သူမ၏ ဦးေႏွာက္အတြင္းသို႔ ထူးဆန္းေသာအေတြးတစ္ခု ခ်ဥ္းနင္းဝင္ေရာက္ ခဲ့သည္မွာ မၾကာလွ ေသးပါ။ စိတ္ႏွလံုးကို အထူးပင္လႈပ္ရွားႏိုင္စြမ္းရွိေသာအေတြးတစ္ခု လည္း ျဖစ္ေနျပန္သည္။
ဤကမၻာႀကီးသည္ ယခင္ကႏွင့္ တစ္စက္ကေလးမွမတူေတာ့ဘဲ မ်ားစြာ ေျပာင္းလဲသြားခဲ့ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သတိျပဳမိလိုက္ကတည္းက သူမ၏စိတ္တို႔သည္ ၿငိမ္ သက္ျခင္း အလ်ဥ္းမရွိေတာ့ပါ။ မ်ာစြာေသာ အေျပာင္းအလဲမ်ားၾကား၌ သူမႏွင့္သာ တစ္ကိုယ္ေရ သက္ဆိုင္ေနသည့္ အေျပာင္းအလဲတစ္ခုက သူမ၏စိတ္ႏွလံုးကို အလႈပ္ရွား ေစခဲ့ဆံုးပင္ျဖစ္ပါသည္။
ရင့္က်က္ေသာႏွလံုး၊ ဆင္ျခင္ႏုိင္စြမ္းအလံုးစံုျဖင့္ ဝန္းရံပတ္စီးလ်က္ ေတြးမည္ ဆိုလွ်င္ေတာ့ ထုိအေျပာင္းအလဲတို႔သည္ ရယ္ေမာဖြယ္ရာသာျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ သူမ ထုိသုိ႔ မရယ္ေမာႏိုင္ေတာ့ပါ။ အေျပာင္းအလဲတို႔အေပၚ ယံုၾကည္သက္ဝင္မႈလည္း မရွိႏိုင္ပါ။ ထိုအေျပာင္းအလဲတစ္ခုကေတာ့ သူမအား ေကာင္းစြာေျခာက္လွန္႔လ်က္ ထိတ္လန္႔ တုန္လႈပ္မႈကိုလည္း ရက္စက္စြာ ေပးေနျပန္သည္။ ထုိအေျပာင္း အလဲတစ္ခု အေၾကာင္းကို ေစ့ေစ့ငွငွေတြးမိရတိုင္း သူမ၏ႏွလံုးအိမ္တစ္ခုလံုး ေဇာက္တိေဇာက္ထိုးႏွင့္ ေၾကာက္ခမန္းလိလိလႈပ္ရွားေနေတာ့၏။
xxxxx
မေန႔က သူမ၏ေမြးေန႔ဟု သတ္မွတ္ထားေသာေန႔တစ္ေန႔ကို လြန္ေျမာက္ခဲ့သည္။ အျခားေသာ ေန႔ေတြလိုပင္ သမား႐ုိးက် လြန္ေျမာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။ လြန္ေလၿပီးေသာႏွစ္မ်ား တုန္းက ေမြးေန႔ေမြးရက္မ်ားလို မိသားတစ္စုလံုးဝိုင္းဖြဲ႕ကာ မုန္႔တစ္ခုခုလုပ္စားျခင္းမ်ိဳးပင္ မရွိေတာ့ပါ။ ေမြးေန႔ကိတ္မုန္႔မရွိ၊ ဖေယာင္းတိုင္မရွိ၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ား မရွိ၊ အိမ္နီးခ်င္းမ်ား လည္းမသိပါ။ ဘာသိဘာသာပင္ လြန္ေျမာက္ခဲ့၏။ ေနာင္လာမည့္ႏွစ္မ်ား တြင္ သူမ၏ ေမြးေန႔ကို သူမကုိယ္တုိင္ပင္ မွတ္မွတ္ထင္ထင္မရွိႏုိင္ေတာ့ဘဲ လြန္ေျမာက္သြားႏုိင္သည္ဟု သူမ ႀကိဳတင္သိရွိထားပါသည္။
ဆယ္ေက်ာက္သက္အရြယ္တုန္းဆီက ၁၆ ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔ တစ္ေန႔ကို သူမ တမ္းတစြာ လြမ္းရပါေသးသည္။
ေမြးေန႔ကိတ္ ခပ္ႀကီးႀကီးတစ္လံုး၊ ဖေယာင္းတိုင္မ်ား၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ား၊ အိမ္နီးခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ားအၾကား ရင္ခုန္ျမဴးထူးလ်က္ရွိေသာ သူမ၏႐ုပ္သြင္ကုိ မွတ္တမ္းတင္ စီဒီဓာတ္ျပားတြင္ အခါခါျပန္ၾကည့္ကာ ႐ႈေမာမဆံုး ျဖစ္ခဲ့ရဖူးသည္။ ေမြးေန႔အခမ္းအနားသည္လည္း စည္ကားခမ္းနားလုိက္သည့္ျဖစ္ျခင္း။ ၁၆ႏွစ္ တင္းတင္း ျပည့္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္းကုိလည္း ေမြးေန႔ဖိတ္စာကတ္ျပားထဲမွာ ထည့္႐ုိက္၍ ဂုဏ္ယူ ဝံ့ၾကြားစြာျဖင့္ အားလံုးကုိ အသိေပးခဲ့ေသးသည္။ အခု အဲသည္လုိ မဟုတ္ေတာ့ပါ။
ဘယ္ႏွႏွစ္႐ွိၿပီလဲ ဟု လူအမ်ားက သူမအား ေမးလာၾကမည္ကို သူမ သိပ္ကုိ မုန္းတီးစက္ဆုပ္လွပါ သည္။ (ထို႔ေၾကာင့္ပဲ ေမြးေန႔မက်င္းပေတာ့ျခင္းျဖစ္ႏိုင္ ပါသည္)။ သည္ေမးခြန္းကိုသူမ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ မေျဖလုိပါ။ ေမးလာလွ်င္လည္း အမွန္အတုိင္း ဘယ္ေတာ့မွ ေျဖလိမ့္မည္မဟုတ္ သူမ စိတ္ထဲ ေတြးထားလိုက္သည္။ အျခားေသာ အမ်ိဳးသမီးမ်ား (အထူးသျဖင့္) ႐ုပ္ရွင္မင္းသမီး၊ ေၾကာ္ျငာ သ႐ုပ္ေဆာင္ အမ်ိဳးသမီးတုိ႔ နည္းတူ ေလွ်ာ႔ေလွ်ာ႔ေပါ့ေပါ့ ေျဖျဖစ္မည္မွာ အမွန္ပင္။
''အုိ ခုမွ ဒီေလာက္ပဲရွိေသးတာလား...မသိပါဘူး ကြၽန္မတို႔က ဒီ့ထက္မက ေတာ့ဘူး ထင္လုိ႔...''
ဤသုိ႔ သိသိသာသာထုိးႏွက္လာလွ်င္ေတာ့ သူမ အလြန္အမင္း မခံမရပ္ႏိုင္ ျဖစ္ရျပန္သည္။ ေျ>ြမေျ>ြမခ်င္း ေျချမင္ဆိုတဲ့စကားဟာ သိပ္ဟုတ္ပါလားေနာ္၊ သူတို႔ကိုေမး လွ်င္ သူတို႔လည္း သည္လုိပဲ ေျဖၾကမွာပဲမဟုတ္လား။ တကယ္ဆို သူတို႔ေလာက္ပင္ သူမက မႀကီးလွေသး။ ဟုတ္သည္။
သူမ ငယ္ပါေသးသည္(အမွန္က ငယ္ခ်င္ေသးတာပါ)။
သူမ အရင္အတိုင္း ဘာမွ မေျပာင္းလဲေသးပါ။ (အမွန္က မေျပာင္းလဲခ်င္ ေသးတာပါ)။
သုိ႔ေသာ္ အရာအားလံုးကေတာ့ တားမႏိုင္ဆီးမရ တစ္စတစ္စ ေျပာင္းလဲ ေနတာ ေသခ်ာပါသည္။ ဝန္းက်င္တစ္ခုလံုး ျမင္ျမင္သမွ်အရာခပ္သိမ္းသည္ အစစအရာရာ အေျပာင္းလဲႀကီး ေျပာင္းလဲလ်က္ အရင္ကနဲ႔မတူေတာ့ပါ။ အျဖစ္အပ်က္ တုိ႔သည္ အရင္ကႏွင့္ ဘာမွ ပတ္သက္က်ံဳးဝင္ျခင္း မရွိသည့္အလား ဆန္းၾကယ္ လ်င္ျမန္စြာေျပာင္းလဲခဲ့ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သူမ ေရွာင္လႊဲမရ ေကာင္းစြာ သတိျပဳမိလာ ေတာ့သည္။
xxxxxx
ပထမဆံုးသတိျပဳမိသည္ကား အျပင္ထြက္သည္ႏွင့္ ျမင္ေတြ႕ေနရသည့္ လမ္း ေဘးဝဲယာ တုိက္တာ အေဆာက္အအံုမ်ားရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံု။ ယခင္ႏွင့္ လံုးဝမတူပါ။
ၾကည့္စမ္းပါဦး။
အိမ္ေတြရဲ႕ေခါင္မိုးေတြက ေကာင္းကင္ထက္က တိမ္ေတာင္တိမ္လိပ္ ေတြကို ဆြတ္ခ်ဴ ဝါးစားေတာ့ မလိုလို၊ ျမင့္မားေလစြ။ ေလွကားေတြကလည္း က်ပ္တည္း က်ဥ္းေျမာင္းစြာ၊ အမိုးအကားေတြအားကိုးနဲ႔ ပုိလို႔ ရဲတင္းမတ္ေစာက္ေနၾကျပန္ေသးရဲ႕။ သည္လုိ အေဆာက္အအံုတစ္ခုမွာ ေလွကားထစ္ေပါင္း မည္မွ်ရွိႏုိင္သလဲ။ သူမ မေရတြတ္ဝံ့ပါ။ သူမ သခ်ၤာညံ့ျပန္ၿပီ။
ေနာက္တစ္ခုက ဘယ္လုိလူမ်ိုဳးေတြကမ်ား သည္ေလွကားထစ္ေတြကို မေမာ မပန္း တက္ႏိုင္သလဲ။ သူမ သိခ်င္စမ္းလွသည္။ သူကျဖင့္ သူတုိက္ခန္းဆီေရာက္ဖို႔ ေလွကားထစ္မ်ားကို အရင္လို ေျပးလႊားခုန္ေပါက္ တက္ရန္ မဆိုထားႏွင့္။ ခပ္မွန္မွန္၊ ခပ္ျဖည္းျဖည္း တက္ရန္ပင္ ဝန္ေလးေမာဟုိက္လာတတ္သည္။
ဘာ့ေၾကာင့္လဲ။
တစ္စတစ္စ ျမင့္မားလာေနေသာ ေလွကားမ်ားေၾကာင့္ျဖစ္မည္ဟု သူမ ထင္မိသည္။
xxxxx
ေန႔စဥ္တက္ဆင္းေနရေသာ ေလွကားထစ္မ်ားကဲ႔သို႔ပင္ သူမ၏ ေန႔စဥ္ ေလွ်ာက္လွမ္းေနက် ခရီးလမ္းတို႔ သည္လည္း ပို၍ပို၍ ရွည္လ်ားဆန္႔ထြက္လာၾကၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သူမ သတိျပဳမိေတာ့ အထူးအဆန္း ျဖစ္ေနရျပန္သည္။
အရင္က သူမ၏ေနအိမ္(တိုက္ခန္း)ရွိရာ ေအာင္ေျမသာစည္အိမ္ရာ တုိက္ အမွတ္ ၃ ႏွင့္ ကမာရြတ္ေစ်း သည္ အလြန္ပင္နီးလွ၏။ လမ္းေလွ်ာက္သြားလွ်င္ ေရေျမာင္းႀကီးတစ္ခု လမ္းမႀကီးတစ္ခု ဆက္တိုက္ေက်ာ္ျဖတ္ ႐ံုႏွင့္ အသာကေလးေရာက္ ႏိုင္ပါသည္။ အခု သူမ မွီတင္းေနထုိင္ရာ ကမၻာေျမသည္ ပုိ၍ႀကီးမားက်ယ္ျပန္႔ ဆန္႔ကား ထြက္လာခဲ့ၿပီလား။ စိုးရိမ္တႀကီးေတြးမိသည္။ သူမ၏ေနအိမ္ႏွင့္ ေစ်းကေလးသည္ အရင္လိုမနီးေတာ့ ပါ။ နီးခဲ့ဖူးျခင္းသည္ အိပ္္မက္တစ္ခုလုိပါ။ အကြာအေဝးသည္ အရင္ကထက္ႏွစ္ဆပို၍ ေဝးခဲ့ၿပီ။ ဆန္းေလစြ။ ေစ်းသြားရာလမ္း၌ ေရေျမာင္းႀကီးအလြန္ လမ္းခုလတ္မွာ ေတာင္ကုန္းမို႔မို႔ေလးတစ္ခုရွိေၾကာင္း ယခုမွပင္ သူမ သတိျပဳမိလာသည္။ ထုိေနရာေရာက္လွ်င္ ေမာလြန္းသျဖင့္ ခဏတျဖဳတ္ေတာင္မွ သူမ နားေနရပါေသးသည္။
ေျပာင္းလဲကုန္ၾကသည့္အရာမ်ားအနက္ အိမ္မ်ား၊ လမ္းမ်ား ကဲ့သို႔ပင္ လူမ်ား လည္းပါေနျပန္သည္။ အထူးသျဖင့္ ေစ်းသည္မ်ားႏွင့္ သူတို႔၏ခ်ိန္ခြင္မ်ား။
ေစ်းသည္မ်ားသည္လည္း အရင္လုိ မဟုတ္ၾကေတာ့ပါ။ သူတို႔ အသံုးျပဳေသာ ခ်ိန္ခြင္သည္ ဟုိတစ္ခ်ိန္ ကလို သမာသမတ္မက်ေတာ့။ အေလးတံုးတို႔သည္ တိက် မွန္ကန္မႈမရွိၾကေတာ့ပါ။ အခု ဆီတစ္ပိႆာ၏ အေလးခ်ိန္သည္ အရင္က ဆီ တစ္ပိႆာထက္ ပို၍ေလးေနေလၿပီ။ အခု ဆန္တစ္ျပည္၏ အေလးခ်ိန္သည္ အရင္က ဆန္တျပည္ထက္ ပုိ၍ေလးသည္။ ကုန္ေစ်းႏႈန္းမ်ားႀကီးျမင့္လာသည္ႏွင့္အမွ် သူမ၏ေစ်းျခင္း ေတာင္း သည္ ပုိ၍ေလးလံလာေလၿပီလား။
ဘာ့ေၾကာင့္လဲ။
အရင္တုန္းကလည္း ဒီဆြဲျခင္းတစ္ျခင္း အခုလည္း ဒီဆြဲျခင္း တစ္ျခင္း။ ဒီတစ္ျခင္းကုိ အရင္က သူမ အသာကေလး သက္ေတာင့္သက္သာပင္ ဆြဲႏုိင္ခဲ့သည္။ အခု ဒီတစ္ျခင္းကုိ သူမ ေကာင္းစြာ ဆြဲမသြားႏိုင္ ေတာ့ပါ။ ေစ်းကျပန္တုိင္း ဆိုက္ကားငွားစီး၍ ျပန္လာရျခင္းမွာ မထူးဆန္းေပဘူးလား။
ေစ်းသည္မ်ားသည္လည္း အရင္ကႏွင့္ လံုးဝမတူ။ ဟုိအရင္ကေစ်းသည္မ်ားမွာ လြန္စြာမွ ႏႈတ္ခ်ိဳ၏။ သူမ ကုိျမင္ေလတိုင္း
''သမီး ဘာယူမလဲ ၾကည့္ေလ''
''ညီမေလး မဝယ္ေတာ့ဘူးလား အားေပးပါဦး''တဲ့။ ၾကည့္စမ္းပါဦး။ ဘယ္ေလာက္ နားဝင္ခ်ိဳထားသလဲ။ အခုေတာ့ ဒီလုိမဟုတ္။
''အေဒၚ ဝယ္ပါဦး''တဲ့။
ၾကည့္လုိက္ေတာ့ သူမႏွင့္ ရြယ္တူေလာက္ပင္။ သူမထက္ေတာင္ ႀကီးခ်င္ႀကီးႏိုင္သည္။ သူကပဲ အေဒၚေခၚရတယ္ရွိေသး။ အေတာ္႐ုိင္း ပ်တဲ့ ေစ်းသည္ပဲ ဟုေတြးကာ မၾကားဟန္ျပဳလ်က္ မဝယ္ဘဲ လွည့္ ထြက္ခဲ့ေတာ့သည္။ အေခၚအေဝၚ မယဥ္ေက်းေသာ ေစ်းသည္မ်ားထံမွ သူမ ေစ်းမဝယ္ခ်င္ပါ။
ေနာက္တစ္ေယာက္က သာ၍ ႐ိုင္းပ်ပါေသးသည္။
''ငါးေတြလတ္တယ္ အဘြားရဲ႕ ဝယ္သြားပါဦးလား''တဲ့။
ေသခ်ာၾကည့္ေတာ့ အမယ္ေလး ေလး။ ဒါေတာ့ လြန္လြန္းအားႀကီးၿပီ ထင္ပါရဲ႕။ ဘီးစပတ္ႀကီးနဲ႔ မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္။ ငါးဘယ္ေလာက္လတ္လတ္ သူမ လွည့္၍ပင္ မၾကည့္လုိေတာ့ပါ။ အေဒၚေခၚလုိက္၊ အဘြားေခၚလုိက္ႏွင့္ တစ္ေန႔တစ္ျခား အေခၚအေဝၚ႐ိုင္းပ်လာေသာ ေစ်းသည္မ်ားထံမွ သူမ ေစ်းမဝယ္လုိေတာ့ပါ။
xxxxxx
အျခားၿမိဳ႔မ်ားတြင္ေတာ့ မသိ။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ကားမ်ား ႐ႈတ္ယွက္ခတ္ မ်ားျပားလာ ျခင္းသည္ ေနာက္ထပ္ သူမ သတိျပဳဆင္ျခင္မိလာသည့္ အေျပာင္းအလဲတစ္ခု ျဖစ္၏။
အေရာင္အေသြးစံုစံု၊ အရြယ္အစား စံုစံု၊ အမ်ိဳးအစားေပါင္းမေရတြက္ႏိုင္ေအာင္ မ်ားျပားလွေသာ ကားတုိ႔သည္ လ်င္ျမန္ေသာအဟုန္ျဖင့္ ကားလမ္းမေပၚ ျဖတ္ေျပး ေနၾကျပန္သည္။ အနက္ေရာင္ဘုတ္ျပား ေပၚနံပါတ္ေရးထားေသာ တကၠစီရွယ္ကားမ်ား ကိုလည္းေတြ႔ရသည္။ လမ္းမေပၚ တရိပ္ရိပ္ျဖတ္ေျပးေနေသာ ကားမ်ားကုိ ၾကည့္ၿပီး သူမ ေခါင္းေတြမူးေဝလာသည္။
အရင္ကျဖင့္ ဒီလုိလမ္း၏တစ္ဖက္သို႔ကူးျဖတ္ရန္ အခ်ိန္သတ္သတ္ေပး၍ ေစာင့္ဆိုင္းရျခင္းမ်ိဳး တစ္ခါမွမရွိခဲ့ဖူးပါ။ တစ္စီးႏွင့္တစ္စီးအၾကား အေထြအထူးေစာင့္ဆိုင္း ေနစရာမလို။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႔တြင္ကားမ်ား မ်ားျပားလာျခင္းမွာ ေသခ်ာပါသည္။ မီးပြိဳင့္မွေန၍ ေဝါခနဲ ထုိးဆင္းလာသည့္ အရွန္အဟုန္ျပင္းျပင္းႏွင့္ ကားတန္းရွည္ႀကီးကို အခုေတာ့ သူမ စိတ္မရွည္စြာ ေစာင့္္ဆိုင္းေနရၿပီျဖစ္သည္။
ဟုိဘက္ၾကည့္ရ သည္ဘက္ၾကည့္ရ၊ တစ္စီးသြားလွ်င္ ျဖတ္ကူးရေကာင္းႏိုး၊ ေနာက္တစ္စီးသြားလွ်င္ ျဖတ္ကူးလုိက္ရေကာင္း ႏုိးႏွင့္ ေဝခြဲမရတုန္းဆိုင္းဆိုင္းျဖစ္ေနေသာ သူ႔အနားသို႔ ဖတ္ခနဲ အရိပ္တစ္ခု ပူးကပ္ ေရာက္လာသည္။
''အဘြား လာေလ ကြၽန္မလက္ကိုတြဲ''တ့ဲ။
ၾကည့္စမ္း။ ႐ုိင္းပ်လုိက္တဲ့ သူငယ္မ။ ဆတ္ခနဲလွည့္အၾကည့္ အက်ႌအျဖဴ၊ လံုခ်ည္အစိမ္းႏွင့္ ေက်ာင္း သူ မေလး တစ္ဦးကိုျမင္သည္။ ေက်ာင္းဝတ္စံုႏွင့္ဆိုေတာ့ ေခတ္ပညာတတ္မိန္းကေလးေပါ့။ ေခတ္ပညာတတ္ ပီပီ ယဥ္ေက်းဟန္ေဆာင္ကာ ေဖးမမလုိလိုႏွင့္ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ေစ်းထဲက ေစ်းသည္မ မ်ားလုိ သူမ အေပၚ ႐ိုင္းပ်စြာဆက္ဆံျပန္တာပါပဲ။ သူမ သည္းညည္းမခံႏိုင္ေတာ့ပါ။ ထုိ ေက်ာင္းသူမ ၏ကမ္းလာေသာ လက္ကုိ ဖယ္ထုတ္ကာ သူမဘာသာသူမ သြက္လက္စြာျဖင့္ ခပ္ျမန္ျမန္ ျဖတ္ကူးပစ္လုိက္သည္။
လမ္းတစ္ဖက္သုိ႔အေရာက္ ေစာေစာက ေက်ာင္းသူမေလးအား ေရခဲေရပင္ ဝယ္ေသာက္လ်က္ ေအးေအးလူလူရွိေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ ဘုရားေရ ဒီကေလးမ ဘယ္တုန္းကေရာက္ေနတာပါလိမ့္။ အံ့အား သင့္ရလြန္းသျဖင့္ သူမ မ်က္ခံုးမ်ားပင္ ပင့္တက္သြားကာ သူငယ္မကို ေပေစာင္းေစာင္းလုပ္ကာ ၾကည့္ေနမိ သည္။ ဘယ္တုန္းက ေရာက္ေနတာလဲ။ ေစာေစာက သူမကို အဘြားလုိ႔ ေခၚတဲ့ ႐ုိင္းပ်တဲ့ သူငယ္မေပပဲလား။ ဒါမွမဟုတ္ အျခားတစ္ေယာက္ပဲလား။ အေတြးမ်ားခ်ာခ်ာလည္ကာ သံသယစိတ္ျဖင့္ က်န္ခဲ့ေသာ လမ္းမဘက္ ဆီသုိ႔ လည္ျပန္လွည့္ၾကည့္လုိက္သည္။ ကားလမ္းတစ္ဖက္က လူမ်ားကို သူမ သဲသဲကြဲကြဲမျမင္ရပါ။ ဒါဟာ သိပ္ထူးဆန္းတာပဲ ဟုေတြးမိလုိက္ေသး၏။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေစ်းသည္မ်ားထက္ေတာင္ ပုိမို႐ုိင္းပ်ေနတဲ့ ေက်ာင္းသူမကုိ အေရးလုပ္မေနေတာ့ဘဲ ထြက္လာခဲ့သည္။
xxxxx
ေနာက္ထပ္ သူမ သတိျပဳမိသည္က မဂၢဇင္းစာအုပ္မ်ား၏ အေျပာင္းအလဲ။ စာအုပ္မ်ားသည္ အရင္က ႏွင့္ လံုးဝမတူေတာ့ေၾကာင္း သူမ လစဥ္ျမင္ေတြ႕ေနရျပန္သည္။ စာအုပ္မ်ားထဲ၌ သူမ မႏွစ္သက္ေသာ႐ုပ္ပံုမ်ား (ဥပမာ-မင္းသားမင္းသမီး ေၾကာ္ျငာသ႐ုပ္ ေဆာင္တုိ႔၏ အလွဓာတ္ပံုမ်ား)က မဂၢဇင္းဆုိက္ႀကီးလွ်င္ႀကီးသလို အရင္ကထက္ပို၍ ႀကီးမားက်ယ္ျပန္႔စြာေနရာယူလာၾကၿပီး သူႏွစ္သက္ေသာ စာမ်ား(ဥပမာ-ဝတၴဳ၊ ေဆာင္းပါး မ်ား) ၏ စာလံုးအရြယ္အစားမ်ားကား အရင္ကထက္ပို၍ေသးငယ္မႈန္ဝါးလာၾကျခင္းပင္။ ကြန္ပ်ဴတာစာစီသူ၏ အလ်င္စလိုႏိုင္မႈေၾကာင္းလည္းေကာင္း၊ တာဝန္႐ွိ အယ္ဒီတာတို႔၏ ေပါ့ဆမႈ ေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ယခုအခါ စာမ်က္ႏွာထက္တြင္ စာၾကြင္း စာက်န္၊ စာလံုးအတြဲအစပ္၊ သတ္ပံု အမွား စသည္တို႔ကို ေျမာက္ျမားလွစြာ ေတြ႕ျမင္ ေနရျပန္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိအမွားတို႔ကုိ သူမ ဘယ္ေတာ့မွ စိတ္ မကြက္၊ သူမ ဘာသာ အမွန္ကို ျပင္ဆင္မြမ္းမံ ဖတ္႐ႈႏိုင္ေသးသည္။ ဒါကုိ သည္းခံႏိုင္ပါေသးသည္။
သည္းမခံႏုိင္သည္က လုပ္ခ်င္သလုိလုပ္ႏိုင္ေသာ ကြန္ပ်ဴတာအားကိုးျဖင့္ တစ္ ေန႔တျခား ပုိ၍ ေသးငယ္က်ပ္ညပ္လာသည့္ စာလံုးမ်ားကို အားစုိက္ဖတ္ေနရျခင္းပဲျဖစ္သည္။ စာအုပ္ဖတ္တိုင္း မခ်င့္မရဲ အားမလိုအားမရျဖင့္ ေဒါသအျမဲျဖစ္ေနရသည္။ စာလံုးမ်ားသည္ အင္မတိ အင္မတန္ ေသးငယ္မႈန္ဝါးလွပါလား။ ကြန္ပ်ဴတာေတြ ေပၚလာလုိ႔ပဲျဖစ္မည္။
ဘာျဖစ္ျဖစ္ သူမအား မ်က္မွန္တပ္ဖုိ႔တစ္စံုတစ္ေယာက္ကေျပာလာလွ်င္ သူမ အင္မတန္ စိတ္ဆိုးမိျပန္ သည္။ မ်က္မွန္သည္ လူတစ္ေယာက္၏ပကတိသ႐ုပ္မွန္ကုိ ကာဆီး ဖုံးကြယ္ထားေသာ ကိရိယာျဖစ္ၿပီး ရွိရင္းစြဲ ႐ုပ္သြင္ထက္ ရင့္မာခက္ထန္ေသာသေဘာကုိ ေဖာ္ေဆာင္ေနေသးသည္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ လူတစ္ေယာက္၏ ႏုပ်ိဳလတ္ဆတ္ျခင္းမ်ားကုိ မ်က္မွန္မ်ားက ဝါးစားေနၾကသည္။ ဒါ့ေၾကာင့္ သူမ ကုိၾကည့္။ သူမတြင္ ဘယ္ေတာ့မွ မ်က္မွန္မရွိပါ။ မ်က္မွန္မရွိေသာေၾကာင့္ ေသးငယ္လာေသာစာလံုးမ်ားကို မျမင္ရသည့္အခါ အိမ္ရွိလူမ်ားကို ဖတ္ျပခုိင္းရသည္။
ဘုရားသခင္။ အခုတေလာ သူတို႔အားလံုး ဘာျဖစ္လုိ႔ အသံတိုးတိုးကေလးေတြနဲ႔ စာဖတ္ျပတာပါလိမ့္။ သူတို႔၏အသံသည္ တစ္ေန႔ထက္ တစ္ေန႔တိုး တိုးလာေနၿပီကို သူမ သတိျပဳမိလာျပန္သည္။ စာဖတ္ျပေနသူ၏ အနားသုိ႔ ကပ္၍ကပ္၍နားေထာင္ပါမွ ပီသရွင္းလင္းစြာ ၾကားႏုိင္ရျခင္းအေပၚ သူမ အဆန္းတၾကယ္ျဖစ္ရ ေသး သည္။
သည့္ထက္ အဆန္းတၾကယ္ကိစၥတစ္ရပ္ကို သူမ ေတြ႕ႀကံဳေနရျပန္ေသးသည္။ ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ သူငယ္ႏွပ္စားေက်ာင္းသူမေလးမ်ားကို ျမင္ေတြ႕ေနရျခင္းပဲျဖစ္သည္။ တကယ္ေတာ့ သူတို႔ႏွပ္မစားပါ။ အျမဲလွပ ေမႊးႀကိဳင္စြာ ဖီးလိမ္းျခယ္သေလ့ရွိပါသည္။
''ဘာေက်ာင္းတက္ေနတာလဲ'' ဟု ေဘးအိမ္က သူငယ္မေလးတစ္ေယာက္ကုိ မေနႏိုင္မထုိင္ႏုိင္ စပ္စုၾကည့္မိေတာ့ ရွင္မီးအက်ႌလုိ စပို႔ရွပ္လက္ျပတ္၊ ဂ်င္းေဘာင္ဘီက်ပ္ က်ပ္ ဝတ္ဆင္ထားၿပီး အ႐ုပ္ေတြအမ်ားႀကီး တြဲေလာင္းခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ ေက်ာပုိးအိတ္ တစ္လံုးကုိ ေနာက္ေက်ာတြင္ လြယ္ပိုးထားသည့္ သူငယ္မေလးက ဝံ့ဝံ့ၾကြားၾကြား အေျဖေပးသည္။
''သမီးလား သမီးက မာစတာဆက္တက္ေနတာ''
လြယ္ထားသည့္ ေက်ာပိုးအိတ္ထဲတြင္ စာအုပ္မ်ားပါ မပါ သူမ မသိပါ။ အေသအခ်ာပါမည့္ ကိရိယာ တန္ဆာပလာမ်ားေတာ့ရွိသည္။ မွန္တစ္ခ်ပ္၊ ဘီးတစ္ေခ်ာင္း၊ ကရင္ပတ္ဖ္ ႏွင့္ ေရာင္စံုႏႈတ္ခမ္းနီဘူးတို႔ပဲ ျဖစ္မည္။ ေျခသလံုးအိမ္တိုင္မႏွင့္ တူေနေသာ ေရာင္စံုမ်က္ႏွာႏွင့္ အႏွီသူငယ္မေလးကို သူမ မယံုႏိုင္စြာ ေျခဆံုးေခါင္းဆံုး ျပန္ၾကည့္ရင္း ''ဘာတဲ့''ဟု ျပန္ေမးမိေတာ့ သူငယ္မေလးက ခုိးခုိးခစ္ခစ္ ရယ္ပါသည္။
''ေၾသာ္ ဘြဲ႔တစ္ဘြဲ႕ရၿပီးလုိ႔ ေနာက္ထပ္ဘြဲ႕လြန္ဆက္တက္ေနတာ လုိ႔ေျပာ တာပါ''
ပါးစပ္ေဟာင္းေလာင္းျဖစ္ေနေသာ သူမကုိ အဂၤလိပ္လုိ နားမလည္ဟု အထင္ေရာက္သြားၿပီး ျမန္မာလုိျပန္ရွင္းျပေနေသးသည္။
မတူပါ။ နည္းနည္းကေလးမွ မတူပါ။
အရင္တုန္းက (သူမတို႔ေခတ္တုန္းက) တကၠသုိလ္ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင့္ အခု ေခတ္တကၠသုိလ္ ေက်ာင္းသူမ်ား နည္းနည္းကေလးမွမတူပါ။ မ်ားစြာေျပာင္းလဲခဲ့ၿပီ။ ယေန႔ေခတ္ မာစတာတက္ေနသည္ဆုိေသာ မိန္းကေလးသည္ သူမမ်က္စိထဲ အလယ္တန္းေက်ာင္းသူပံုစံသာ ျဖစ္ေနပါသည္။
xxxxx
အေျပာင္းလဲႀကီးေျပာင္းလဲေနၿပီျဖစ္ေသာ ေလာကအလယ္၌ သူမ တစ္ကိုယ္ တည္း မေျပာင္းမလဲ ရပ္တည္ေနျခင္းမွာ အေတာ္ပင္အႏၲရာယ္ႀကီးမားေနေလၿပီလား။ အလိုက္သင့္ အလ်ားသင့္ေျပာင္းလဲရန္မွာ လည္း သူမအေနျဖင့္ စိတ္ေခ်ာက္ခ်ားစရာ အႏၲရာယ္ရွိေနျပန္သည္။ ေျပာင္းလဲေနေသာ ေလာကႀကီး အလယ္တြင္ သူမ ဘာလုပ္လုိ႔ ဘာကုိင္ရမည္မွန္း မေတြးတတ္ေတာ့ပါ။
ေျပာျပရဦးမည္။ သူမ၏ ဆံပင္မ်ားကုိ အရင္က အုန္းဆီေမႊးလိမ္းသည္။ တေရာ္ ကင္ပြန္းသီးျဖင့္သာ ေခါင္းေလွ်ာ္သည္။ ဆံပင္ေတြ နက္ေမွာင္ရွည္လ်ား သန္စြမ္းလုိက္သည့္ ျဖစ္ျခင္း။ အခု ေၾကာ္ျငာေကာင္းလြန္း သျဖင့္ ဝယ္သံုးေနသည့္ ေမႊးပ်ံ႕ေသာရန႔ံႏွင့္ ေထာလပတ္ေခါင္းလိမ္းဆီအမ်ိဳးမ်ိဳး………။ သြား အလကား။ အရင္က သဘာဝအုန္းဆီမ်ားလုိ မေကာင္းေတာ့ပါ။ သူမဆံပင္မ်ားသည္ အခုေနာက္ပိုင္း သန္စြမ္း နက္ေမွာင္ ျခင္းမရွိေတာ့။ တေရာ္ျဖင့္ေခါင္းေလွ်ာ္ရသည္မွာ အလုပ္႐ႈပ္သျဖင့္ တေရာ္ကင္ပြန္းဆီတစ္ခါသံုး ေခါင္း ေလွ်ာ္ရည္ အထုပ္ေလးမ်ားျဖင့္ အခုေနာက္ပိုင္းအေလွ်ာ္မ်ားလာသည္။ ေၾကာ္ျငာမင္းသမီးေလးက `ဆုိးေဆး ရွန္ပူအဆီလံုးဝမပါဘူးရွင့္´ ဟု ျပံဳးျပံဳးရယ္ရယ္ ႏွင့္ အေသအခ်ာ အာမခံတြတ္တြတ္ျမည္ ေျပာေျပာေနေသာ္လည္း သူမမယံုပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္ပဲျဖစ္မည္။
သူမ၏ဆံပင္မ်ား တစ္ေန႔တျခား ကြၽတ္လုိက္ျပတ္လုိက္ ျဖစ္လာသည္ကို အ့ံၾသဖြယ္ရာ ေန႔စဥ္ျမင္ေတြ႕ ေနရသည္။ ဘာေတြ ျဖစ္ကုန္တာပါလိမ့္။ အရင္ကလုိ ေအးေအးလူလူမေနႏိုင္ေတာ့ပဲ အေတြးေတြေခ်ာင္းစီးကာ သူမ တစ္ကုိယ္တည္း ဗ်ာမ်ားေနရေတာ့သည္။
xxxxx
တစ္ေန႔တြင္ သမီးျဖစ္သူက တအံ့တၾသပံုစံျဖင့္ တစ္ခါမွ်မဆိုဖူးေသာ စကားအဆန္းတစ္ခုကို ႐ုတ္တရက္ ဆိုလာသည္။
''ဟင္ ေမေမ့ေခါင္းမွာ ဆံပင္ျဖဴေတြနဲ႔ပါလား''
သူမ စုိုးထိတ္ တုန္လႈပ္သြားကာ ကပ်ာကယာျဖင့္ ျပန္ေျပာလုိက္သည္။
''အုိ သမီးကလည္း အရင္လုိ အုန္းဆီမွ မွန္မွန္ မထည့္ျဖစ္ေတာ့တာ၊ ျဖဴမွာ ေပါ့၊ ၿပီးေတာ့ တေရာ္ကင္ပြန္းနဲ႔ ဘာနဲ႔ ေသခ်ာထုေထာင္းၿပီး ေခါင္းမေလွ်ာ္ျဖစ္တာ ၾကာၿပီ ဆိုေတာ့လဲ....အင္း....''
စကားကိုေရွ႕ဆက္ရန္ သူမတြင္ အင္အားမရွိေတာ့ပါ။ သူမရဲ႕ အေၾကာင္းျပခ်က္ က ခုိင္လံုမႈရွိပါရဲ႕လား၊ တစ္ေနကုန္ထုိင္ကာ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ေတြးေနမိသည္။ ေနာက္ေတာ့ သတိရသြားၿပီး Just modern တစ္ဘူး အေျပးဝယ္ကာ သမီးတို႔ အိမ္မွာမရွိခိုက္ တိတ္တိတ္ ဆိုးထားလုိက္သည္။ ဆံပင္ျဖဴမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ ေနာက္ထပ္ သမီးႏႈတ္မွ တစ္စံုတစ္ရာ ေျပာဆုိသံမၾကားရေတာ့ပါ။ သည္ေတာ့မွ သူမမွာ ေနရထုိင္ရ သက္သာ ေခ်ာင္ခ်ိသြားေတာ့သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း စိတ္အတြင္းက မလံုမလဲႏွင့္ ေခ်ာက္ေခ်ာက္ ခ်ားခ်ား ျဖစ္ေနရျပန္သည္။ ဒါ ဘာ့ေၾကာင့္ျဖစ္ေနရတာပါလိမ့္ သူမ မေတြးတတ္ႏိုင္ေတာ့ပါ။
ေခ်ာက္ခ်ားလႈပ္ရွားေနေသာ စိတ္ႏွလံုးတုိ႔ကို ၿငိမ္သက္ေစျခင္းငွာ သူမ ညည တီဗီထုိင္ၾကည့္ျဖစ္သည္။ မိုးေရေၾကာင့္ အင္တင္နာေတြ ေဆြးျမည့္လႈက္စားကုန္ ၾကၿပီထင္ပါရဲ႕။ ျမဝတီေရာ ျမန္မာ့႐ုပ္သံပါ အသံေတြက မၾကည္မလင္၊ အ႐ုပ္ေတြက မႈန္ဝါးဝါး။ ေသခ်ာၿပီ။ အင္တင္နာ မေကာင္းေတာ့တာ ေသခ်ာၿပီ။ အသစ္ လဲတတ္ဦးမွ ဟု စိတ္ထဲ ေတြးေနမိစဥ္ အျပင္ဘက္က ေအာ္သံတစ္ခုကုိ ခပ္သဲ့သဲ့ၾကားသည္။
''ဖုိးသား လာကြာ၊ ဂစ္တာယူခဲ့၊ တိုက္ေအာက္ဆင္းၿပီး တို႔ေတြေအာ္ၾက ရေအာင္၊ လ က အရမ္းသာေနတယ္ကြ''
အထဲကေအာ္သံတစ္ခုကို ခပ္သဲ့သဲ့ ၾကားရျပန္သည္။
''ေအး လာမယ္ လာမယ္။ အဘြားႀကီးမအိပ္ေသးဘူးကြ၊ ခဏေနဦး။ ေနာက္မွ ငါဆင္းခဲ့မယ္။ မင္းတို႔ ဝုိင္းႏွင့္ၾက''
ခပ္သဲ့သဲ့သာ ၾကားလုိက္ရေသာ္လည္း သားျဖစ္သူ၏အသံက သူမ နားထဲ မိုးႀကိဳးသြားမ်ားအလား ျပင္းျပင္းထန္ထန္ စူးစူးရွရွ။
သူမ တစ္ကိုယ္လံုး တုန္ယင္ေခ်ာက္ခ်ားသြားသည္။ အဘြားႀကီး ဆိုပါလား။ ဘုရားေရ။ ဘယ္သူ႔ကို ေျပာတာပါလိမ့္။ သမီးႏွင့္ သူ႔အေဖတို႔လည္း အိမ္မွာ မရွိၾက။ ေဆြမ်ိဳးအိမ္ သြားလည္ေနၾကသည္။ အိမ္မွာရွိ ေနတာ သူမ တစ္ေယာက္တည္းပါ။ ဖုိးသားအသံမွဟုတ္ရဲ႔လားပဲ။ ဟုတ္ပါတယ္။ အတြင္းခန္းထဲကေန လွမ္းေအာ္ လုိက္တာ။သားအသံမွ သားအသံ။ သူတစ္ပါးတို႔၏ ႐ုိင္းပ်မႈကို ႀကံဳရစဥ္က အသည္းႏွလံုးထဲ ဆတ္ဆတ္ခါ နာက်င္ရတဲ့အထိ သည္းမခံႏိုင္ျဖစ္ရတဲ့ ျဖစ္ခဲ့ရသူ။ အခုပင္ သားျဖစ္သူက သူမအား အဘြားႀကီးဆိုပါလား။ သားငယ္ေလာက္႐ိုင္းပ်သူ ဤကမၻာမွာ မရွိေတာ့ဟု ေတြးရင္း ရင္ထုမနာျဖစ္ရေလၿပီ။ အင္တင္နာ မေကာင္းသည့္ တီဗီကိုလည္း ဆက္ မၾကည့္ခ်င္ေတာ့ပါ။
xxxxx
ဟုတ္သား။ လျပည့္ညပဲဟု သတိရမိေတာ့ ဝရန္တာ ထြက္ရပ္သည္။ ေစာေစာက သားသူငယ္ခ်င္း ေျပာသံၾကားသည္။ လယအရမ္းသာသည္ဆိုပဲ။ ဟုတ္သား။ ဒီေန႔ လျပည့္ညပဲဟု သတိရမိေတာ့ ဝရန္တာ ဘက္ ထြက္ကာ ေကာင္းကင္သို႔ ေမာ့ၾကည့္သည္။ စိတ္ေျပလက္ေပ်က္ရွိတန္ေကာင္းပါရဲ႕ ဟု စိတ္တြင္ေတြး လ်က္……။
ေဟာေတာ့...ဟုတ္လည္း မဟုတ္ပါလား။ ဘယ္မွာ လယ သာလုိ႔လဲ။ ဘယ္မွာလဲ လေရာင္။ လေရာင္ သည္ အရင္ကလုိ ကမၻာေျမျပင္ဆီသုိ႔ ေကာင္းစြာ ေတာက္ပလင္းျဖာႏိုင္ျခင္းမရွိေတာ့ပါ။ လျပည့္ည ဟုတ္ပါရဲ႕ လား။ ဟုတ္ပါတယ္ လျပည့္ညပါပဲ။ လျပည့္ညပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း လယ သည္ အရင့္အရင္ကလုိ ျပည့္ျပည့္ဝဝ ဝုိင္းစက္ေနျခင္းမရွိ။ ခပ္မြဲမြဲခပ္မွိန္မွိန္ျဖင့္ ေသးငယ္လွစြာေသာ လ ကုိသူမ စိတ္ပ်က္စြာ ေက်ာခုိင္းလ်က္ အိမ္ထဲသုိ႔ ျပန္ဝင္လာသည္။
အိပ္တာပဲေကာင္းမည္။ မအိပ္ခင္ မွန္တင္ခံုေရွ႕တြင္ သူမ ခဏရပ္မိေသးသည္။
မွန္ထဲကသူမ႐ုပ္သြင္ကုိ ထင္ထင္ရွားရွားမျမင္ရပါ။ မီးလံုး မီးေခ်ာင္းမ်ား၏အလင္းေရာင္ သည္ အရင္ကလုိ ဝပ္အားျပည့္ဝစြာ မထုတ္လုပ္ႏိုင္ေတာ့ၿပီ ဟု သူမ အားမလုိအားမရ ေတြးလုိက္မိေသးသည္။ ခုတေလာ မီးမပ်က္ေတာ့ပါ။ မွန္မွန္လာပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ အရင္ကလုိ မီးအားျပည့္ဝစြာ မေပးႏုိင္ေတာ့ၿပီလား။ သူမ စိတ္အထင္ သည္ည မီးအားမ်ား က်လြန္းေနသည္။ ဒါ့ေၾကာင့္ပဲ မွန္ထဲက႐ုပ္သြင္ကုိ သူမ ေကာင္းစြာ မျမင္ရတာေပါ့။
သည္မီးေရာင္နဲ႔ေတာ့ အလုပ္မျဖစ္ေတာ့ပါ။ မီးေရာင္မွိန္မွိန္ေၾကာင့္ ေသခ်ာမျမင္ရေသာ မွန္ကုိ နံနက္မိုးလင္းမွပင္ အားပါးတရၾကည့္ေတာ့မည္ဟု ေတြးကာ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့သည္။
xxxxx
နံနက္မိုးလင္းေတာ့ ညတုန္းဆီက အေတြးကုိသတိရကာ မွန္ေရွ႕သြားရပ္မိ၏။ မွန္က ဖုန္ေတြ တက္ေနပါလား။ ဘာမွ သဲသဲကြဲကြဲမျမင္ရ။ ၿပီးေတာ့ သူမတို႔ အိမ္ေထာင္ဦး အစကတည္းက ဝယ္ထားခဲ့တဲ့ မွန္ဆုိေတာ့ ၾကာလည္းၾကာ ေဟာင္းလည္းေဟာင္းၿပီ။
အုိ ဟုတ္ၿပီ။ သမီးအခန္းထဲမွာ မွန္အသစ္ႀကီးရွိတာပဲ။ မေန႔တစ္ေန႔ကမွ သမီးကပူဆာလုိ႔ သူ႔အေဖ အလုိလုိက္ကာ ဝယ္ထားေပးခဲ့သည့္ အေကာင္းစားမွန္ႀကီးေလ။ သမီးအခန္းဆီသုိ႔ အေျပးအလႊားသြားကာ မွန္ေရွ႕ေျခစံုရပ္မိသည္။
ဘယ္လုိျဖစ္တာပါလိမ့္။ မွန္အသစ္ႀကီးျဖစ္ပါလ်က္ ဘာမွ အသံုးမက်တဲ့ မွန္ႀကီးပါလား။ တန္ဖိုးႀကီး သည္ အျမင္လွသည္။ သုိ႔ေပမဲ့ မွန္သည္ မေကာင္းပါလား။ သမီးေတာ့ အညာမိခဲ့ေလၿပီ။ သိၿပီ။ အခုေခတ္ မွန္လုပ္ေသာသူမ်ားသည္ ျပဒါးကို ျဖစ္ကတတ္ ဆန္းသုတ္ထားၾက၍ မွန္သည္ၾကည့္လုိ႔မေကာင္း ဟု သူမ ေတြးမိလုိက္သည္။ လူေတြပ်င္းပံုမ်ား။ တန္ဖိုးႀကီးႀကီးမွန္တစ္ခ်ပ္ကိုေတာင္မွ ျပဒါးေကာင္းစြာ သုတ္ မေပး ႏုိင္ၾကေတာ့ဘူးလား။ အရင္က မွန္မ်ားလို ေစ့စပ္ေသခ်ာစြာ ျပဒါးမသုတ္ၾကေတာ့ဘူးလား။ စိတ္တုိတိုျဖင့္ မွန္ကို အလုိမက်စြာ စူးစုိက္ၾကည့္ေနမိသည္။ မ်က္လံုးမ်ားကို အတင္း႐ံႈ႕၊ နဖူးေရမ်ား တြန႔္လိပ္လာသည္အထိ မ်က္ေမွာင္အတင္းၾကဳတ္ကာ ပင္ပင္ပန္းပန္းအားစုိက္ ၾကည့္ေနရသည္။ မွန္သားျပင္ေပၚက အေရးအေၾကာင္း မ်ားစြာႏွင့္ မ်က္ႏွာတစ္ခုက ႐ႈ႔ံတြတြျဖင့္ျပန္ၾကည့္ေနသည္။ ဘယ္လုိပံုႀကီးပါလိမ့္။
ခက္ၿပီ္။ သူမေရွ႕က မွန္ခ်ပ္သည္ အသံုးမက်တာ ေသခ်ာပါ၏။ ျပဒါးမေကာင္းေသာ မွန္သားျပင္ႀကီးကို သူမ စိတ္ပ်က္စြာ ေက်ာခုိင္းလိုက္ဦးမည္။
စုမီေအာင္
(၂ဝဝဝျပည့္ႏွစ္၊ မတ္လ၊ ျမႇားနတ္ေမာင္)
ေအာင္ေျမသာစည္ အိမ္ရာမွာ ေနတုန္းက ေစ်းသြားရင္ အတူသြားေနက် အဘြားတစ္ေယာက္ ရွိတယ္ ။ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ သူေျပာျပတာေတြ မွတ္ထား၊ သူျဖစ္ပ်က္ေနတာေတြ လုိက္ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ ဒီစာ ကုိရလာခဲ့တာပါပဲ။ ကုိယ္တုိင္အဲဒီအရြယ္ကုိ မၾကာခင္ ေရာက္လာေတာ့မယ္ေပါ့...)
No comments:
Post a Comment