ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ ေကာက္ခါငင္ကာ ဆုိလုိက္သည္။ Lisa Loeb ၏ You Stay,I Miss You …။ အဲဒီသီခ်င္း ႏုိႏုိရတယ္ ဆုိကာ ႏုိႏိုက လုိက္ဆုိေပးသည္။
You said that I was naïve. And I thouhgt that I was strong.. I thought, "hey, I can leave, I can leave."Oh but now I know that I was wrong, 'cause I missed you…ႏုိႏိုႏွင့္အတူ သီခ်င္းေတြ ေအာ္ဆုိရင္း စုသည္ မေပ်ာ္စဖူး ထူးကဲစြာ ေပ်ာ္ျမဴးလ်က္က ကမၻာေလာကႀကီးတစ္ခုလံုးကုိ ေမ့သြားေတာ့သည္။

            “အစ္မစု အိတ္ထဲမွာဖုန္းလာေနတယ္ ထင္တယ္”

            ႏုိႏုိေျပာမွ ဖုန္းျမည္သံကို ၾကားမိသည္။ တျခားသူ မဟုတ္။ ညီလင္းႏုိင္။ ေနာက္က်လုိ႔၊ စိတ္ပူေနတယ္၊ ဘယ္သြားေနလဲ…။ မဂၢဇင္းစာအုပ္ သြားပို႔ေနတာ အခု ျပန္လာေနၿပီ။ စုသည္ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းဂီတကမၻာထဲကေန အလန္႔တၾကား ရုန္းထကာ အိမ္ျပန္ရန္ ျပင္ရေတာ့သည္။

            “ အစ္မစု ေနာက္ေန႔ေတြလည္း လာခဲ့ေနာ္၊ ႏုိႏိုတုိ႔ သီခ်င္းေတြဆုိမယ္၊ ဂစ္တာအတူတီးၾကမယ္၊ ႏုိႏိုေရးထားတဲ့ သီခ်င္းေတြလည္း အမ်ားႀကီး ျပရဦးမယ္၊ အစ္မက ျမဴးဇစ္ နားလည္ေတာ့ လုိတာေတြ ေျပာျပေပါ့”

            စုသည္ ထူးထူးကဲကဲေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးထူးလ်က္ ေခါင္း ကို တြင္တြင္ ညိတ္ျပလုိက္သည္။

*********

အိမ္တံခါးေသာ့ကုိဖြင့္ကာ စုသည္ ေျခကုိဖြလ်က္ ၀င္လုိက္သည္။ အိမ္ေပၚထပ္ မိမိအခန္းရွိရာသုိ႔ တစ္ဆစ္ခ်ိဳး ေလွကားက်ယ္ႀကီးမွတစ္ဆင့္ အသာတက္လာခဲ့သည္။ လက္ကုိင္ဘုလံုးေလးကုိ လွည့္ဖြင့္ကာ အခန္းတြင္းသို႔ ၀င္ လုိက္သည္ႏွင့္ ေစာင့္ဟန္ေဆာင္ေနေသာ မ်က္လံုးတစ္စံု နွင့္ တည့္တည့္တုိးသည္။ ညီလင္းႏုိင္၏ စိမ္းဖန္႔ဖန္႔ မ်က္လံုး ေတြက စုကုိျမင္လွ်င္ျမင္ခ်င္း နံရံထက္က နာရီဆီ အၾကည့္ ကူးသည္။ မိမိ၏ အိမ္ျပန္ခ်ိန္မ်ား တစ္ေန႔ထက္ တစ္ေန႔ ပုိပုိ ေနာက္က်ေနခဲ့ေလၿပီ။ ေနာက္က်မိျခင္း၏ ဆင္ေျခစကား ေတြက အပ္ေၾကာင္း ထပ္ေနခဲ့ၿပီ။ မည္သုိ႔ ေျပာရပါ့။

စုသည္ တစ္ေန႔တျခား ညီလင္းႏိုင္အေပၚ လိမ္ ညာ ေျပာဆုိေနရသည့္ မိမိဘ၀ကုိမိမိ ခါးသည္း စက္ဆုပ္ ေနမိျပန္သည္။ မိမိ ဘယ္သူႏွင့္ ဘယ္သြားခဲ့သည္၊ ဘာ လုပ္ခဲ့သည္ကုိ ညီလင္းႏိုင္အား အမွန္အတုိင္း ဖြင့္ဟလုိက္ ရ ေကာင္းမလား….ေတြေ၀ဒိြဟျဖစ္ကာ အိပ္မရ ညေတြ မ်ားေထြခဲ့ရေလၿပီ။
special thanks and confession: 
(၁) ပုိပုိ႔ကုိသူ႔အင္တာဗ်ဴးပါတဲ့စာအုပ္သြားေပးၿပီးအျပန္ အဲဒီညက တကယ္ျဖစ္ခဲ့တဲ့စိတ္နဲ႔ ခ်က္ခ်င္းေကာက္ေရးခဲ့တာမို႔ ဒီစာျဖစ္လာေအာင္ ေစ့ေဆာ္ေပးခဲ့သူ ပုိပုိ႔ကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ (စားခဲ့ရတဲ့ငါးေပါင္းကအရသာသိပ္ေကာင္းသလုိ`မုိးေတြညိဳလုိ႔လာၿပီအလြမ္းေတြေအးစက္လုိ႔လာၿပီ.....ငါ့မွာငါ့မွာအသက္မရွင္ခ်င္ေတာ့ဘူးကြယ္...ဆုိတဲ့ ကုို္ယ္တုိင္ေရးတဲ့သီခ်င္းအသစ္နားေထာင္ရတာလည္း  အရသာရွိလွပါတယ္) 
(၂) စိမ္းၾကာလိႈင္၊ ဇာဂေလး၊ ပုိပုိ၊ ႏြယ္ဦး၊ မိုင္လုိ၊ ဇင္းနစ္- စတဲ့ အလုပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕အမည္ကုိ သံုးခြင့္ရခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ 
(၃) ၀တၳဳထဲက ဇာတ္ေကာင္ စု ရဲ႕ အမ်ိဳးသားေနရာမွာ`ညီလင္းႏုိင္´အမည္ကုိ အသံုးျပဳခြင့္ေပးတဲ့အတြက္ ကဗ်ာဆရာ ကုိညီလင္းႏုိင္ကုိလည္း အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
စုမီေအာင္

No comments: