ေလယာဥ္စီးတဲ့အခါ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရတဲ့ လံုျခံဳေရးနည္းလမ္းေတြ၊ နားလည္ရခက္တဲ့ေႏွာင့္ေႏွးမႈေတြ ေလလမ္းေၾကာင္း အေနအထားေတြအေၾကာင္း ႏိုင္ငံတဝွမ္းက ေလယာဥ္မွဴးေတြကို ေမးျမန္းၾကည့္တဲ့အခါ ရွင္းရွင္းတည့္တည့္ေျဖၾကတယ္။ သူတို႔ေျဖၾကတာက ေလယာဥ္မွဴးအခန္းတံခါးေနာက္ကြယ္က တကယ္ပဲျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ကိစၥေတြပါ။

ေလယာဥ္မွဴးေတြေျပာတဲ့စကားဟာ ေလယာဥ္ခရီးအေပၚ သင္ေတြးျမင္ထားပံုနဲ႔ မတူ ေျပာင္းလဲသြားပါလိမ့္မယ္။ ခရီးသည္ေတြကိုမေျပာဘဲ သိမ္းဆည္းထားတဲ့ ေလယာဥ္မွဴးေတြရဲ႕ စကားေတြဟာ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းလွတယ္။
လွ်ပ္စီး ႏွစ္ႀကိမ္ေတာင္ထိမွန္ဖူးတယ္
"ေလယာဥ္မွဴးအမ်ားစု ၾကံဳဖူးၾကပါတယ္။ ေလယာဥ္ေတြကေတာ့ အဲဒါကို ခံႏိုင္ရည္ရွိႏိုင္ေအာင္တည္ေဆာက္ထားတာပါ။ ဝုန္းခနဲ က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ျမည္ဟည္းသံႀကီးကို ၾကားလိုက္မယ္။ ၿပီးေတာ့ ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္အလင္းႀကီးကို ျမင္လိုက္ရမယ္။ အဲဒါပါပဲ။ ခင္ဗ်ား ေကာင္းကင္ေပၚကေန ျပဳတ္က်မသြားပါဘူး" Pilot for a regional carrier, Charlotte, North Carolina
ခင္ဗ်ားက စိုးရိမ္စိတ္ႀကီးလြန္းသူဆိုရင္ မနက္ခင္းေလယာဥ္ကို ေရြးပါ
"ေျမႀကီးရဲ႕အပူဟာ အခ်ိန္ေနာက္က်လာေလ ေလကို ဂ်ဳံးဂ်ံဳးဂ်ဳိင္းဂ်ဳိင္း ပိုၿပီးျမည္ေစတယ္။ မြန္းလြဲပိုင္းေတြမွာ မိုးႀကိဳးမုန္တိုင္းတိုက္ေနတာနဲ႔ေတာင္ တူေနႏိုင္ေသးတယ္" - Jerry Johnson, pilot, Las Angeles
အညင္သာဆံုးေနရာက ေလယာဥ္ေတာင္ပံတည့္တည့္ပိုင္း ဒါမွမဟုတ္ အနီးအနားပါ

ေလယာဥ္တိုင္းမွာ ေလစီးဆင္းမႈဟာ ေယဘူယ်အားျဖင့္ ေရွ႕ပိုင္းကေန ေနာက္ပိုင္းဆီေရြ႕ပါတယ္။ တတ္ႏိုင္သေလာက္ အလတ္ဆတ္ဆံုးေလကို ရႈရႈိက္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဒါမွမဟုတ္ မပူအိုက္ခ်င္ဘူးဆိုရင္ ေရွ႕ပိုင္းနီးႏိုင္သေလာက္နီးတဲ့ေနရာမွာထိုင္ပါ။ ေလယာဥ္ေတြဟာ ေယဘူယ်အားျဖင့္ ေနာက္ပိုင္းက အပူေႏြးဆံုးပါ - Tech pilot at a regional airline, Texas
အလံုျခံဳဆံုးေနရာကေတာ့ မရွိပါဘူး။ မေတာ္တဆမႈတစ္ခုမွာ အေနာက္ပိုင္းမွာထိုင္တဲ့ခရီးသည္ေတြအသက္ဆံုးပါးၾကတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေရွ႕ပိုင္းက ခရီးသည္ေတြလည္း အသက္မရွင္ၾကပါဘူး - John Nance, aviation safety analyst and retired airline captain, Seattle
သူတို႔ရဲ႕ ဆဲလ္ဖုန္းေတြ ဘာလို႔ အသံုးမျပဳႏိုင္သလဲ ခရီးသည္ေတြက နားမလည္ၾကဘူး

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခင္ဗ်ားရဲ႕ laptop ကို ေသေသသပ္သပ္ထားသိုဖို႔မေျပာလိုပါဘူး။ လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းနဲ႔ေႏွာင့္ယွက္စြက္ဖက္တာေတြကေတာ့ စိုးရိမ္စရာပါ။ အဲဒါဟာ ခင္ဗ်ားေပါင္ေပၚမွာ ဒံုးက်ည္တစ္လံုးရွိေနသလိုမ်ဳိးပဲ။ ခင္ဗ်ားအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး။ ဒါေပမဲ့ တစ္နာရီကို မိုင္ ၂၀၀ ေလာက္သြားႏိုင္တဲ့ ဒံုးက်ည္မ်ဳိး Macbook ကိုသံုးၿပီး ဦးေခါင္းကို ပစ္တိုက္လိုက္တာမျဖစ္ခ်င္ပါဘူး။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ နားၾကပ္ကိုျဖဳတ္ခိုင္းလိုက္ၿပီး ခင္ဗ်ားရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကိုလည္း မဖ်က္ဆီးခ်င္ဘူူး။ အဲဒီေနရာမွာ အေရးေပၚကိစၥတစ္ခုခုရွိခဲ့ၿပီးဆိုရင္ ခင္ဗ်ားၾကားေစခ်င္တာေလးတစ္ခုပါပဲ - Patrick Smith
အဲဒါဟာ ေလစီးေၾကာင္းပါ၊ ေလထန္ေနတာမဟုတ္ဘူးဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တကယ္စိုးရိမ္ေနတာပါ

ေလယာဥ္မႈးေတြ ေတြ႔ရွိရတာက လူေတြဟာ ေလထန္တာကို သိပ္ကိုေၾကာက္လန္႔ၾကတယ္။ အဲဒီေလာက္ပါပဲ ေလထန္တာက ေလယာဥ္ပ်က္က်တာမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလထန္တာကိုေရွာင္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေလဟာ ျပန္က်သြားႏိုင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ေပးႏိုင္တာေၾကာင့္ပါ - Patrick Smith
ေလယာဥ္အခ်ိန္မွန္ျခင္းဟာ လူတိုင္းကိုေစာင့္ဆိုင္ေနတာထက္ ပိုၿပီးအေရးႀကီးပါတယ္

အဲဒါ ခင္ဗ်ားစိတ္ကူးခ်ည္းပဲမဟုတ္ပါဘူး။ ေလေၾကာင္းလိုင္းေတြမွာ သူတို႔ရဲ႕ေလယာဥ္ဆိုက္ေရာက္ခ်ိန္ေတြအတြက္ ကိုက္ညိွထားတာရွိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဆိုက္ေရာက္ခ်ိန္မွန္ မွတ္တမ္းေကာင္းရရွိႏိုင္ၾကတယ္။ ေလယာဥ္က ၂ နာရီၾကာပ်ံသန္းရတဲ့ခရီးစဥ္ဆိုရင္ တကယ္တမ္းပ်ံသန္းခ်ိန္ဟာ တစ္နာရီနဲ႔ ၄၅ မိနစ္ပဲ ၾကာျမင့္ပါတယ္ - AirTran Airways captain, Atlanta
ေလယာဥ္ဆီနည္းနည္းပဲ သယ္ေဆာင္ရတဲ့အခါ မၾကာခဏ စိတ္ဖိစီးရတယ္
ေလေၾကာင္းလိုင္းေတြဟာ အနိမ့္ဆံုးလိုင္းေလာက္ပဲ ေလယာဥ္ဆီထည့္ခြင့္ျပဳေလ့ရွိတယ္။ ခင္ဗ်ားက သယ္လာသမွ်ဆီသံုးပစ္တယ္။ တခါတရံမွာ ေလယာဥ္ဆီကို လံုေလာက္ရုံေလာက္ေလးပဲသယ္ေဆာင္လာမိတဲ့အခ်ိန္၊ မိုးႀကိဳးမုန္တိုင္းေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရတယ္၊ ေႏွာင့္ေႏွးမႈေတြရွိလာတဲ့အခါ ရုတ္တရက္ ဆီကုန္သြားတဲ့အေျခအေနျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ အနီးဆံုးေလဆိပ္တစ္ခုကို ဆင္းရေတာ့မယ္ - —Captain at a major airline
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အင္ဂ်င္ေတြထဲက တစ္လံုးပ်က္ေနၿပီလို႔ ခင္ဗ်ား ဘယ္ေတာ့မွၾကားရမွာမဟုတ္ဘူး
အဲဒီအစား သူတို႔ေျပာၾကမွာက "ကၽြန္ေတာ္တို႔ အင္ဂ်င္ေတြထဲက တစ္ခုဟာ အလုပ္လုပ္ပံုသိပ္မမွန္သလို ညႊန္ျပေနတယ္" ဒါမွမဟုတ္ သူတို႔ ဘာမွကိုေျပာမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ကြဲျပားမႈကို ခရီးသည္ေတြဘယ္ေတာ့မွ သိၾကမွာမဟုတ္ဘူး။ ေလယာဥ္အမ်ားစုက အင္ဂ်င္တစ္လံုးအလုပ္မလုပ္ဘဲနဲ႔ ေကာင္းမြန္စြာပ်ံသန္းႏိုင္ၾကပါတယ္။ "ေကာင္းေရာဗ်ာ၊ မိတ္ေဆြတို႔ေရ အျပင္ကို ျမင္ႏိုင္စြမ္းကေတာ့ သုညပဲဗ်ာ" ဆိုတဲ့စကားအစား "ဝါရွင္တန္ဧရိယာမွာ ျမဴတခ်ဳိ႕ရွိေနတယ္" လုိ႔ပဲ ေျပာၾကလိမ့္မယ္။
ေရထဲကို landing လုပ္တယ္ဆိုတာ မရွိပါဘူး
အဲဒါ သမုဒၵရာထဲကို ေလယာဥ္ပ်က္က်တာပါ။
အမွန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေျခကုန္လက္ပန္းက်ရပါတယ္

ေလယာဥ္မွဴးေတြ ေလယာဥ္ေမာင္းတဲ့အခန္းထဲအိပ္သလား။ အေသအခ်ာကိုအိပ္ပါတယ္။ တခါတရံ ၁၀မိနစ္ေလာက္ ခဏငိုက္မ်ဥ္းရံုပါ။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔အိပ္ၾကပါတယ္။ —John Greaves, airline accident lawyer and former airline captain, Los Angeles
ေလယာဥ္က မနက္ ၇ နာရီ ေရာက္ၿပီ။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ေလယာဥ္မွဴး အနားယူရမယ့္အခ်ိန္က အသင့္ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ရတဲ့ ဟိုတယ္ဟာ သိပ္ဆိုးၾကတယ္။ ပတ္ဝန္းက်င္က ဆူညံတယ္။ သူတို႔က သိပ္ကို က်ယ္ေလာင္လြန္းၾကတယ္။ ၾကမ္းပိုးကိုက္ခံရတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကားရပ္နားရာေနရာမွာ စုျပံဳၾကပ္ညပ္ေနၾကတယ္။ —Jack Stephan
တခါတရံ ေလေၾကာင္းလိုင္းေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေန႔လည္စာအတြက္အခ်ိန္မေပးဘူး။ ဒါမွမဟုတ္ စားရမယ့္အခ်ိန္ကိုေတာင္ မေပးၾကပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလယာဥ္ေတြကို ေနာက္က်ေစရတယ္ ဒါမွပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အစားစားႏိုင္မွာကိုး။ —First officer on a regional carrier
ခရီးသည္အမ်ားစု ေလယာဥ္နဲ႔ခရီးသြားၿပီးအျပန္ဖ်ားနာၾကတာက သူတို႔ရႈသြင္းလိုက္တဲ့ေလေၾကာင့္မဟုတ္ဘူး တို႔ထိကိုင္တြယ္မိတာကေန ျဖစ္ၾကတာပါ
အိမ္သာကိုေတာ့ ေဆးေၾကာၾကေပမယ့္ အစားအစာတင္တဲ့ tray စားပြဲ နဲ႔ ထိုင္ခံုေနာက္ကိုေရႊ႕တဲ့ခလုတ္ေတြကို မသုတ္ၾကဘူး။ —Patrick Smith
ေလယာဥ္မွဴးက ထိုင္ခံုခါးပတ္တပ္ထားဖို႔ sign ျပလာခဲ့ရင္ အဲဒါတစ္ခုခုပါပဲ
သူက ေလယာဥ္ဝန္ထမ္းေတြကို ထိုင္ဖို႔ေျပာထားမယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ား ေသေသခ်ာခ်ာနားေထာင္ပါ။ အဓိပၸါယ္က ျပင္းထန္တဲ့ေလထန္တာမ်ဳိး ေရွ႕မွာျဖစ္ေနတယ္ဆိုတဲ့သေဘာပါ —John Greaves
ေမာင္းႏွင္တာက ေလယာဥ္တစ္စင္းပ်ံသန္းတာထက္ ပိုၿပီးေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ နည္းလမ္းပါ
လူေတြက အျမဲတမ္းေမးၾကတယ္ "ခင္ဗ်ားအတြက္ ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆံုးအရာက ဘာလဲ" ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ကိုေျပာလိုက္ပါတယ္ ေလာစ့္အင္ဂ်လိစ္ကေန ဟိုတယ္ကို ကားေမာင္းသြားရတာ လို႔ေျပာလိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ေနတာမဟုတ္ဘူး -- Jack Stephan
ေလယာဥ္စီးခ်ိန္အမ်ားစုမွာ landing ဟာ ေလယာဥ္မွဴးတစ္ရဲ႕ ကၽြမ္းက်င္မႈကို အေကာင္းဆံုးညႊန္းဆိုႏိုင္တဲ့အရာ
ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားကသာ ေလယာဥ္မွဴးကို ေကာင္းမြန္တဲ့စကားေလးတစ္ခုခုေျပာခ်င္တယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားေလယာဥ္ေပၚကအထြက္မွာ "nice landing" လို႔ေျပာျပလိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အင္မတန္သေဘာက်တယ္ —Joe D’Eon, a pilot at a major airline who produces a podcast at flywithjoe.com
သတိရပါ - ဆိုးတဲ့ရာသီဥတုဟာ ၿမိဳ႕ႏွစ္ၿမိဳ႕ၾကားထဲမွာ တည္ရွိေနတတ္တယ္
အဲဒီလိုအျမဲပဲျဖစ္ေနတတ္တယ္။ ပစ္ထ္စ္ဘာ့ဂ္ ကေန ဖီလီကို အသြားမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရွိေနပါတယ္။ ရာသီဥတုေၾကာင့္ေနာက္က်ရဖို႔ျဖစ္ေတာ့မယ္။ ပစ္ထ္စ္ဘာ့ဂ္ မွာ ရာသီဥတုေကာင္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ ခရီးသည္ေတြေျပာဆိုေနၾကတာ ကၽြန္ေတာ္ၾကားရမယ္ "ခင္ဗ်ားသိလား၊ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းဆီခုပဲဖုန္းေခၚေမးၿပီးၿပီ၊ ဖီလ္လာဒဲလ္ဖီးယားမွာလည္း ရာသီဥတုေကာင္းမြန္ေနတယ္တဲ့" အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ခုခုလွဳိ႕ဝွက္ၾကံစည္ေနၾကတဲ့ပံုစံလို ျဖစ္ေနတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ပစ္ထ္စ္ဘာဂ့္ နဲ႔ ဖီလီၾကးမွာ ႀကီးမားျပင္းထန္တဲ့မုိးႀကိဳးမုန္တိုင္းတစ္ခုရွိေနပါတယ္ -- Jack Stephan
ကေလးငယ္ကို ေပါင္ေပၚတင္ၿပီး ခရီးသြားလာေန ေဘးအႏၱရာယ္ ကင္းမလား။ မေကာင္းပါဘူး
အလြန္အမင္းကို အႏၱရာယ္ႀကီးပါတယ္။ တစ္ခုခုတိုးတိုက္မိရင္ အရွိန္ေလ်ာ့လိုက္ရင္ ကိုင္ထားတဲ့ကေလးငယ္ဟာ ဒံုးက်ည္တစ္ခုျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။
ခရီးသည္ေတြဟာ ကိုယ္တိုင္အတြက္ နဲ႔ တျခားသူေတြအတြက္ေရာ ေက်းဇူးျပဳၿပီး သတိရွိပါ

ခင္ဗ်ားက ထိုင္ခံုကို လွဲခ်ဖို႔ လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ေက်းဇူးျပဳၿပီး အေနာက္ဘက္ကို ပထမၾကည့္ပါ။ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းခရီးသည္ေတြ ကိုယ့္ခံုေနာက္မွာထိုင္ေနတဲ့သူေတြကို အေလးမထားဘဲ ထိုင္ခံုကို ဆတ္ခနဲခ်လိုက္တာေၾကာင့္ laptop ေတြ ႏွစ္စဥ္ ဘယ္ေလာက္ပ်က္စီးခဲ့ၾကလဲ ခင္ဗ်ားသိမွာမဟုတ္ဘူး -- John Nance
စကားမစပ္ ေလယာဥ္မွဴးအခန္းထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဦးထုပ္ေဆာင္းမထားၾကပါဘူး
တီဗီနဲ႔ တခ်ဳိ႕ဟာသဇာတ္ျမဴးေတြမွာေတြ႔ရတဲ့ ေလယာဥ္မွဴးေတြဟာ ဦးထုပ္ေတြဝတ္ဆင္ထားၾကတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ မိုက္ကရိုဖုန္းပါနားၾကပ္ကိုပါ ဦးထုပ္ကိုေက်ာ္လ်က္သား တပ္ထားၾကေသးတယ္။ အဲဒါကိုျမင္မိရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတာ့ ရယ္ခ်မိတာပဲ -- Joe D'Eon
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမတၱာရပ္ခံတာမွန္သမွ် အေၾကာင္းျပခ်က္ေကာင္းေကာင္းတစ္ခုစီရွိပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔က ျပတင္းကာကို ဖြင့္ထားေပးဖို႔ေတာင္းဆိုတာဟာ ေလယာဥ္ဝန္ထမ္းေတြအျပင္ဘက္က အေရးေပၚအေျခအေနတစ္စံုတစ္ရာျမင္ႏိုင္တယ္။ cabin ထဲေမွာင္ေနတဲ့အခါ အလင္းေရာင္ဝင္သာေစတယ္။ ေလယာဥ္ကၽြမ္းထိုးေန ဒါမွမဟုတ္ လူးလိမ့္ေနတဲ့အခါမွာလည္း ခရီးသည္ေတြ အသားက်ေအာင္/ ကိုင္းညြတ္ႏိုင္ေအာင္ကူညီေပးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမႈိက္လိုအရာေတြ ၾကားရေသးတယ္

ၿပီးေတာ့ ဒီလိုေျပာစကားမ်ဳိးၾကားရတာလည္း အင္မတန္စိတ္ကုန္ပါတယ္။ "အို ဘုရားေရ၊ ရွင္က girl pilot ပါလား" အသားမည္းေလယာဥ္မွဴးကို ေတြ႕ျပန္ရင္လည္း "ဘုရားေရ ခင္ဗ်ားက black pilot ျဖစ္ေနပါလား" -- Pilot for a regional carrier
လူေတြက ထင္ေနၾကတယ္ ေလယာဥ္က သူ႔အလိုလိုပ်ံသန္းေနသလိုပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယံုပါ။ အဲဒါမမွန္ပါဘူး။ တခါတရံ ပ်ံသန္းႏိုင္တာဟုတ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခင္ဗ်ားက တခ်ိန္လံုး control ခလုတ္ႏွိပ္ၿပီး ေမႊဖို႔ကလိဖို႔ ေစာင့္ေနမယ္ဆိုရင္ အဲဒါတကယ္ ဗရုတ္က်တာပဲ။
တခ်ဳိ႕အတြင္းစကား အၾကံျပဳခ်က္ေလးေတြ
ကၽြန္ေတာ့္ကေလးေတြကို အျမဲပဲမွာတယ္ ခရီးသြားရင္ ေတာင့္ေတာင့္တင္းတင့္ရႈးဖိနပ္စီးသြားၾကဖို႔ပါ။ ေလယာဥ္ကို စြန္႔ခြာထြက္ေျပးရမယ္။ ကၽြမ္းထိုးေမွာက္ခံုက်ႏိုင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ပူေလာင္ေနတဲ့ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေပၚရပ္ဖို႔ျဖစ္လာႏိုင္တယ္။ ေပါင္းပင္ရိုင္းေတြၾကားထဲ ဖိနပ္မပါဘဲျဖစ္သြားႏိုင္ေသးတယ္။ -- Joe D'Eon
ေလယာဥ္ထဲမွာ ေအးေနလား? ေလယာဥ္ဝန္ထမ္းကို ေျပာျပပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ေလးထိုင္လွ်က္ လိုက္ပါလာၾကေပမဲ့ သူတို႔ကေတာ့ တခ်ိန္လံုးလႈပ္ရွားသြားလာေနၾကရတယ္။ ခရီးသည္ေတြက ေခၚေနၾကတယ္။ ေျပာေနၾကတယ္။ ခရီးသည္ေတြကို တခ်ိန္လံုး ျဖည့္ဆည္းေပးေနရတယ္။ သူတို႔ကေတာ့ ပူအိုက္ေနၾကမွာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္။ ခရီးသည္အမ်ားစုက ခိုက္ခိုက္တုန္ခ်မ္းေနၾကတယ္ -- Captain at a major carrier
ေလေၾကာင္းကုမၸဏီအလုပ္ေတြရဲ႕ အမွန္တရားက
သင့္ရဲ႕ အိမ္နီးခ်င္းေတြ ထင္ျမင္ေနသလုိ သင့္မွာ အခ်ိန္ပိုမ်ားမ်ားမရွိဘူး။ သင့္ရဲ႕ ေဆြမ်ဳိးေတြ ထင္ျမင္ေနသလို သင့္က ေငြမ်ားမ်ားမရႏိုင္ဘူး။ သင့္ရဲ႕ ဇနီး ထင္ျမင္ေနသလို သင့္မွာ မိန္းကေလးမိတ္ေဆြေတြအမ်ားႀကီးမရွိႏိုင္ဘူး -- Commercial pilot, Charlotte, North Carolina
Source : Things Your Pilot Won’t Tell You | Reader's Digest
ၿဖိဳးၿဖိဳး
(Living Fashion, May. 2014)
(Living Fashion, May. 2014)
No comments:
Post a Comment