Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Monday, January 07, 2013

ေမ့မရတဲ့ လူ (အပိုင္း ၁)

(မစုမီေအာင္စာပါ။ ကၽြန္မ မဖတ္ရေသးတာနဲ႔ ဖတ္ျဖစ္ေအာင္လို႔လည္း ဒီမွာတင္လိုက္တာပါ။ အကုန္တင္လုိက္ရင္ ေတာ္ေတာ္ရွည္တာမို႔ အပိုင္း ခြဲတင္လိုက္ပါတယ္။)
၂၀၁၂ ခုႏွစ္
       လူတုိင္းမွာ ေမ့မရတဲ့လူေတြ ကိုယ္စီကုိယ္င ရွိၾကတယ္။ ကၽြန္မမွာ ေမ့ မရတဲ့လူတစ္ေယာက္ရွိခဲ့တယ္။ ေမ့မရျခင္းဟာ လွပတဲ့သတိရျခင္း ျဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ အဲဒီလူဆီ ကၽြန္မ သတိရျခင္းေတြအစဥ္တစိုက္ ေစလႊတ္မိ မွာ အေသအခ်ာပဲေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သူက ဘယ္နည္းနဲ႔မွ မသိႏုိင္ေတာ့ဘူး။ ေပ်ာက္ေသာသူ ရွာလွ်င္ေတြ႕၊ ေသ ေသာသူ ၾကာလွ်င္ေမ့ ဆုိတဲ့စကားအရဆုိရင္ အဲဒီလူကုိ ကၽြန္မ ေမ့ပစ္ခဲ့ဖုိ႔ ေကာင္းတာ၊  သူက ေသဆံုးခဲ့ ၿပီ ေလ။ ကမၻာရဲ႕အေ၀းႀကီးတစ္ေနရာကုိ လြင့္သြားခဲ့ရၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ သူ႔ကုိ တစ္စကၠန္႔ေလးမွ ေမ့မရခဲ့ဘူး။ ေသေသာသူ ၾကာလွ်င္ေမ့ ဆုိတဲ့ စကားႀကီးက ရွိေနေတာ့ “ၾကာရင္ေမ့”ဆုိတဲ့စကားလုိ ကၽြန္မသူ႔ကုိ အခ်ိန္ေတြ ၾကာရင္ တကယ္ပဲေမ့သြားမွာလား...။ အခု မၾကာလွေသးလုိ႔ မေမ့ေသးတာပဲလား။ ၾကာရင္ဆုိတာ အခ်ိန္ ကာလအားျဖင့္ ဘယ္ေလာက္ကာလကို ဆုိလုိတာလဲ။ အခုႏွစ္ ၂၀၁၂၊ ၾသဂုတ္လ ဆုိရင္ေတာ့ သူ အေ၀းႀကီး ကုိ ထြက္သြားတာ၊ ရွစ္ႏွစ္တိတိျပည့္ခဲ့ပါၿပီ။ လအားျဖင့္ ၉၆ လ၊ ရက္အားျဖင့္ ၂၉၂၀ ရက္၊ နာရီအားျဖင့္ ၇၀၀၈၀ နာရီ ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီ။ ဒီအခ်ိန္၊ ဒီကာလဟာ လူတစ္ေယာက္ကုိေမ့ဖုိ႔ လံုေလာက္တဲ့ အခ်ိန္ပဲလား။ မလံုေလာက္ေသးဘူးလား။

       ေသခ်ာတာတစ္ခုက ကၽြန္မသူ႔ကုိ ေမ့မရေသးဘူး။ ဟင့္အင္း ေမ့မရေသးတာမဟုတ္ဘူး။ တကယ္ပဲ ေမ့မရတာ...ဟုတ္တယ္ ေမ့မရတာပါ။ ေမ့မရတာ...ေမ့မရတာ...ေမ့မရတာ...ေမ့မရတာ...။
                                     
                                             
xxxxx

၁၉၈၄ ခုႏွစ္၀န္းက်င္ကာလေတြ...
          ကၽြန္မႀကီးျပင္းခဲ့ရတဲ့ ဇာတိၿမိဳ႕ေလးက အျမဲလုိ ဖုန္ေရာင္လႊမ္းထေနလို႔ သုန္သုန္မႈန္မႈန္၊ ကုပ္ကုပ္ခ်ိခ်ိနဲ႔ ပ်င္းစရာလည္းေကာင္းလွတဲ့ ၿမိဳ႕ေလးပါ။ အ၀ါေရာင္နဲ႔ အနီေရာင္ေဖာက္ထားတဲ့ ၀ါၾကင့္ၾကင့္၊ နီၾကန္ၾကန္ၿမိဳ႕ ေလးေပါ့။ ငယ္စဥ္ကတည္းက ေတးဂီတကုိ ၀ါသနာျပင္းျပတဲ့ကၽြန္မဟာ ဂစ္တာတစ္လက္နဲ႔ ေန႔ရွိသေရြ႕ လံုးေထြး ရစ္ပတ္ေနခဲ့ရတာနဲ႔ပဲ ၿမိဳ႕ကေလးကို ေကာင္းေကာင္းမသိခဲ့ဘူး။ ၀ါၾကင့္ၾကင့္ နီၾကန္ၾကန္ ၿမိဳ႕ကေလး ကေတာ့ ကၽြန္မကို ေကာင္းေကာင္းသိခဲ့ရွာတယ္။ ကၽြန္မဟာ ၿမိဳ႕ကေလးက ေကာင္းေကာင္းသိေနခဲ့တဲ့အတုိင္း သီတင္းကၽြတ္၊ တန္ေဆာင္တုိင္ ပြဲေတာ္ေန႔ေတြမွာ ဂစ္တာတစ္လက္နဲ႔ သီခ်င္းေတြဆုိဆိုေနခဲ့တဲ့ မိန္းကေလး ေပါ့။ ငါ့ဆီမွာ ဂစ္တာတစ္လက္နဲ႔သီခ်င္းေတြဆုိေနတတ္တဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရွိေလရဲ႕ လို႔ ၿမိဳ႕ကေလးက ဂုဏ္ယူ၀င့္ႂကြားေနခ်ိန္မွာ ကၽြန္မက ၿမိဳ႕ကေလးကို ဘယ္လိုထားရစ္ ခဲ့ရမလဲ၊ သူ႔ကို ဘယ္ေတာ့စြန္႔ခြာရင္ ေကာင္းမလဲလို႔ အၾကံထုတ္ေနခဲ့တာပါ။

       ေန႔ဘက္ေတြမွာ ၿမိဳ႕ကေလးကို ဘာသိဘာသာ ေနမိေပမဲ့ ညဘက္ေတြမွာ ေတာ့ ဒီၿမိဳ႕ကေလးကို ကၽြန္မ အခ်စ္ပိုရတတ္တယ္။ ဘာလုိ႔ဆို လေရာင္ေျပေျပေလး က်ေနတဲ့ ညေတြမွာ ဂစ္တာတစ္လက္နဲ႔ သီခ်င္းဆိုဆိုေနရတဲ့ အရသာကုိ ကၽြန္မ စြဲမက္မိရလို႔ပါပဲ။ ဟုတ္တယ္။ အိမ္ေရွ႕ေျမကြက္လပ္ေလးမွာ ဒါမွမဟုတ္ ေရေျမာင္းကုိ ခြၿပီးေဆာက္ထားတဲ့ ျခံ၀က အုတ္ခံုေလးမွာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ျခံ၀င္းထဲက ပုန္းညက္ပင္ ပုအုိင့္အုိင့္ေလးေအာက္မွာ...ဂစ္တာတစ္လက္နဲ႔ သီခ်င္းေတြ တစ္ပုဒ္ၿပီးတစ္ပုဒ္ ဆုိ-ဆိုေနရတာ ဘာနဲ႔မွ မလဲႏိုင္တဲ့ ဘ၀ရဲ႕အေပ်ာ္ရႊင္ဆံုး အခ်ိန္ေလးေတြပါ။

       သူငယ္ခ်င္းေတြက အတူပူးေပါင္းၿပီး လာဆုိခ်င္လို႔ ကမ္းလွမ္းၾကေပမဲ့ ကၽြန္မလက္မခံဘူး။ အတၱႀကီး တယ္ပဲ ဆုိရမလား..ကၽြန္မက ကၽြန္မလက္က တီးခတ္လိုက္တဲ့၊ ကၽြန္မဂစ္တာအိမ္ထဲက ထြက္က် လာတဲ့ ဂီတ သံကိုပဲ ႏွစ္သက္ မက္ေမာတတ္တာေလ။ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္လုပ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ဂီတသံကိုပဲ သေဘာက်တာ။  ဘယ္သူနဲ႔မွ မပူးေပါင္းခ်င္သလုိ ဘယ္သူ႔လက္သံကိုမွ မၾကားခ်င္ဘူး။ ကၽြန္မတီးခတ္ လိုက္သမွ် ဂစ္တာသံနဲ႔ ကၽြန္မဆုိညည္းလုိက္သမွ် သီခ်င္းေတြကိုပဲ သေဘာအက်ႀကီး က်ေနတတ္တာေလ။

       ဂစ္တာမတီးတတ္ခင္ကသာ ဂစ္တာသမားေကာင္ေလးေတြကို အထူး အေရးေပးၿပီး ေပါင္းသင္းခဲ့တာ။ ဂစ္တာေကာ့ဒ္ေတြနဲ႔ လက္ခတ္စတုိင္လ္ေတြ အနီးကပ္အတုခုိး၊ ဂီတပညာဆည္းပူးခ်င္တဲ့ စိတ္နဲ႔ေပါ့။ ကၽြန္မတို႔ ၿမိဳ႕ေလးက ဆင္းရဲႏံုခ်ာတဲ့ ၿမိဳ႕ေလးျဖစ္ေနေလေတာ့ ဂီတသင္တန္းေက်ာင္းရယ္လုိ႔လည္း တစ္ေက်ာင္းတၿမီးမွ မရွိဖူးပါဘူး။ ဒီေတာ့ ဂီတပတ္သက္တဲ့ ပညာေတြ သိလို တတ္လိုတဲ့စိတ္နဲ႔ ေဘာ္ဒါေတြမ်ားမ်ားထားၿပီး ေလ့လာ သုိမွီးဆည္းပူးခဲ့ရတယ္ ဆုိပါေတာ့။ ဂစ္တာမတီးတတ္တဲ့ေကာင္ေလးေတြဆုိ ကၽြန္မ ဘယ္ေလာက္ေခ်ာေခ်ာ ဘယ္ေတာ့မွအေပါင္းအသင္း မလုပ္ဘူး။ ဂစ္တာတီးတတ္တဲ့ေကာင္ေလးေတြဆို ဘယ္ေလာက္ရုပ္ဆုိးဆုိး လာခဲ့၊ ၾကားခံလူမိတ္ဆက္ေပးစရာမလုိ၊ အားလံုး ခ်စ္ၿပီးသား ခင္ၿပီးသား၊ ရင္းႏွီးၿပီးသားပဲ။ ဆုိးတာက ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ ဂစ္တာကို အကၽြမ္းတ၀င္ရွိသြားတဲ့ အခ်ိန္ကစလုိ႔ သူတို႔ကို တစ္ေယာက္မွ အေပါင္းအသင္း မလုပ္ ျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ဘယ္သူနဲ႔မွ အေရာမ၀င္၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အဖက္မလုပ္ေတာ့ဘူး။ ဂစ္တာကိုပဲ အေဖာ္လုပ္တယ္။ တစ္ေန႔တာ ေက်ာင္းခ်ိန္ကုန္ဆံုးတာနဲ႔ ကၽြန္မဟာ အိမ္အျမန္ျပန္တယ္။ ကၽြန္မအခန္းထဲမွာပဲ ဂစ္တာနဲ႔ေနတယ္။ အခန္းေအာင္းၿပီး ဂစ္တာက်င့္တယ္။ ဂစ္တာကို သိသထက္သိေအာင္ လုပ္တယ္။ ညအိပ္ခ်ိန္ေတြမွာေတာင္ ကၽြန္မနဲ႔ ဂစ္တာက မခြဲဘူး။ ေက်ာခ်င္းကပ္ၿပီးအိပ္တယ္။ ရင္ခ်င္း အပ္ၿပီးအိပ္တယ္။ ဂစ္တာမွ ဂစ္တာ ႐ူးသြပ္မိ သလိုပဲ ငါ့လက္သံမွ ငါ့လက္သံ အဟုတ္ထင္ရင္း ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မပဲ သေဘာက်ေနခဲ့မိသူပါ။

၁၉၈၇ ခုႏွစ္၀န္းက်င္ကာလေတြ...
          မေမွ်ာ္လင့္တဲ့တစ္ေန႔မွာ ကၽြန္မဘ၀ထဲကုိ “သူ”၀င္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ကၽြန္မဘ၀ထဲ“သူ” ၀င္ေရာက္ လာခဲ့ခ်ိန္ကစလုိ႔ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ဂီတအရာမွာ ေတာ္ေတာ္ဟုတ္လွၿပီလို႔ ထင္မွတ္ခဲ႔သမွ်ေတြဟာ အလႊာ လုိက္ အဖတ္လုိက္ ကြာက်ကုန္ ေတာ့တာပဲ။ ဟုတ္တယ္။ သူ႔ရဲ႕ဂီတ၊ သူ႔ရဲ႕သီခ်င္းေတြမွာ ကၽြန္မဟာ ေပ်ာ္၀င္ မူးေမ့ ခဲ့ေတာ့တယ္။ ဒုတိယအယ္လ္ဘမ္ ထြက္ရွိလာေတာ့လည္း ကၽြန္မ အေျပးအလႊား ၀ယ္ယူနားေထာင္ရ တယ္။ ႀကီးက်ယ္တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ျမန္မာျပည္မွာ  အဆိုသမား၊ ဂီတသမား ဆုိလုိ႔ သူ တစ္ေယာက္ပဲ ကၽြန္မ ျမင္မိတယ္။ အုိမဟုတ္ဘူး၊ သူ႔တစ္ေယာက္ ကုိပဲ ကၽြန္မက ႀကိဳက္မိတာ။ ကၽြန္မအႀကိဳက္ ျပည္ပက ဂီတ သမားေတြျဖစ္တဲ့  “JoePass, Eric Clipton John Mayer တို႔ရဲ႕ wallsheet ေတြ၊ ေတးအယ္လ္ဘမ္ေတြနဲ႔ အၿပိဳင္ ကၽြန္မရဲ႕ အိပ္ခန္းထဲမွာ ေျဗာင္းဆန္ေအာင္ ေနရာ၀င္ယူလာတာက သူ႔ရဲ႕ ဓာတ္ပံုေတြနဲ႔ ထြက္ထြက္ လာသမွ် သူ႔သီခ်င္းေခြေတြ...။ သူ႔သီခ်င္းေတြထြက္တာနဲ႔ တစ္ပတ္အတြင္းမွာ ကၽြန္မ အကုန္ဆုိႏုိင္၊ တီးႏိုင္ၿပီး သားပဲ..အဲသည္ေလာက္အထိ။ ဆုိးတာက သူ႔သီခ်င္းကုိ ဆိုညည္းမိတဲ့ အခ်ိန္တုိင္းမွာလည္း သူ႔႐ုပ္ပံုလႊာကိုပါ တသသျမင္ေယာင္လုိ႔ လြမ္းလြမ္းဆြတ္ဆြတ္ႀကီး ခံစားေနရေတာ့တာပါပဲရွင္။ အျပင္မွာ လူခ်င္း တစ္ႀကိမ္ တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးေပမဲ့ သူဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အရင္းႏွီးဆံုး လူသားတစ္ဦး အေသအခ်ာ ျဖစ္ေနခဲ့တာ အမွန္ပါပဲ။ အရင္းႏွီးဆံုးလူစိမ္းေပါ့။

          အေတြးထဲမွာ ကၽြန္မနဲ႔သူ သီခ်င္း အတူတူ ဆုိဖူးတယ္။ ဂစ္တာ အတူ တြဲတီးဖူးတယ္။ သူက ကၽြန္မကို ဂစ္တာတီး သီခ်င္းဆိုျပတဲ့အခါလည္း ရွိရဲ႕။ ကၽြန္မက သူ႔ကို ဆိုတီးျပတဲ့အခါလည္းရွိရဲ႕။ အဲသည္လုိ ကၽြန္မ ဂစ္တာတီးျပတဲ့ အခါတုိင္း သူက ေခါင္းတညိတ္ညိတ္နဲ႔ နားေထာင္ေနတာခ်ည္းပဲ။ ဘာစကားမွ သူ မေျပာဘူး။ ညညမက္တဲ့ အိပ္မက္ေတြထဲမွာ အျမဲလုိ သူ႔ကုိ ထည့္မက္ေလ့ရွိေပမဲ့ အိပ္မက္ထဲမွာ သူနဲ႔ ကၽြန္မ တစ္ခါမွကုိ စကားမေျပာဖူးဘူး။ ကၽြန္မနဲ႔သူ႔ကုိ သီခ်င္းေတြကပဲ ရစ္ပတ္ေႏွာင္ဖြဲ႔ထားတယ္။ စကားေတြ ဘယ္တုန္းကမွ ေျပာစရာမလုိခဲ့ ဘူး။ သူဟာ ကၽြန္မအတြက္ စကားလံုးမရွိတဲ့ေကာင္းကင္တစ္ခု အေသအခ်ာႀကီးကို ျဖစ္ခဲ့တယ္။

          သူ႔ကုိ စြဲလန္းစိတ္နဲ႔ ကၽြန္မ ဆယ္တန္းေအာင္ေအာင္ႀကိဳးစားႏုိင္ခဲ့တယ္။ ဆယ္တန္းေအာင္မွ ရန္ကုန္ မွာ ေက်ာင္းသြားတက္လုိ႔ရမွာေလ။ သူက  ရန္ကုန္မွာ ဂီတအလုပ္ေတြကို ေဇာက္ခ်ၿပီးလုပ္ေနၿပီဆိုေတာ့ ရန္ကုန္ေရာက္ရင္ သူ႔ကို အရင္ဆံုး ရွာမယ္ဆုိတဲ့ စိတ္ကူးနဲ႔ေပါ့။ သူ႔ကုိ ေတြ႔ခြင့္ရခဲ့ရင္ ကၽြန္မ ဘာဆက္ လုပ္မွာ လဲ....။ အုိ..ကၽြန္မ အမ်ားႀကီးေမွ်ာ္လင့္မထားပါဘူးရွင္။ ႏွစ္ခုပဲ စိတ္ကူးထားတယ္။ သူ႔ကုိ ဘယ္ေလာက္ ႀကိဳက္ တယ္ဆိုတာ...(အို..ဟင့္အင္း..မဟုတ္ဘူး၊ မဟုတ္ဘူး... ကၽြန္မႀကိဳက္တာ သူ႔ဂီတသူ႔သီခ်င္းကိုပါ၊ အုိမဟုတ္ ေသးဘူး ႀကိဳက္တာလည္း မဟုတ္ဘူး၊ ခ်စ္တာ၊ သူ႔သီခ်င္းေတြကုိခ်စ္တာ၊ သူဟာ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ သီခ်င္းေတြ ကို ေရးႏုိင္သူပါ)။ သူ႔သီခ်င္းေတြကုိ ကၽြန္မ ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆုိတာ သူသိေအာင္ အရင္ဆံုး ေျပာျပလုိက္ မယ္၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ သူနဲ႔ တစ္ခါေလာက္ ဂစ္တာအတူတြဲတီးၿပီး Duet သီဆုိခြင့္ေတာင္းမယ္။ ဒါေလာက္ပါပဲ။ ဒီႏွစ္ခုတည္းပဲ...။ ဒီႏွစ္ခုကုိသာ လုပ္ခြင့္ရခဲ့မယ္ဆုိရင္ ဒီဘ၀မွာ ကၽြန္မေသေပ်ာ္ပါၿပီလို႔ ဆုိႏိုင္တဲ့အထိပါပဲ။

       ဒီလုိနဲ႔ ဆယ္တန္းေအာင္တဲ့အခါ ကၽြန္မ ရန္ကုန္မွာေက်ာင္းတက္ခြင့္ (transferred လုပ္ၿပီး)ရတယ္။ ဓာတုေဗဒအဓိကနဲ႔ ၾကည့္ျမင္တိုင္နယ္ေျမမွာ ပထမႏွစ္၊ ဒုတိယႏွစ္ စာသင္ႏွစ္ေတြ ကုန္ခဲ့ေပမဲ့လည္း သူ႔ကို ေယာင္လုိ႔မွ မေတြ႕ခဲ့ဘူး။  သူ႔လုိ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားေနၿပီျဖစ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကုိ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ေတြ႕ ေအာင္ ရွာမယ္ ဆံုးျဖတ္ရင္ ေတြ႕ခြင့္ရမွာ အေသအခ်ာပဲျဖစ္ေပမဲ့ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ကၽြန္မ အဲဒီလုိ မလုပ္ ခဲ့ပါဘူး။ ဘာကုိမွ မႀကိဳးစားဘဲနဲ႔ အလုိအေလ်ာက္ ဆံုလာမယ့္ ေတြ႕ဆံုျခင္းမ်ိဳးကုိပဲ ေမွ်ာ္လင့္ ေနမိေတာ့ လည္း အခက္သား။

       တတိယႏွစ္မွာ ရန္ကုန္ပင္မတကၠသုိလ္မွာ ကၽြန္မေက်ာင္းတက္ေတာ့ Fresher Welcome Day အျဖစ္ စင္ျမင့္ေဖ်ာ္ေျဖပြဲက်င္းပတယ္။ RC ထဲမွာ။ အဲသည္မွာ သူ႔ကို လာေရာက္သီဆိုေပးဖုိ႔ဖိတ္ၾကားထားသတဲ့။ ကၽြန္မ ဗ်ာမ်ားသြားတယ္။  ကံၾကမၼာက ကၽြန္မကို မ်က္ႏွာသာေပးခဲ့ေလၿပီ ဆိုၿပီး ၀မ္းသာသြားတယ္။ သူနဲ႔ ေတြ႔တဲ့အခါ ဘာစကားက စေျပာရရင္ေကာင္းမလဲလုိ႔ တစ္ညလံုးပဲ စဥ္းစားလုိက္ရတာရွင္။ ဒါေပမဲ့လည္း တကယ္တမ္းမွာ ကၽြန္မ ဘာမွ မႀကိဳးစားျဖစ္ခဲ့ဘူး။ သူ႔အနားသြားၿပီး စကားဆုိဖုိ႔ သိပ္ကို ၀န္ေလးတြန္႔ဆုတ္ သြားခဲ့တယ္။ သူ႔ေဘး ပတ္ပတ္လည္မွာ အေခ်ာအလွေက်ာင္းသူမေလးေတြ ၀ုိင္းအံုေနတာ ေတြ႕ရလုိ႔ပါပဲ။ သတိ္ၱမရွိတာပဲလား မသိပါဘူး။ အဲဒီ အပ်ံစားအမိစား အကဲမေလးေတြၾကားထဲ ကၽြန္မ တိုးမ၀င္ခ်င္ဘူး၊ စိတ္ထဲ မွာ သိမ္ငယ္ေနလုိက္ရတာ မေျပာပါနဲ႔ေတာ့ရွင္။ စင္ျမင့္ေပၚမွာတုန္းကလည္း ေက်ာင္းသူမေလးေတြက ပန္းစည္းေတြ၊ ပ၀ါေတြ ကမ္းေပးၾကသလို စင္ေအာက္ေရာက္ျပန္ေတာ့လည္း အမွတ္တရပစၥည္းေတြ အလု အယက္ေပးၾကတာ ေတြ႔တယ္။ တခ်ိဳ႕မိန္းကေလးေတြမ်ားဆုိ သူတုိ႔ ကိုယ္ေပၚမွာ ၀တ္စားဆင္ျမန္း ထားတဲ့ အဖိုးတန္ပစၥည္းေတြေတာင္ ခၽြတ္ၿပီး အမွတ္တရလက္ေဆာင္ အျဖစ္ ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴေပးလားေပးရဲ႕။ ဒါေတြကိုျမင္ေလေလ ကၽြန္မ ၀မ္းနည္း ေလေလ။ သူ႔ဆီက တု႔ံျပန္ အသိအမွတ္ျပဳမႈကုိ ရဖုိ႔ ျပန္လည္ရရွိဖုိ႔ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ထူးထူးကဲကဲေပးစရာ ဘာမွမရွိဘူးေလ။ ကၽြန္မလုိ ဘာအဆင္အျပင္ ဘာဒီဇုိင္းမွမရွိတဲ့ သာမန္ေက်ာင္းသူမေလး၊ အမွတ္တရ လက္ေဆာင္ပစၥည္းေလး တစ္ခုေလာက္ ေတာင္ မွ မေပးႏိုင္တဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ကုိ သူက အေရးတယူနဲ႔ အသိအမွတ္ျပဳ လက္ခံစကားဆုိမွာ မဟုတ္ပါဘူးေလလုိ႔ ေတြးၿပီး ၀မ္းနည္းတိတ္ဆိတ္ ေၾကကြဲေန ခဲ့တယ္။

          လက္ေတြေညာင္းခ်ိမတတ္ လက္မွတ္ထိုးေပးေနရတဲ့ သူ႔ကို အေ၀းကေန ေငးၾကည့့္ေနမိ႐ံုေလးပဲ ကၽြန္မ လုပ္ႏိုင္ခဲ့တယ္။ ေအာ္တုိေရးခုိင္းခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ ကတစ္ဆင့္ သူ႔လိပ္စာကုိ ေနာင္အခါ အတိအက် ရခဲ့ေပမဲ့ လက္ထဲမွာ ကိုင္ထားတဲ့ လိပ္စာစာရြက္ေလးကုိ ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရမယ္မွန္း မသိခဲ့ျပန္ဘူး။ သူနဲ႔ေတြ႕ဖုိ႔ မႀကိဳးစားရဲေလေလ၊ သူ႔ကုိ သတိရစိတ္နဲ႔ သူ႔သီခ်င္းေတြကုိပဲ လူသိရွင္ၾကား ဆုိညည္း မိေလေလနဲ႔ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကၽြန္မဟာ ကၽြန္မေနတဲ့ အေဆာင္၀န္းက်င္မွာ ဂစ္တာတစ္လံုးနဲ႔ ထူးအိမ္သင္ရဲ႕ သီခ်င္းေတြ ခ်ည္းပဲ တလိႈက္တလွဲ ဆုိညည္းေလ့ရွိတဲ့ အေဆာင္သူေကာင္မေလးရယ္လုိ႔ သတင္းႀကီးခဲ့ေလရဲ႕။ သူ႔သီခ်င္းကို ဆုိညည္းမိတဲ့အခါတိုင္း မ်က္မွန္ထူထူေအာက္က ေငးရီရီမ်က္၀န္းေတြကို ကၽြန္မ တန္းတန္းစြဲ ျမင္ေယာင္ေနမိ တယ္ဆုိတာကိုလည္း တိတ္တိတ္ေလး ၀န္ခံရပါဦးမယ္။

          သူ႔ကိုေတ႔ြေအာင္ရွာမယ္၊ သိေအာင္လုပ္မယ္၊ ရင္းႏွီးေအာင္ႀကိဳးစားမယ္ ဆုိတဲ့ စိတ္ကူးေတြဗရပြနဲ႔ ရန္ကုန္မွာေက်ာင္းတက္ခဲ့ေပမဲ့ ေက်ာင္းၿပီးလို႔ ဘြဲ႕သာရ သြားတယ္ ကၽြန္မ အေျခအေနက ဒံုရင္းဒံုရင္းပါပဲ။

စုမီေအာင္
ဆက္ရန္

No comments: