Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Saturday, January 19, 2013

ေမ့မရတဲ့ လူ ( အပိုင္း ၂ )

၁၉၉၅ ခုႏွစ္၀န္းက်င္ကာလေတြ...
          ေက်ာင္းၿပီးေတာ့ ရန္ကုန္ပင္မတကၠသုိလ္ အပန္းေျဖရိပ္သာ(Recreation Center )မွာ ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ ဖက္စပ္(၃)၊ စာေရးကိရိယာအေရာင္းဆိုင္ေလးမွာ ကၽြန္မ၀င္လုပ္ခဲ့ေသးတယ္။ အဲဒီမွာ ပါ၀ါမ်က္မွန္ထူထူႀကီးနဲ႔ ပါးလ်လ်ေက်ာင္းသားေတြကို ျမင္မိတုိင္း “သူ”မ်ားလား ဆုိၿပီး အေယာင္ေယာင္ အမွားမွားနဲ႔ လုိက္လုိက္ ၾကည့္မိခဲ့တယ္။ တစ္ခါမွကို မဆံုျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ သူ႔သီခ်င္းေတြနဲ႔ေတာ့ ရင္းႏွီးသထက္ ရင္းႏွီးခဲ့တယ္။ အဲဒီ စာေရး ကိရိယာဆိုင္ေလးမွာ တစ္ႏွစ္ခန္႔လုပ္ၿပီးတဲ့အခါ ကၽြန္မၿငီးေငြ႔လာတယ္။ ဗလာစာအုပ္ေတြ၊ ေဘာလ္ပင္ေတြလုိ စာေရးကိရိယာပစၥည္းေတြ စုပံု ျပည့္က်ပ္ေနတဲ့ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ ေန႔စဥ္လႈပ္ရွားေနရတဲ့ ဘ၀ကုိ ႐ိုးအီလာတဲ့ သေဘာေပါ့။ ဒါနဲ႔ သတင္းစာထဲမွာ ေလွ်ာက္လႊာေခၚတဲ့ ဟုိတယ္၀န္ထမ္းအလုပ္ကို ၀င္ေလွ်ာက္ တဲ့အခါ Andaman Club Hotel လုိ႔ေခၚတဲ့ သူေဌးကၽြန္းဟုိတယ္မွာ Guest Relation Officer (G.R.O )အျဖစ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခြင့္ရခဲ့တယ္။ ရန္ကုန္ကို စြန္႔ခြာၿပီး ေကာ့ေသာင္းၿမိဳ႕ေလးမွာ သြားေနရတာ။ အဲဒီမွာ ျမင္ျမင္သမွ် ျမင္ကြင္းေတြဟာ ကၽြန္မအတြက္ အသစ္အဆန္းေတြ ခ်ည္းပဲျဖစ္ေနၿပီး ဘယ္နားၾကည့္လုိက္ၾကည့္လိုက္ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းလြန္းေနတာမို႔ အရင္က ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္ခဲ့ဖူးသမွ် ေတြကို ေမ့ပစ္သြားႏုိင္ေလာက္တဲ့ အထိပါပဲ။ ထူးဆန္းတာက ကၽြန္မ သူ႔ကို တစ္ေန႔မွ မေမ့ခဲ့ဘူး။ လူခ်င္း တစ္ခါမွ မသိ၊ မျမင္ဖူးတဲ့လူတစ္ေယာက္ကို လြမ္းလြမ္းနင့္နင့္ႀကီး သတိရေနမိတဲ့အျဖစ္ဟာ  ဘယ္ေလာက္ေတာင္မွ အေနရခက္လွတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ ေျပာေတာင္ မေျပာျပတတ္ေတာ့ဘူးရွင္။ သူ႔ကုိ သတိရေလေလ သူ႔သီခ်င္းေတြကို ဆိုညည္းမိေလေလနဲ႔။ဒါေပမဲ့ ဆုိသမွ် သီခ်င္းေတြက အရင္ကလုိ ေပ်ာ္ျမဴးစရာ မေကာင္းေတာ့တာ ကၽြန္မ သတိထားမိတယ္။ ေဆြးတာ လြမ္းတာ၊ တမ္းတတာ၊ သူစိမ္းဆန္တာ၊ အထီးက်န္တာ၊ မေမွ်ာ္လင့္ရဲတာ၊ ေ၀းကြာတာ၊ အိပ္မက္မက္တာ၊ မ်က္ရည္၀ဲတာ၊ အရိပ္မဲ့တာ၊  အခါလြန္တာ... ဒီလုိအဓိပၸာယ္ေတြ တနင့္တပိုးႀကီး ကိန္းေအာင္းေနတဲ့ ေၾကကြဲလိႈက္ေမာဖြယ္ရာ သူ႔သီခ်င္းေတြကိုပဲ ကၽြန္မ ဆိုတတ္ခဲ့ရပါၿပီ။ ေတာ္ရံုမိန္းကေလးေတြ တစ္ေယာက္တည္းမသြားရဲၾကတဲ့ ပါခ်န္ျမစ္ကမ္းေဘးမွာ သြားထုိင္၊ ဂစ္တာတစ္လက္နဲ႔ သီခ်င္းညည္း တတ္တဲ့ မိန္းကေလးဆုိလုိ႔ ကၽြန္မပဲ ရွိမယ္။ လက္ထဲမွာ ကၽြန္မခ်စ္တဲ့ ဂစ္တာရွိတယ္၊ အေတြးထဲမွာ ကၽြန္မသေဘာက်တဲ့ “သူ”ရွိတယ္။ အုိ ဘယ္သူ႔ကို  ဂ႐ုစုိက္လုိ႔ ဘာကိုေၾကာက္ရမွာလဲေနာ္...။

          “လမ္းေဘးကေဖးေလး ငါထုိင္ေငး..အေဆြးဆံုးအေတြးမ်ား ငါခံစား မင္းမသိႏုိင္ပါ(စာသားအမွန္က “မင္းသိမွာပါ”၊ ကၽြန္မက သူမသိႏိုင္တာကို ရည္ရြယ္ၿပီး “မင္းမသိႏိုင္ပါ”လုိ႔ ေျပာင္းဆိုတာ) ငါေလ..တစ္ေယာက္တည္း အထီးက်န္...။
           ဒါေပမဲ့ တုိက္ဆိုင္မႈလုိ႔ပဲ ဆုိရမလား..အထီးက်န္အလြမ္းအေဆြးေတြ ဆုိညည္းဖို႔ ေရွ႕ဆက္ မလိုေတာ့တဲ့အျဖစ္ေလး တစ္ခု ကၽြန္မမွာ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တယ္။

xxxxx

           အို.. ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လံုးပဲ ေျမာက္တက္ၿပီး ကမၻာ့အေ၀းဆံုးကို လြင့္ထြက္သြားၿပီလားလုိ႔ ထင္မွတ္မိတဲ့အထိ ပါပဲ။ ျမက္ခင္းစိမ္းေလးေတြကို ရွပ္တုိက္ၿပီး လြင့္ပ်ံ႔လာတဲ့ သီခ်င္းသံတစ္ပိုင္းတစ္စ။ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ရဲ႕အသံကို ၾကားမိခုိက္မွာ အဲဒီေကာင္ေလးမ်က္ႏွာကို ေဘးတုိက္ေငးၾကည့္ရင္း ကၽြန္မအသည္းႏွလံုးေတြ တဆတ္ ဆတ္တုန္ခါလုိ႔ အ့ံၾသမွင္တက္ခဲ့မိတယ္။

          ခဏအနားေပးတဲ့ ေကာ္ဖီဘရိတ္အခ်ိန္ေလးမွာ သင္တန္းသား ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္က  ေကာ္ဖီခြက္လက္ကကိုင္ရင္း ျမက္ခင္းေပၚမွာ သူ႔ဘာသာ သီခ်င္း ထုိင္ညည္းေနတာေလ။ သူ႔ႏႈတ္ဖ်ားက “အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္ အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္”လုိ႔ တဖြဖြ ဆိုညည္းေနတာေတြ ကၽြန္မၾကားေနရတယ္။ “ရထားဥၾသသံေလးမ်ားၾကားရင္ အိမ္ျပန္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေလးတားမရဘူး..” တဲ့။ ျမက္ခင္းေတြေပၚ ဖြဖြနင္းျဖတ္ရင္း ေကာင္ေလးရဲ႕အနားကုိ တေရြ႕ေရြ႕နဲ႔ အသာေလးခ်ဥ္းကပ္သြားမိတယ္။ ပိုၿပီး အံ့ၾသစရာေကာင္းတာက အဲဒီေကာင္ေလးဟာ ကၽြန္မရင္ထဲက အရင္းႏွီးဆံုးလူစိမ္း တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့“သူ႔”အတုိင္းပဲ “သူ”နဲ႔ တစ္ပံုစံတည္းပဲ..၊ သူ႔လုိပဲ ပါ၀ါမ်က္မွန္ အထူစားႀကီးနဲ႔၊ သူ႔လုိပဲ ပါးပါးလ်လ်နဲ႔၊ သူ႔လုိပဲ ဆံပင္ တြန္႔တြန္႔ေလးေတြနဲ႔။ သူ႔လုိပဲ..တကယ့္ကိုပဲ သူ႔လုိပဲ...။ အမွတ္တမဲ့နဲ႔ ၾကားမိလုိက္တဲ့ ေကာင္ေလး ႏႈတ္ခမ္းဖ်ားက လိမ့္ဆင္းလာတဲ့သီခ်င္းဆုိသံကလည္း ေသခ်ာ နားစိုက္ေထာင္ေလေလ၊ သီခ်င္းအယ္လ္ ဘမ္ေတြထဲမွာ ၾကားၾကားေနက် သူ႔အသံနဲ႔ ခြဲမရႏိုင္ေအာင္ တူေလေလ။

          “ေဟ့ေကာင္ ဘာရထားဥၾသသံလဲ..ေလယာဥ္သံလုပ္စမ္းပါ ငွက္ေလးရာ”

          အလို..“ငွက္ေလး” ဆိုပါလား။ ကၽြန္မရဲ႕ေနာက္ေက်ာဘက္က အသံဆူ ဆူညံေတြထြက္ေပၚလာတယ္။ ေကာင္ေလးရဲ႕ေဘာ္ဒါ Front Office က သင္တန္းသားေတြ။ Receptionist တာ၀န္ထမ္းေဆာင္မယ့္ ေကာင္ေလးနဲ႔ အဲသည္ေန႔က စသိခဲ့တယ္။ တုိက္ဆိုင္လြန္းလုိက္တာ ေကာင္ေလးရဲ႕ favourite က ျပည္ပမွာ ဆိုရင္ Eagles တဲ့။ ျပည္တြင္းမွာေတာ့ “သူ”တဲ့။ သင္တန္းနားရက္ တစ္ရက္မွာ ေကာင္ေလးက စုေဆာင္း ထားသမွ် သီခ်င္းစာအုပ္ေတြ အားလံုး ထုတ္ျပခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေကာင္ေလး ေမာသြားပါတယ္။ ကၽြန္မက“သူ႔” သီခ်င္းေတြ အားလံုး တစ္ပုဒ္မက်န္၊ တစ္ပုိဒ္မက်န္ သီခ်င္းစာအုပ္ မလွန္မၾကည့္ဘဲ အကုန္ အလြတ္ တီးႏုိင္ ဆုိႏိုင္ေနခဲ့တယ္ေလ။

          ထူးျခားတာက အဲဒီေကာင္ေလးနဲ႔ ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့ခ်ိန္ကစၿပီး ကၽြန္မဟာ အရင္ကလို “အထီးက်န္” သီခ်င္းေတြပဲ ဆုိညည္းေလ့ရွိတဲ့ မိန္းကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ “ကေလးေရ”၊ “အလိုအပ္ဆံုး”၊ “ေခါင္းေလာင္းေလးေတြျမည္ေနၿပီ”၊ “သီခ်င္းေလးသက္ေသ”၊ “ခ်စ္”၊ “အခ်စ္ဆံုး..လုိ႔”၊ “တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ ခ်စ္လာလိမ့္မည္”၊ “အၾကင္နာအိပ္မက္”၊ “လွ်ိဳ႕၀ွက္အခ်စ္”၊ “အရင္အတိုင္း”၊ “မင္းရွိရင္ျဖစ္တယ္”၊ “မင္းဆီအေျပး”၊ “ထာ၀စဥ္”..စတဲ့ သာယာလိႈက္ေမာဖြယ္ သီခ်င္းေလးေတြကို အဆိုမ်ားလာခဲ့တယ္။ သင္တန္းၿပီးတဲ့အခ်ိန္ ညေနခင္းေတြမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေစ်းသြားၾက၊ ဆုိင္ကယ္ေတြ ေလွ်ာက္စီးၾက၊ ကတ္ေၾကးကုိက္သြားစားၾကနဲ႔ ေကာ့ေသာင္းတစ္ၿမိဳ႕လံုး လည္ပတ္လို႔မဆံုး ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ဦးက ဂစ္တာကိုယ္စီကုိင္လုိ႔၊ အေဆာင္ရ႕ဲ တုိက္ေခါင္မိုးေတြေပၚမွာ၊ ပါခ်န္ျမစ္ ကမ္းေဘးမွာ၊ ဘုရင့္ေနာက္ကုန္းျမင့္ေလးေပၚက ျမက္ခင္းစိမ္းေတြမွာ...သီခ်င္းေတြ အတူ ဆုိညည္းတတ္ခဲ့ၿပီ။ အိပ္မက္ထဲက“သူ”နဲ႔ Duet သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ေလာက္ အတူဆုိခြင့္ကုိ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဖူးတယ္မဟုတ္လား။ အခု“သူ” မဟုတ္ေပမဲ့လည္း“သူ”နဲ႔ အရာ အားလံုးဆင္တူတယ္ ဆုိရမယ့္ ငွက္ေလးဆိုတဲ့ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္နဲ႔ သီခ်င္းအတူ ဆိုညည္းျဖစ္ခဲ့တာ အျပစ္တစ္ခုမဟုတ္ႏုိင္ပါဘူးေနာ္။ “ကာရန္မညီေသာ”၊ ႏွလံုးသားရဲ႕က်မ္းစာ”၊ “ရင္ခုန္ရင္အခ်စ္”၊ “ေ၀းသြားတဲ့အခါ” ဒီသီခ်င္းေတြက ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ဦးအတူ ဆိုေနက် လက္ေရြးစင္သီခ်င္းေလးေတြေပါ့။

          ဒါေပမဲ့ အရင္းႏွီးဆံုးလူစိမ္းအျဖစ္ ကၽြန္မအာ႐ံုထဲ ခုိတြယ္ကိန္းေအာင္းေနတဲ့ “သူ႔”ရဲ႕ပံုရိပ္ေတြကေတာ့ အရင္အတုိင္းပဲ ထုထည္ႀကီးမားစြာ စုိင္ခဲ၊ ဖြဲ႔တည္ေနတုန္းပါပဲ ရွင္။

xxxxx

          သင္တန္းကာလၿပီးဆံုးလို႔ လုပ္ငန္းခြင္မွာတာ၀န္ေတြ တိက်စြာ ထမ္းေဆာင္ ရေတာ့မယ့္အခ်ိန္။ ဟုိတယ္မွာ ယူနီေဖာင္းေတြ ထုတ္ေပးလုိ႔ အားလံုးပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး ၀တ္ၾကည့္ရင္း စိတ္ဓာတ္ေတြ တက္ႂကြေန တဲ့ ေန႔တစ္ေန႔။ အိုေလ..ကၽြန္မမွာေတာ့ ဘယ္လိုမွကို မေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ ဟုိတယ္တစ္ခုလံုးမွာ ေၾကကြဲ ေနရသူဆုိလုိ႔ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္းရယ္။ အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္...အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္လုိ႔ ဆုိညည္း ေနက် ကၽြန္မ ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ ဂီတမိတ္ေဆြ ငွက္ကေလးက သူ႔အိမ္ကို တကယ္ပဲ ျပန္သြားခဲ့ပါၿပီ။ အိမ္က ျပန္ေခၚလို႔ဆုိ တဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခုသာ ခ်န္ထားခဲ့ၿပီး ကၽြန္မ ဘ၀ထဲကေန လွစ္ခနဲ ေပ်ာက္ကြယ္သြားပါ ၿပီ။ ထုတ္ယူ ၀တ္ဆင္မယ့္သူ မရွိတဲ့ ေလာင္ဒရီအခန္းထဲက ယူနီေဖာင္းေလးတစ္စံုကုိ သနားမိသလုိလုိ၊ သီခ်င္းအတူ ကူဆုိ မယ့္သူ မရွိေတာ့တဲ့ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မ သနားမိသလုိလုိ။ “ငွက္ေလး”ျပန္သြားၿပီ ဆုိတဲ့ အသိက ကၽြန္မ တစ္ကုိယ္လံုးကုိ မလႈပ္ခ်င္ေအာင္ တုပ္ခ်ည္ထားတယ္။ ပင္လယ္ထဲက ေအးျမသာယာတဲ့ဟုိတယ္တစ္ခုမွာ ေနေနရပါလားဆုိတာကို ဇေ၀ဇ၀ါျဖစ္ေလာက္ေအာင္ပါပဲ၊ ကၽြန္မရဲ႕ေျခလွမ္းေတြ လွမ္းလိုက္တိုင္း မီးေတာက္ ေတြ၀ုိင္းလို႔ ကၽြမ္းေလာင္သလုိ၊ ခုိလံႈစရာ အရိပ္မရွိတဲ့ ကႏၱာရထဲေလွ်ာက္ေနရသလုိ  ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လံုး ပူျပင္းေတာက္ေလာင္ေနခဲ့ပါတယ္။

          “ေျခာက္ေသြ႕တဲ့ စိတ္ေတြက လႈပ္ရွားမႈမဲ့...ထြက္ေပါက္မဲ့ မ်က္ရည္မ်ား ေလာင္ကၽြမ္းရင္းနဲ႔...ေအးစက္တဲ့ေသြးေတြက လည္ပတ္မႈမဲ့...ခါးသီးတဲ့ေန႔ရက္မ်ား ျဖတ္သန္းရင္းနဲ႔...တိတ္ဆိတ္တဲ့ညေတြမွာ သီခ်င္းမ်ားဖြဲ႔”

          “ခ်စ္သူ..ေ၀း”ဆိုတဲ့ သီခ်င္းထဲက ေတးစာသားေတြက ကၽြန္မရင္ တစ္ျပင္လံုးကုိ ဆုပ္ညႇစ္ၿပီး ေခ်မြပစ္ေနတယ္လုိ႔ ခံစားရတယ္။ ခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္မဟာ အလြမ္းေတြအျပည့္နဲ႔ ေလွသေဘၤာႀကီးတစ္စင္းေပါ့။ ေန႔စဥ္အခ်ိန္မွန္ ပင္လယ္ထဲ ရြက္လႊင့္ရင္း သူေဌးကၽြန္းဟုိတယ္ဆီ ဦးတည္ေနရေပမဲ့ ေမွာင္မိုက္ျခင္း ရဲ႕ေန႔ရက္ေတြ၊ ေလလြင့္ျခင္းရဲ႕ေန႔ရက္ေတြ၊ ဒဏ္ရာရတဲ့ေန႔ရက္ေတြ၊ တေစ္ၦေျခာက္တဲ့ေန႔ရက္ေတြသာ ကၽြန္မဘ၀ထဲ တစ္စတစ္စနဲ႔ မ်ားမ်ားလာခဲ့ရတယ္ဆိုတာ ဘယ္သူမွ မသိခဲ့ၾကပါဘူး။

“ငွက္ေလး”ကေတာ့ ငွက္ကေလး တစ္ေကာင္လုိ ကၽြန္မအပါးကေန ပ်ံသန္းထြက္ေျပးသြားခဲ့ပါၿပီ။

ဆက္ရန္

စုမီေအာင္

No comments: